Ace : "Noluyor Amina koyayım?"
Canım abim ya ne güzel pozisyon da yakaladı bizi. Torao ace'e boş gözlerle baktı ama hala elini çekmedi bende toraonun hafifçe ayağına basıp bana bakmasını sağladım ve torao aninda elini çekti ve duruşunu düzeltti. Ben de hiçbir şey olmamış gibi esnemeye başladım. E zaten nolmuştu ki?
"Öyle işte torao ya senin hayat nasıl?"
Torao anlamamış gibi bana baktı. Neyini anlamadın be kanka ace'in beni evde sorguya çekmemesini sağlıyorum ve senin hayatını kurtarmaya çalışıyorum.Torao ardından ace'e baktı. Ace öylece kıpırdamadan ve hiçbir mimik oynatmadan bize bakıp süzüyordu.
Torao boğazını temizleyip ellerini cebine attı ve son kez bana baktı.
Torao : "Ben çıkıyim en iyisi. Sonra görüşürüz mugiwara-ya."
Torao ace'in yanından geçip gidicekken Ace onu durdurdu. Ve önüne geçmesini sağladı. Abi Bırak gitsin işte ya yazık çocuğa.
Ace : "Birden sınıftan çıkınca endişelendim kanki ya hem de bensiz çıkınca..."
Ace hem bana ardından tek kaşını kaldırıp toraoya baktı.
Ace : "Birşeylerden şüphelenmedim değil şimdi."
Abi Allah aşkına neyden suphelencen ya sal lütfen.
Torao : " Şüphelendigin şey neymiş zeka küpü? "
Ace toraonun yakasından tuttu ve yan gözle bana baktı. Bende anlamayip kollarımı birbirine bağladım ve kafamı hafifçe sağa indirdim.
Ace : "Sen anladın aslan parçası. "
Ace toraonun yakasını bırakıp omzuna hafifçe vurup sırıttı. Torao anlamadım dercesine bakış attı.
Ace : " Aynı sınıftayız zaten anlamadiysan detaylıca anlatırım sınıfta kanki. "
Torao derin bir nefes alıp arkasını dönmeden ace'in yanından hızlıca uçup gitti. Ben de ace'e birşey demeden çıkacaktım ki beni kolumdan tutttu.
Ace : "Hopp... Sen nereye?"
Luffy : " E... Sınıfa?"
Ardından sırıtıp kolumu ace'in omzuna attım.
Luffy : "Ama tabii canım abim isterse okulu asıp birşeyler yemeye gidebiliriz. Ehehehehhe."
Ace hemen kafama vurup beni tuvaletin dışına çıkardı Ve sinirle konuşmaya başladı.
Ace : "Şu trafalgarla çok sıkı bıkı olma alırım aklını. "
Ace : "Gerçi aklında yok ki aliyim Amina koyayım."
"HEY HEY HEY BEKLE! NEDEN TORAOYLA KONUSMİCAKMİŞİM? O BENİM ARKADAŞIM."
Ace bı kahkaha patlattı.
Ace : "Arkadaş? Emin ol karşındaki kişi hiç öyle düşünmüyor.
"Ha?"
Ace nefesini verip yanımdan geçti.
Ace : "Hadi sınıfa. Dediğim gibi gormiyim sicarim ağzına."
Baska hiçbir şey söylemeden öylece gitti ve ben de ağzım açık arkasından baktım.
Karşındaki kişi öyle düşünmüyor da ne demekti? TORAO BENİ ARKADAŞİ OLARAK GÖRMÜYOR MU ?? Ama o kadar bana yardım etti neden sevmediği kişiye yardım etsin ki? Aklım tamamen karıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my Sunshine / Lawlu
FanfictionHikayenin ana çifti Law ve Luffy tabii bunun yanı sıra diğer shipleri de ekleyeceğim hikayeye. İlk kitabım olacağı için hatalarım olabilir...