9.bölüm

9 2 1
                                    

Evett şantaja ugrayali 2 gün olmuştu ve bugün hafta sonu batunun isteği uzerine annemjn evine geldim .

Geleli 1 saat oluyor sanırım annem şirkette hâlâ sanırım .

Benle batuda açiktigimiz icin mutfakta batu patates soyuyordu bende kofte harci hazırlıyordum bencede kofte ve patates vazgilmezimiz dimii ??

Yemeğimiz hazır olduğunda masanın üzerine yemeğimizi koyup yemek yemeye başladık .
Taki instagramdan bildirim düşüne kadar.
Yemek yemeği bırakıp kimden geldiğine baktim evet tahminler doğru boradan gelmişti.

Bora varan:seni yurta göremedim nerdesin ??

Ömür _maran7:hafta sonu olduğu icin annem ve erkek kardeşimi gormeye geldim .

Boran varan:ilk defa sanane vb. Kelimeler kullanmadim alışıyormusun sen bana
Alışıyorsun alışıyorsun.

Aman allahım bu zübe kendini ne sanıyor kafamdan salmak icin terslemedim .
(Bence oyle degilde ama neysee )

Ömür__maran7:gerçekten sana alişacagima sıra arkadaşıma alışmayı seçerim ...

Bora varan : cenk mii ?? Senn ona karşı birşey hissetmiyondur umarım ...
Varsa öyle birşey onu ortadan kaldırırım!!!

Ömür _maran7:hayır tabikide ona karşı birşey hissetmiyorum ama hoş çocuk yanii hissedebilirim çünkü oda bana karşı boş degill
Onlaa olmayı düşünebilirim en azından senden daha az çekilir!!!!!

Evet cenk hoş çocuktu ama sarışın erkekler tercihim degil bunu boraya soylemek istemedim kudursunnn sjsjsjsj

Bora varan:Ömür oyun oynama benle benim olana ilişeni gebertirim artık sıra arkadaşın degil onla oturmani yasaklıyorum !!

Ömür _maran7: emrin olurr paşam başka istediğin

Sikik kim yaa bu bana emir veriyoo benmi yüz verdim ona. Allah belani versinn boraa kafami karistiriyon

Bora varan:icinden beddua etmeyi kesermisin senin yuzunden ayağımı çarptım.

Hahhahahaha ohhh canıma degsinn .

Ömür _varan7:oyyy kıyamam ayagini mi çarptın senn ... ohhhh az bilee geber.

Mesajı attip çıkmıştım cunku gg atmisti en doğrusunu yapmıştı .

Kafami kaldirdigimda batunun dik dik bakişlarina maruz kalmistim batuyla aramizda
2 yil vardı ben 17 yaşındayım 18. Yaşımı sabırsızlıkla bekliyorum ehliyet çıkartıp artık altima arabami almak istiyorum .

Annem işten eve döndüğünde 20.00 geçiyordu annemle biraz konuştuktan sonraa odama geçtim ve evinin attığı mesaja girdim

Evin:Ömür yarın yurda geri gelecenmi yoksa yarindami ordasın ??

Lider:kuzum yarın gelirmiyim belirsiz...
Bi sıkıntı yok dimi yavruu ??

Evin:hayır hayır aklın bizde kalmasin bi sorun yok sadece sormak istedim.

Lider:tamam kuşum iyi gecelerr .

Evin:iyi geceler lider.

Bana lider demeleri hoşuma gitmiyor degil evin, melek ve berfin beni lider diye kaydettmislerdi aslinda bizim grup çoğu gruptan farkli aramizdaki guveni kimse bozamaz ve grupta herkesin bi yetenegi vardir birbirimizi oylece tamamlariz ve grupta herkesin sözü gecer sqdece benim hislerime guvendikleri icin bana daha fazla danişirlar grupun en küçüğü berfin berfinden 4 ay büyüğüm evin benden 1 berfinden 5 ay büyük melek 18 yaşında arkadaşlar bir yıl okula geç başlamış kendisi .

grupta benle evinin 1'er kardeşi var melek ve berfin tek çocuk .

Saate baktığımda 01.22 geçiyordu bende telefonumu sarja attip uykuya daldim .

Eviiinn , melek ,berfiinn diye bağırıyordum ama beni dinlemiyorlar di cesedin oldugu ormandaydik burda ne işimiz vardi gerçekten de bilmiyordum melek hizlicaa cesedin olduğu yerde durduu kalbimin sesini duyabiliyordumm korkmuşmuydumm benn??

Melek bagirmaya başladı bi türlü ne demek istediklerini anlamiyordum

çünkü onlara hem yakin hem uzak bi mesafedeydimm melek bana koşarak geldi ve benii itti sen katilsin diye bağırınca şoke oldum ne demişti o oylee benim katil olduğumu mu düşünüyordu melekk'ee sadece bakakalmıştım neden konusamiyorum ki ben katil degilim demek bu kadar zor olamaz .

Meleği es geçip berfinin yanına gittim çünkü haykıra haykıra ağlıyordu aglamaa diyemedim sadece baktim lanet olsun konuşsana ömür !!!

Berfin demi benim katil olduğumu düşünüyor
Haykırışlarınin arasindan sen katilsin dediginde buz kesilmistim berfin dee beni katil olarak goruyorduu neden kimsee ömür ne olduysa anlat demiyorki ??!!

Berfinin tam omzuna elleyecekken biri beni itti kafami kaldırdığımda beni itenin evin olduğunu gördüm ellerim çamur içindeydi sağ elime baktigimda elimde birinin kolu vardii neeee allahim bunee bu kimin koluu elimdeki kolu attip arkami bakmqdan koştum katil degilim ben ,katil degilim ben, katil degilim ben, diyerek koştum ve yere düştüm.

Gözümü anında actigimda ter içindeydim aman allahım bu ne biçim rüyaydı ne rüyası yaa kabustu lavaboya gidip soğuk suyla bi duş alip odama geldim rahat kıyafetler giyip yatagima oturdum masadaki telefonumu alıp saate baktım saat 06.35 geçiyordu .

Salona inip kendime filtre kahve yapıp bahceye çıktım hava kötü degildi bir köşeye geçip oturdumm sadece dusuncelere daldim taki telefonuma gelen bildirimlee bu saate kimden mesaj gelirkii ??

"Selamm gençler... acaba kimden mesaj geldii tahminler var gibii .... desteklerinizi bekliyorum saygilarlaa ♡♡♡♡"

7284Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin