Evet bora beni öpmüştü sadece üzerinden 5 dk geçmişti . Ve ben gerçekten ne hissettiğimi bile anlıyamıyorum ogle arasi bitmesine son 2 dk kalmıştı kendimi toparlayıp derse girdimm
herkes yeni yeni sınıflara geliyordu bora ve grupu demek daha mantıklı olur . Evet anıl ,berke,kaan ,bora beraber takılıyordu sınıfa girdiklerinde fazla bakmayıp önüme döndüm ama boranın gözlerinin üzerimde oldugunu biliyordum tamm boraya bakacakken telefonum çaldı arayan özel numaraydı şaşırdım bilinmeyen numaradan arandigim cok olurdu ama özel hic olmamıştı telefonu açıp sadece dinledim dinlediklerimle biraz daha şaşırdım ve ceketimi alip arayan kisiyle konum at dedim kayıtlı olmayan bi numaradan konum gelince cantami alıp siniftan çıkarken meleğin "guzelim nereye "demesiyle "7284"dedim
Evet bi taksiye bindim . Gideceğim yer mamaktaydi SIPPENE CAFE 'ye gidecektim yol boyunca bir sürü dusunce vardı kafamda arayan kisinin dedikleri hayla aklımdaydı "yardım et benim uzerime bi suç atılacak ve defne tarafından "
Bir kız sesiydi ama sesini tanıyamadım kızlara "7284"diyince kizlar mesaj atmamıştı çünkü bu aramızda bi sifreydi çoğunlukla kötü birsey olduğunda kalabalık bi ordamdaysak bunu kullanirdik yada dizilerden şeyleri götürdük hani kız kaçırılirdi kızı bulmaya çalışırlardı mafyaa kıza telefonu verip konuş felan derlerdi ve kaçırılan kişiler verilen fırsatı "beni unut kendini tehlikeye atmaa bana birşey olmicak"boylr diyerek çöp ederlerdi gerçekten saçmalık ve o diziyi kızlarla izliyorduk ve o zaman demiştim kii herkes sevdiği sayiyi söylesin ilk ben soyledim"7"sonra evin "2" melek"8" ve berfin "4" dedi ve bende "7284 "diye bi sayı söyledim kizlar bana bomboş bakarken söze girdim" eğer birgün birimize birşey olursa bu sayıyı soylicez" dedim
Kızlar buna gülmüştü ama zamanla işe yaradı bence yani kaçırılma gibi ihtimal olmayinca bizde "7284"sayısını birşey olduğunda eger ortam kalabaliksa şifreyi söylerdik" birsey oldu kötü birsey birinin yardıma ihtiyacı var benim yardıma ihtiyacim var" anlamina geliyordu şifre.
Nihayet SIPPANE CAFE tabelasının onune geldigimde parayı ödeyip indim hey bi dakkika beni arayan kişinin kim olduğunu bilmiyorumki ???
Cafeye geçip boş bi yere oturdum ve numarasina yazdim ama cvp gelmemişti bi süre bekledikten sonra bir kız masaya oturdu .
Neeee gerçekten şoktan şoka girdim noluyo burdaaa !!!!gerçekten anlam veremiyordum karşımda oturan defnenin üvey kardeşi aleyna bana hüzünlü hüzünlü bakıyordu ve korkuda vardi gozlerinde benim birşey yapacagimdan mi korkuyordu buu birşey yaparmiydim bilmiyorum bugüne kadar benden yardım isteyenlere yardım ettim ki etmeyede devam ediyorum ama işin icinde bi cinayet varsa birinin hayati söz konusuysa yardım edermiydim orasi muama ?
Aleyna hayla bana korkuyla bakıyordu ahh lanet olsun öyle bakmaa !!!
"Aleyna konuşacakmışın "dedim gerçekten çok sıkılmıştım burda ne olduğunu anlayamıyordum defne kardeşine suçmu atacaktı tamam öz kardeşi olmayabilir ama sonuçta kardeş yaa kardeş olmasa bile aleynada bi insan nasıl bi suç atmaya çalışır ki evet aleyna konuşabildi sonunda
"Ömür sana anlatacaklarımi kimseye anlatmayacagina dairr söz vermeni istiyorum" dedi. "Olaya bağlı" dedim "ömür lutfen bana yardım edebilecek tek insansın " diyince biraz düşündüm ne olabilirki bence hiçbirşeyde olmaz başıma iş alırmıyım acabaa ya kizlar onlara birşey olurmu ?? Eger onlara birşey soylemezsem birşey olmaz .
"tamam anlat kimseye anlatmicam sana yardımcı olucam" dedim .
"Nerden başlayacağımi gerçekten bilmiyorum ama bir ölü var !!ve onu defne öldürdü yani sanırım tam olarak banada birsey soylemedi ama gecen gün yanima gelip bana birini öldürdüğünü söyledi ve cinayet ortaya cikarsa sen kendini suçlu olarak gösterirsin dedi yoksaa seni ve anneni evden atarim biliyorsun babama Bi yalan söylersem hemen anneni boşar ve sizde fakirhanenize donersiniz dedi ve annem gerçekten haluk amcaya aşık defnenin babasina yanii bende neden adamı öldürdüğünü sordum verdiği cevap bana tecevüz etmeye çalıştı ve kafasina vurmak zorunda kaldim ve nabzina baktigimda atmadığını gördüm ve en yakin bi ormana gidio bi erkek arkadaşımı aradim ve onu yere gömdük dedi "gercekten dinlerken tüylerim diken diken olmuştu evet defne kötü birseyle karşılaşmış ve adami öldürmüş ki isteyerek yapmamış kendini dusunmek zorundaydi ve kendini korumusta ama bence bunu polislere soyleyebilirdi evet birini öldürmüş olabilir ama gerekli bi sebep ortada var zaten hakkını savunabilirdi ki ailesi zengindi babasi dunyanin en iyi avukatlarini tutabilirdi???
Bence bu işin içinde başka birşey var aleynaya guvenemiyorum ki bence defnenin dedikleride yalan bunu kanitlamam gerek ya ölen kişi masumsa masumlara zarar verilmesinden nefret ediyorumm bu olayı çözmeliyim ve tek başıma kimseye birsey dememem lazim .
"Evet şimdi ben sana tam olarak nerdr yardım edicem" dedigimde gulumsedi ellerimi tutup teşekkür etti .
"Bu gece o cesedi alip baska yere goturmemiz gerek bunu kimse bilmemeli polisler cesedin olduğunu ormani arayabilir ve bizim gece vakti o cesedi alip başka yere gömmemiz gerekecek "dedi bunu yapabilecekmiyim gerçekten bilmiyorum hadi tamam cesedi aldk başka yere götürdük orda bulamicaklarim mı bunlar gerçekten sikik beyinli yaa neyse gerisini beni ilgilendirmiyo cesedi alip goturucem ama yaa bu adam masumsaa dedikleri gibi degilse olay anasını sattayim yaa batık tam batalim barii olayı cozmeden gitmek yok ömür!!
"Tamam bu gece yarisi ormanın girişinde buluşalım " dedim arkamı dönünce "ömür özür dilerim "diyince neden özür dilediğini anlamadım ama takmadim ve yavaş adimlarla dışarı çıktım .
Taksiye binmedim biraz temiz hava alım dedim kendi kendime biraz yürürken telefonuma bildirim düştü instagramdan
Bora varan: nerdesin senn ?
Ömür_maran7: seni ilgilendirmez
Bora varan: ilgilendirir nerdesin dedim adam akıllı cevap ver yoksa yerini bulurum !!
Ömür_meran7:sen kimsinde bana hesap soruyon yaa ??
Bora varan:kimmiyim ilerdeki sevgilin tekrar sormicam nerdesin ??
Yazdigi seyle ağzım açık kalmıştı ilerdeki sevgilinmi demişti oo icimde garip bi his oluştu allahım nolur öyle birşey olmasın!!Ömür _maran7: bana bak sikik beyinli ne simdi ne ilerdeki ne sevgili ne arkadaş hiçbirşeyim olmicaksin!! Ve işlerim vardi onlari hallediyorum .
Bora varan: büyük konuşma ömür maran !
Ne işiymiş oo ??Ömür _maran7: engel var istermisin?
Bora varan: tamam bee ama ogrenirimm daha beni tanimiyorsun güzelim.
Yazdigi mesaja görüldü attip çıktım gereki kadar yürüdüm saate baktim 14.30 geciyordu okulun bitmesine az kalmıştı biraz daha yürüdükten sonra taksiye binip okula geldim birazdan d3rs biterdi ben derse girmedim direkt yurda gittim guzel bi duş aldıktan sonra yatağa girdim ve uyku beni içine hapsetti .
"Evett bölümü begendinizmi?? Diğer bolumde heyecan aksiyon bizi bekliyor olucak sevgilerle "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7284
Acción4yakın arkadaşın sürükleyici hayatini anlatıyoruz "Öldümü" "Nabzı atmıyor "