Jay koşarak içeri girdi ve Jungwon'u öldürmeye çalışan adamı ittirip uzaklaştırdı oradan. Adam yere düşmüş ve küfür savurmuştu. Jay'i görünce şaşırmıştı.
"Bay Yang ne yaptığınızı sanıyorsunuz?"
Yerdeki adam yerden kalkınca cevap verdi çocuğa.
"O biliyor hatasını. Az bile yaptım ona."
Jungwon ise duvarın dibinde ağlayarak babasına bakıyordu. Âdeta hıçkırıyordu çocuk. Gözleri kızarmış ve yüzü kanlar içindeydi. Kalpsiz adam üzerini düzenledikten sonra kapıyı çarpıp dışarı çıkmıştı.
Jay ise duvarın dibinde titreyen çocuğun yanına eğilip elleri ile yüzünü hafifçe yukarı kaldırdı. Jungwon ise ona bakmaya cesaret edemiyordu.
"Jungwon iyi misin?"
Çocuk başını evet anlamında salladı. Ama iyi değildi.
"Saçmalama iyi falan değilsin. Gel hadi odana götürüp yaralarına pansuman yapalım."
Jay Jungwon'u kucağına alıp odasına kadar çıkardı. Ve yavaşça yatağına bıraktı. İlk yardım çantası masanın üzerinde duruyordu aramasına gerek kalmamıştı. İçindeki pansuman malzemelerini çıkarıp çocuğun yaralarını kapatmaya çalıştı.
"Acıyor mu Wonie?"
Sulu gözleri ile Jay'a bakıyordu.
"Hayır."
"Ne kadar tatlı oldun sen böyle. Yemek istiyorum yanaklarını."
Jay bunları söyledikten sonra pansuman malzemelerini çantaya koyup masaya bıraktı. Jungwon ise hâlâ yatakta oturuyordu.
"Ne zamandan beri böyle yaşıyorsun Jungwon?"
Gözleri yine dolmuştu çocuğun.
"Bilmiyorum ama çok uzun zamandır böyle."
"Aslında biraz anlamıştım durumunu ama bay Yang yapmaz diye düşünüyordum."
Jungwon gülümseyip karşısındaki çocuğa baktı.
"Yapmaz mı?"
"Sakın endişelenme Wonie. O adamdan kurtaracağım seni."
Jungwon ciddi bir suratı ile bakmıştı Jay'a.
"Bunu yapamazsın Jay."
"Her şeyi söyle ama bunu değil Wonie."
Jungwon duydukları ile şaşırmış ve garip bir şekilde bakmıştı Jay'a.
Jay ellerini Jungwon'un yaralı olan dudaklarında gezdiriyor ve gözleri ile karşısındaki çocuğun yüzünü inceliyordu. Aralarında çok kısa bir mesafe vardı. Ama Jay saniyeler sonra bu mesafeyi sıfıra indirmişti. Dudakları artık birbirine değiyordu.
Jay yavaşça çocuğun küçük dudaklarını öpüyordu. Jungwon ise düşünmeden karşılık vermişti onu öpen çocuğa.
Bir kaç dakika böyle devam ettikten sonra ayrılmıştı dudakları birbirinden. Jay gülerek karşısındaki çocuğa bakıyordu. Kıpkırmızı olmuştu.
Jungwon direkt yüzünü elleri ile kapatmış ve ayağa korkuluk gibi dikilmişti. Jay de ayaktaki çocuğun yanına yaklaşıp belinden tuttu.
"Utandın mı Wonie?"
Jungwon kekeleyerek konuşmaya başladı.
"B-ben özür dilerim. Hemen yüzümü yıkayıp geleceğim."
Jay çocuğun gitmesine izin vermedi ve onu kolundan tutup kendine çekti.
"Özür dilemene gerek yok Jungwon. Yüzünü yıkamaya gitme, yoksa yaptığım pansuman boşa gidecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fear ~Jaywon
FanficÜmitsizlik onlar için bir hayattı. Yapmaları gereken tek şey ise sadece karşı çıkmaktı.