Badania ujawniły, że utracił pamięć z ostatnich lat. Słowa Noaha krążyły w mojej głowie, a łzy spływały strumieniem.
Gdy się odwróciłam, do gabinetu wszedł Christian. Spojrzał na mnie i stwierdził:
-Przepraszam, to chyba mój gabinet. - Byłam wściekła i przygnębiona, zbliżyłam się do niego, odwzajemniając spojrzenie.
-Christian, czy na pewno mnie nie pamiętasz?
-Widzę Panią po raz pierwszy w swoim życiu. - Na te słowa kolejne łzy spłynęły.
-Nie mogę w to uwierzyć. Wreszcie się odnalazłeś, a ty mi mówisz coś takiego. - Podniosłam głos.
-Jeśli to jakiś żart, to błagam, przestań. - Mówiłam z podniesionym tonem.
-Pani Nataly. - Po chwili przerwałam mu to, co wypowiedział:
-Pani Nataly?! Mówiłeś na mnie Bambi. - Rozejrzał się po pomieszczeniu i ponownie wrócił do mnie wzrokiem, nie wiedząc, co powiedzieć.
-Naprawdę próbuję panią zrozumieć, ale ja...
-Nie mogłeś zapomnieć o tym, co nas łączyło. To wciąż trwa. - Po chwili pokręcił głową, mówiąc: -Nie. Nie.
Zakryłam twarz dłońmi i zaczęłam płakać:
- To jakiś koszmar.
-Jesteś dla mnie obcą osobą. - Usłyszałam za plecami.
-Nie pamiętam cię. - Dodał, a ja spojrzałam na niego:
-Rozumiem, zróbmy tak, zacznijmy wszystko od początku, przeżyjmy od nowa. Nie możesz zapomnieć naszej miłości.
-Może głowa zapomniała, ale nie serce. Wiem, że tam jestem, tylko otwórz do niego drzwi. Przypomnij sobie!
-Musimy postępować rozsądnie. - Gdy to powiedział wziął oddech i zaczął kiwać głową.
-Nie pamiętam cię, próbuję cię zrozumieć, ale jedynie co pamiętam z przeszłości to swoją pracę i życie z flirtowaniem bez żadnych relacji i związków.
Popatrzyłam na niego i spoliczkowałam go, patrząc wściekle:
-Jeszcze porozmawiamy.- Ostatni raz spojrzałam na niego i odeszłam.
- Nataly! - Noah krzyknął na korytarzu, gdy wychodziłam na świeże powietrze.
-Jak rozmowa z Christianem? - Zerknął na mnie i dodał:
-Spokojnie, uspokój się, wyglądasz, jakbyś chciała spalić wszystko dookoła.
-Niby jak! On mnie nie pamięta! Powiedział mi to prosto w twarz.
-Spójrzmy na to z pozytywnej strony, najważniejsze, że wrócił i żyje.
-Powiedział, że widzi mnie po raz pierwszy w życiu! - Mówiłam przez łzy.
-Pamięta związki bez zobowiązań, ale nie mnie! - Krzyczałam na cały głos, nie zwracając uwagi, że może nas ktoś obserwować.
-To naprawdę niewiarygodne.
-Nie wiem, co mam myśleć. Rozumiem, że stracił pamięć, zapomniał o mnie, ale dlaczego tylko pamięta swoje życie z innymi kobietami?
-Najważniejsze wspomnienia dotyczą jego poprzedniego życia!
-Nataly, musisz się uspokoić, w ten sposób nie rozwiążesz żadnego problemu.
-Nie wiem, co robić!
CZYTASZ
Niedostępna dla niego #2 [UKOŃCZONE]
أدب نسائيW pięć lat po burzliwych wydarzeniach Nataly znalazła swoje miejsce we Włoszech. Żyje niezależnie, ciesząc się sukcesem zawodowym i wychowując córeczkę, o której Christian nie ma pojęcia. Tymczasem Christian przezwyciężył swoje uzależnienie, osiąga...