Kısa bir süre yerde öyle ifadesizce durduktan sonra kafamı hafif kaldırıp okulun merdivenlerine gözüm kaydı. Zil çalmıştı ve herkes akın akın merdivenlerden iniyordu. Ama işin garip tarafı herkesin sırtında sırt çantası vardı ve okuldan çıkıyorlardı.
Bugün herkes son derse kadar kalmayacak mıydı?
Okuldan çıkan insanlara boş bir şekilde bakarken bana seslenen kişileri duydum. Gözlerimi çıkış kapısından ayırıp okulun merdivenlerinden aşağı inip bana doğru gelen zorolara doğru bakarak
Belli belirsiz bir gülüş sergiledim. Nami hızlıca yanıma gelip kafama yumuşak bir yumruk geçirdi.Nami : " Hem öğlen beni daha doğrusu bizi dinlemeden gittin hem de geri dönmeyip hiçbir derslere girmedin."
Nami soluklanıp oturduğum yerin biraz yakınına oturdu. Ardından usopp naminin yanına yerleşip ellerini yere koydu.
Usopp : "Bizi ne kadar endişelendirdiginin farkında misin kanka."
Mutsuz ifadeyle ikisinin de yüzüne baktım.
"Özür dilerim..."
Nami sağ elini saçına koyup bakışlarını başka tarafa çevirdi.
Nami : "Özrünü başka türlü dilersin ama... Lütfen birdahakine açıklama yaparak git biryerlere."
Hafifçe gülümsedim.
Nami ve usopp'un yanına Zoro franky robin ve sanji de yerleşti. Zoro elindeki çantamı kucağıma fırlattı.
Sanji : "Oi luffy anlatıcak mısın?"
Sanjiye baktım.
"Hm? Neyi?"
Franky : "Neden burda SUPERRR bir şekilde yerde oturduğunu ve neden SUPERRR olmayan bir şekilde mutsuz olduğunu."
Zoroya doğru tek kaşımı kaldırdım.
Zoro : "Merak etme ben birşey söylemedim. Senin anlatman daha doğru olur."
Sanji ikimize birden baktı. Ardından cebinden sigara paketini çıkardı.
Usopp: "Oğlum okula nasıl sigara sokuyon sen."
Sanji usoppa göz kirparak sigarasını yakip ağzına götürdü.
Sanji : "Ben sokarım."
Zoro sanjiye göz ucuyla bakıp ardından bana döndü.
Zoro : "Neyse burda oturmaya devam mı edicez amına."
Nami modu yerinde bir şekilde ayağa kalktı .
Nami : "Eveet şimdi hepiniz kalkıyorsunuz ve gidiyoruz."
Usopp : "Nere la."
Nami gülümsedi.Robin de gülümseyerek yavaşça ayağa kalktı.
Nami : "Orasını daha düşünmedim ama şu lanet okuldan bir çıkalım valla fenalık geliyor ilk günden."
Usopp : " Cidden bitmek bilmedi."
Usopp da ayağa kalktı. Ardından sanji franky ve zoro da. Hepsi birden bana bakıp kalkmami bekledi.
Sanji : "Kalk artık şuradan."
Başımı yukarı kaldırıp gökyüzüne baktım.
"Hiç kalkasim yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my Sunshine / Lawlu
FanfictionHikayenin ana çifti Law ve Luffy tabii bunun yanı sıra diğer shipleri de ekleyeceğim hikayeye. İlk kitabım olacağı için hatalarım olabilir...