17. bölüm

11 1 0
                                    

"Kalkın kalkın haydii gençler "diye bağırıyordu kimm bu  yaa ? saat kaç noluyooo yaa .

Gözlerimi açtım etrafa baktım berfini meleği uyandırırken gördüm .

Evinde elindeki telefodan gelen mesaji okuyor.

"Merhaba evincim yarin akşam okulumuzda guzel bi balo düzenlenecek  11.sinif ve 12. sınıf ogrencileri için bunun duyurusunu sen yapicaksin ogle arasinda herkesi dışarda topluyacaz ve senn dee balo yapılacağını soyleyeceksin " dedi eviin ne uzun mesajmış yaw.

"Yani evo diyorkii size önden haber verdim ona gore hazirlanirsin sonraa sıkıntı çıkmasın "dedim evet okul müdürü boyle süslü püslü isler varsa ilk evine haber veriyoo herkesten önce bilgimiz oluyor bunu evin bizzat kendisi rica etti ahh pardon emir de vermiş olabilir !!

"Yaa ben ne giyecem ayy çok heyecanlandim " dedi berfin .

"Bide bana sor yaa aşırı heyecanlandim acaba en şık giyinen kim olucak " dedi evin abi bu kız aşırı moda meraklisi yaa illahki şık olucakk nedenn rahat giyinince şık olunmazmii şaka gibi yaa

👻

Nihayet okula geldik bugün ilk iki dersimiz boştu bende kısa siyahh bi şort üstüne siyah spor atledi giyip spor salonuna gittim .

Biraz basket oynadim "beraber oynayalimmi" dedi tanıdık bi erkek sesii .

Ohaa ohaa saçmalama hadi bee rüya görüyorum herhaldee leen cimcikleyin benii .
(Ömür yanında kimse yokk unuttunmuu )
Bi daha baktım halüsinasyon görüyom sanırım

"Şaşkınlığın gectiyse beraber oynayalimmi "

"Hı he ııı şey ahh pardon "

"Konusmayi unuttuk galiba ahahahha " dedi miran, miran benim takılı olduğum biriydi onu sevdiğimi düşünüyordum ama takıntıydı zaten aramızda birşey olmamıştı.

Ona açıldığimda benle alay etmişti ben çocuklarla olmam diye o gün çok kırılmıştım .

Aslında büyüdükçe anladim herseyi
onaa açıldığımda 8.sınıftım 7. Sınıftan beride seviyordum bana kullandığı cumleler hırs yapti bana, bende guzel olan fiziğimi daha sıkı  ve güzel yaptım .

"Nereye daldin öyle yaa "dedi miran .

"Hiç eskiler gözümde canlandıda ,onu bunu boşverde sen napıyorsun burda "

"Yarın akşam burda bir balo varmış ee sesimin güzelliğini biliyorsun okulun muduruylede tanışıklığımız varr beni çağırdı eglendirmem için" dedi bay yakışıklı , bu arada sesi gerçekten muazzam.

" anladım ıyiymiş dee spor salonunda ne yapıyorsun " dedim .

"Okuldakilerine seni sordum spor salonunda olduğunu soylediler bende kızımı görim dedim "

Kızım mı ?? Ne alaka ben senin kızın değilim bunu genellikle sevgilisi vee sahiplenici erkekler dile getirirdii , beni etkilemeye çalışiyor bence salak!!!

"Anladım izninle ben sınıfa geçicem " diyip yanından geçtim kolumdan tuttu .

"Bu kiyafetlerlemi gidicen sınıfa herkes sana bakar sinifa gidene kadarda bakarlar " dedi ne yani kiskaniyormu buu

"Napim umrumdami ki buna neden karışıyorsun"

"Karışmak degil ömür kimse bakmasa daha iyi"

"Buna sevgilim bile karisamaz sen hiç karışamazsın " dedim gözlerinde anlamadığım bi ifade vardı.

"Sevgilinmi var " dedi ... bunuda nerden çıkartı

" sevgilim yok gerekte duymuyorum " dedim .

"Sevdiğin varmı " dedi ... evet var bora ama bunu kimseye soylemicem .

"Yok ... neyse hadi yarin akşam görüşürüz "

"Bu arada çok guzeleşmisin ... görüşürüz ömür "

Arkamı bakmadan yukarı sınıfa çıktım. Sınıfa girdigimde çoğu göz uzerimdeydi ne yanii basket oynadım boyle giyinmek daha rahatti .

"Bakmayın lann " diye bağırdı bora barzo herif yaa .

Sınıftan çantamı alıp okuldan çıktım yurda gittim .
Odamiza geçip guzel bi duş alıp çıktım.

Siyah bir tayt ve sweat giyip çıktım bugün hiçbir derse girmek istemiyordum .

Bi parka gelmiş banka oturmuştum saatler geçti saat 13.45 geçiyordu toparlanıp biraz ankarayi turladim .

Bir magazaya girdim yarin geceki baloda guzel olmak istiyordum poyrazin bana aşık olması lazim maalesef .

Kendime guzel siyah deri yırtmaçlı bi elbise aldim .

Tabikide kizlarada aldim evine kırmızı dekolteli bi mini elbise .

Berfine mavi aşırı güzel bi elbise .

Meleğe ise bordu dar kesim bi elbise aldım .
Ayakkabılarıda alıp bi cafeye gidip kendime oturdum .

Saatler sonra...

Okula geldim ders çoktan bitmişti bende yavaş adimlarla yurda girdim herkes bana bakiyordu elimdeki çantalar yüzünden olmali adımlarımı hızlandırıp odaya çıktım .

Kızlar kiyafet bakiyorlardii kendilerine abi hepimiz zengin çocuklarıyız ama pekte onlarin parasini kullandığımız soylenmez arada nadir kullaniriz.

"Herkesin ismi paketlerde yaziyor sizlere aldim , umarim begenirsiniz " dedim ve kendimi yatagima attim ...

Kizlar elbiseleri cok beğenmiş ve elbise çok guzel durmuştu üzerlerinde .

Kizlar yemekhaneye indii benn çok yorgun olduğum icin yatağıma geçtim uyumam lazım benimm arkadaş.

"Diger bölüm mü sizler kadar bende merak ediyorum çünkü gelişine yaziyorum umarim begenirsiniz yorum ve oy atmayi unutmayın yawrular "

7284Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin