Kafami sıraya gömdüğüm de çoktan uykuya dalmıştım. Mutlu mutlu rüyalar goruyorken kafamdaki sesler susmak bilmedi ciyak ciyak ötüyorlar.
O sesler kiminmi?
Tabii kide mükemmel değerli arkadaşlarımın sesi. Usopp beni durterek uyandirmaya çalışıyordu franky sesiyle nami ise kafama vura vura.
Tabiiki hala başımı kaldırıp gözlerimi açmadım. En sonunda burnuma Et kokusu geldi ve başımı heyecanla kaldırıp arkamı döndüm. Nami irkildi bir anda ve geri çekildi.
Nami : "Uyanmasaydın eğer biz aşağı inip hepsini bitirmiştik ."
Sanji namiye aşk dolu baktı.
Sanji: "SEN İSTE BEN SANA BÖBREĞİMİ BİLE VERİRİM NAMİİİ-SWWAANNN."
Zoro sirtini duvara yaslamış bir şekilde çaktırmadan sanjiye bakıp tchladı.
Tam sanjinin önündeki yemek kabini kapacakken sanji hızlıca kendi önünden alıp ayağa kalktı
Sanji : "Sabırlı ol."
Sanji çantasından yaptığı yemekleri alıp kapıya yöneldi.
Sanji : "Hadi yemekhaneye gidelim. Orada o konuyu konuşur yemek yeriz."
Nami, franky ve usopp önden ilerleyip zoro ile ben de sıradan kalkıp diğerlerinin peşinden ilerledik.
Yemekhaneye vardığımızda herzaman oturduğumuz yere doğru gittik. Gözüm abilerimi aradı yemekhane de ama ortada yoktular.
Sanırım yine herzaman ki gibi sınıflarında yicekler. Yerlerimize oturup sanji yemekleri çıkardı ve hepimizin önüne sırayla dizdi.
Tanıştığımız günden beri yemekleri hep sanji yapıp getirir bize. Asla okulda yemek için para harcamayiz demek isterdim ama ben tabii kide ace'in ve sabonun ceplerinden para çalıp kantinden abur cubur alır yerim.Hepimiz yemek yemeye başladık ve nami ciddiyetle konuşmak için boğazını temizledi.
Nami : "Sizler yemeğinizi yerken ben de aynı anda konuşmak istiyorum saygı değer salak arkadaşlarım."
Zoro önündeki yemeği yerken konuşan namiye kaşlarını catip baktı.
Zoro : "Oi nami, sence birilerini beklememiz gerekmiyor mu?"
Nami : "Ah robinden bahsediyorsan ben onla çoktan konuştum."
Sanji : "Robin-chan bize katılmayacak mı?"
Nami düşünür gibi oldu.
Nami : "Sabahtan beri görmedim haberim yok."
Ben aç ayı gibi ağzımı doldurarak yerken usoppta ağzı dolu şekilde bana bakarak konuştu.
Usopp : " Luffy kanki senin haberin var mı?"
Robin bizim üst sınıfımızdaydı yani ace ve saboyla aynı sınıftalardı. Bu yüzden sormuştu. Ağzımdaki lokmaları yüksek sesle yutkundum.
"Ömmmm robini hiç görmedim bugün ama ace ve toraoyu ilk ders ben koridorda dolaşırken gördüm onlarında dersi yoktu sanırım sonrasını bilmiyom."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my Sunshine / Lawlu
FanfictionHikayenin ana çifti Law ve Luffy tabii bunun yanı sıra diğer shipleri de ekleyeceğim hikayeye. İlk kitabım olacağı için hatalarım olabilir...