9-

185 14 9
                                    

Karşım da dikilen toraoya üzgün bir bakışla gözlerinin içine bakakaldım.

"Üzgünüm... bugün sana çok çarpmış olabilirim."

Gün içinde birisine 1den fazla nasıl çarpılır oynat bakalım.Tanrim sen beni bu adamla mı sınıyorsun?

Gözlerimi gözlerinden çekip hemen yanından ayrılacaktım ki eliyle kolumu hafifçe tutup beni geri kendi önüne çekti.

Torao : "Biraz...biraz konuşabilir miyiz?"

Yüzüne bakmak yerine tuttuğu koluma baktım sadece.

Seninle birdaha konuşursam siksinler beni pis sakallı.

Kolumu elinden kurtardım. Yanından geçerek korkutucu olmaya çalışıp -Olamadım- Yan bir bakış attım.

"Zamanım yok, güle güle."

Hızlı adımlarla yanından ayrılıp evin yolunu tuttum. Yanından tam olarak ayrılmadan önce bana seslendiğini duydum ama hiç bir şekilde arkama bakmadan ilerlemeye devam ettim.

Göt herif.

------------------------------------

Sonunda hasretinden yandığım evin kapısının önüne gelmiştim. Büyük bir sırıtışla kapıyı yumrukladım. Birkaç saniye bekleyişimin ardından kapı açıldı. Kapıyı açan kişi saboydu. Bana gülümser bir yüzle bakıp içeri girmem için bana işaret yaptı. Hemen ayakkabilirami çıkarıp dışarıda bıraktım ve eve büyük bir hışımla girdim.

"HELLO MY HOME GÖRÜŞMEYELİ EPEY OLDU."

Sabo dışarıda bıraktığım ayakkabıları alıp kapıyı kapattı. Ben de sırtımdaki çantayı yere fırlatıp koltuğa yayılıp uzandım.

Sabo : "Görüşmeyeli yaklaşık 10 saat falan oldu evet."

Sabo gülümsemesini eksik etmeden yere fırlattığım çantayı alıp yanıma yaklaştı ve çantayı karnıma yerleştirdi.

"Ben şimdiden sıkıldım okuldan."

Sabonun oturması için uzanmayi bırakıp koltuğa normal bir şekilde oturdum. Sabo da yanıma oturdu.

Sabo : "Sıkıldın ha... Anlat bakalım bugün neler oldu? Neden Ace ile kavga ettiniz? Ace'e sorduğumda bana hiçbir şey olmadı diyip beni geçiştirdi."

Gülümsemeyi kesip parmaklarimla oynamaya başladım.

"Ehhhh.. şey aslında birşey olmadı."

Sabo : "Benden birşey mi gizleniyor?"

"HAYIR HAYIR SADECE ÖNEMLİ BİR MEVZU OLMAKTAN ÇIKTI VE...ve bu konu hakkında daha fazla konuşmak istediğimi sanmıyorum."

Sabo ayağa dikilip kafamı şefkatle okşadı.

Sabo : "Anladım tamam. Sizi zorlamicam zaten aranızdaki meseleyi çözersiniz siz. Aç mısın bakalım? Ace ile birşeyler atıştırdık. Sana da hazırlayayım yemek."

Büyük bir sırıtışla saboya baktım.

Sanırım bana iyi gelecek tek şey yemek.

"EVET EVET AÇLIKTAN BAYILACAĞIM BANA HEMEN YEMEK HAZIRLA SABO."

Sabo başımı okşamayı bırakıp kaşlarını çattı.

my Sunshine / LawluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin