8.bölüm

9 2 1
                                    

Evet dun gece çok düşünmüştüm yemehanede saat 06.00 buluncaya kadar orda oturmuş düşünmüştüm haylaa ne yapacagimi bilemiyorum. tek bildigim birsey var kizlari bu işe bulaştırmamak !!

Güzel bi duşun ardindan okul formalarını giyip öğrencileri yemekhaneye indirdim hic yemekhaneye ugramadan okula gittim kantinden bi kahve alıp telefonuma girdim internetimi açınca yağmur gibi bildirimler düşmüştü batuyla olan sohbete girdim .

Ronaldo🤙:ablam nasılsın?

Tombiş yanaklım:iyiyim bebeğim sen nasılsın?

Ronaldo🤙:bende iyiyim ömürüm seni özledim senin şefkatine ihtiyacim var abla

Tombiş yanaklım: batuşum yaa bu hafta sonu uğrarım ablam tamammi bu arada seni özlemedim evimi özledim yanlış anlamaa yani gardaş!!

Ronaldo🤙:bi saniye beklerimsin bakkaldan bi kullah alim ona anlatırsın ablaam yemezler yanii koçum sjsjsj

Tombik yanaklım: aa terbiyesiz yaşıtınmıyım ben senin koçum moçum kaybol gözüm gormesin seni !!

Cevap vermedi bu mesajdan sonra prensimiz cevap verseydi kardeşim olduğundan şüphelenirdim sjsjjssj .
Kızlar bana doğru geliyorlardi oda nee evinin yanında kaan denen çocuk bana doğru geldiler ve masaya oturdular kaan'a evini üzerse onu anasindan emdiği sütü ağzından getireceğini söylemeliyim ?? Bencede size katılıyorum biraz daha beklim ortada fol yok yumurta yok ve bide evinle ortak bir özelliğimiz varr birine çabuk bağlamayız o yüzden kafam rahat bizimkiler kendi aralarinda konuşurken bende telefondaa vakit geçirdim bugün ilk 2 dersimiz boştu dersin hocası rahatsiz olduğu icin gelmemişti instagramda vakit geçirirken bora dan mesaj düştü.

Bora varan:siyah renk senin rengin olduğunu biliyormuydun ??

Ömür _maran7:siyah rengin anlamini bilirmisin ?

Bora varan: siyah rengin bütün anlamini taşıyorsun başta zarafet ve güç !

Bugün siyah aşırı hoş sweat giymiştim saclarimda açık bırakmıştım bora soyleyene kadar fark etmemiştim siyah rengin gercekten beni temsil ettiğini

Ömür _maran7:teşekkür ederimm bu arada beni nerden izledigini merak ettim etrafta göremiyorum??

Bora varan:güzelim ben seni hep izliyorumkii sen beni görmesende olur .

Gülümsemiştim bu mesajına ama sanki bi mesaj verdi ama gercekten bunu düşünecek kadar beynim boş degil attığı mesaji beğenip çıktım

Evett öğle arasına girmiştik şükür iki boş dersten sonra matematik ve kimya görmüştük . Kızlar kantine inmişti ve bende uzun süredir okumak istediğim bi kitabi okumak icin sınıfta kalmıştım okumak istedigim kitap dünya klasiklerinden
(Kırmızı ve siyah -standhal'ın kitabı) kitabtaki bi söz aşırı hoşuma gittiii
Diyorki;kalbe dokunmasını biliyolar ama incilterek .
Ne kadarda doğru bir cümle kitabi okumaya devam ederken telefonum çaldı evet yine bir özel numara vakası sizcee kimm dün fotoğrafımı cekenler olabilirmi ?? Telefonu açtım ama sessizce dinledim karşıdaki kişi konuşmaya başlayınca bi kızın olduğunu anladim ama sesini değiştirdiği fazlasiyla belliydi bana dediklerine bakarmısınız "eglencee yakında başlıyor dediklerimizi yapmazsann yanındaki 3 kardeşin gibi gördüğün sürtüklerden acısını çikartırız yakinda görüşürüz telefonların açık olsun"
Lanet olsuun santaj etmesine pek takmazdim hatta polise bile giderdim ama şimdi bana seçenek bırakmadı kardeşim dedigim insanlari tehlikeye atamam ve gereken herşeyi yapmak zorundayım ve gercekten de zor durumdayım !!!

"Evettt diğer bölümü beklemekte kalın saygilarlaa"

7284Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin