15-

131 12 51
                                    

Saat sabahın 7siydi ve ben okulun önünde oturup sakemden birkaç yudum alıyordum.

Okulun başlamasına az kalmış zaten diğerleri de meselelerini kapatıp gelirler herhalde.

Sakemi içerken karşımdan gelenlere göz ucuyla bakmaya başladım.

Bunlar...

Shanks hoca ve Mihawk hocaydı.

Shanks hoca elinde çekirdekle çıtlayıp geliyordu.Mihawk Hoca ise elinde ki belgeleri inceliyordu.

İkisi de beni gördükten sonra sakemi bir kenara bırakıp ayağa kalktım.

"Günaydın Shanks hocam ve Mihawk hocam."

Shanks Hoca gülümseyip omzuma vurdu.

"Zoroydu değil mi? Benim keratanın yakın arkadaşı,Günaydın."

"Senin bu saatte ne işin var burada?" diye sordu benim favori hocam.

"Ah, Yarım saat önce falan yanlışlıkla okula geldim sonra da okulun başlamasına az kaldığını görünce bekliyim dedim."

Mihawk hoca kaşlarını çattı.

"Yarım saat önce saat altı buçuk oluyor. Yani iki buçuk saat kalmış oluyor okulun başlamasına. Sen de eve gitmek yerine okulda beklemeyi tercih ettin öyle mi? Diğer yandan o saatte nereye gidecektin ki yanlışlıkla okula geldin Roronoa Zoro?"

Favori hocamsın falan ama sanane benim o saatte nereye gittiğimden ırzını siktiğimin şahini.

Boğazımı temizleyip Mihawk hocaya doğru dik dik baktım.

"Özel meseleler hocam."

"Anlıyorum...Telefonuna sürekli olaraktan gelen bildirim sesidemi o özel meselenin içerisinde?"

Sorma artık soru sikecem.

Cebimden telefonu çıkarıp gelen bildirimlere baktım.

"Yok hocam özel mesele falan değil bu, bizim tayfadan gelmiş mesajlar." dedim telefonu kurcalayarak.

WhatsApp 'a girip tonlarca gelen mesajlara baktım.

Ne diye bu saatte bukadar konuşuyorsunuz ki?

Elim ilk Usopp'un bana attığı  mesaja gitti.

Ses kaydı atmıştı.

Mihawk Hoca ve Shanks Hoca yanımdan geçip gidecekken  ses kaydını açtım umursamazlıkla.

"ZORO!NEREDESİN AMINA KOYDUĞUM. GEL KURTAR BİZİ BU CEHENNEMDEN. BİZ BİG MOM'İN EVİNE GELDİK AMA Bİ ŞEKİLDE HEPİMİZ TUZAĞA DÜŞTÜK. KANKA GÖTÜM TUTUŞUYOR KORKUDAN, BİZE BİTEK SEN YARDIM EDEBİLİRSİN . KUUUURRTARRR BİZZİİİİİ!"

Noluyor lan?

Ses kaydı bitince Shanks Hoca ve Mihawk Hoca da duraksadı ve ardından yanıma geldiler.

"Big Mom derken? Neler oluyor?" diye sordu Shanks hoca merakla.

Sıçtık.

"Hocam şey.. İşin aslı bende anlamadım." dedim telaşla.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

my Sunshine / LawluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin