Toraoyu gördüğüme sevinmiştim çünkü oda arkadaşlarımdan biriydi.
Torao beni baştan aşağı süzüp en son da gözlerimin içine bakıp kaşlarını çattı.Torao : "Mugiwara-ya..."
Bi elimle toraonun omzuna yavaş yavaş vurup sırıttım.
"Görüşmeyeli baya oldu torao!! Nasılsın??"
Torao omzuna bakip eliyle elimi çekti ve bana son kez bakıp arkasını döndü.
Torao : " 10 dakikadan az kaldı dersin başlamasına... boş konuşmaları geçelim de acele edelim mugiwara-ya."
Hemen cebimde ki telefonu çıkarıp saate baktım ve saat 08 : 56 VE DERS 09 : 00 DA BASLİCAK!
"WAAAAAAAĞH 7 DAKİKA KALMIŞ."
Başka birşey demeden toraoyu arkamda bırakıp tüm gücümle koşmaya başladım. Ama onun öncesinde torao birşeyler geveledi.
Torao : "Aslında 4 dakika..."
Hiçbir şekilde arkama bile bakmadan okula doğru koştum. İlk güne geç kalamazdım yoksa bu sefer dedemin dayaklarindan kurtulamam.
Sonunda okula ulaşmıştım hemen okulun kapısından içeri girdim ve karşıdan kantin gözüme çarptı hemen ağzım sulandı yani şimdi yeni kahvaltı etmiş olabilirim ama kantinin yemeklerini de çok özledim bu yüzden extra birşey yersem sorun olmaz bence ... Tam kantinden içeri girecektim ki O malum ses geldi. Ders zili çaldı. Yani biraz daha bekleyemedin mi zil? Neyse tenefüste sanjinin getirdiklerinden yerim. Hemen merdivenlerden çıkıp sınıfımin kapısının önünde durdum çok heyecanlı bir şekilde kapiyi açtım ve içeri koşarak girdim
"UPUZUN TATİLİN ARDINDAN HERKESE ME-"
Lafım bitmeden öğretmenler masasının yanında duran usoppa carptim ve ikimizde yere düştük... Oysa toraoya çarptığım da torao düşmemişti sadece ben düşmüştüm. Hemen altımda ki usoppa bakip sırıttım CANIM UZUN BURNUM ÇOK ÖZLEMİŞİM.
"USOPP !! UZUN ZAMAN OLDU."
Usopp gözlerini açıp bana baktı ve sevinçle beni üstünden attı sonrasında bana kocaman sarıldı aynı şekilde bende ona karşılık verip sarılarak ayağa kalktık ve kendi etrafımızda dönmeye başladık.
Usopp : "LUFFY!! ALLAH BELANI ÇOK ÖZLEMİŞİM CANİM AGAM ."
"EHEHHEHEHEHE"
Biz sarılıp etrafımızda dönerken göz ucuyla arka sıradaki ikileye baktım. Usoppu da kendimide durdurarak o tartışan ikiliye bakmaya başladım.
"Pişt usopp."
Usopp : "He?"
Usoppa o ikiliyi işaret ettim.
" Bu salaklar yine neyin kavgasını ediyor?"
Usopp gösterdiğim tarafa baktı ve bıkmış gibi nefes verdi.
Usopp : "Her zamanki zoro ve sanji ve her zaman ki kavgaları."
Usoppun yanından ayrılıp birbirlerinin yakalarindan tutan zoro ve sanjiye doğru koşup ikisine birden sarıldım ve siritmami ihmal etmedim.
"ZOROOO SANJİİİ !! WEHEHEHEHHE "
Zoro ve sanji ye sarildiktan sonra ikiside gözlerini kocaman açtılar ardından beni üstlerinden salmaya çalışıyorlardı AMA TABİİKİDE BİRAKMİCAM BİRAKİRSAM YİNE DALCAKLARDİ BİRBİRLERİNE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my Sunshine / Lawlu
FanfictionHikayenin ana çifti Law ve Luffy tabii bunun yanı sıra diğer shipleri de ekleyeceğim hikayeye. İlk kitabım olacağı için hatalarım olabilir...