Evet 5. Bölümdeyizz belki bu aralar çok yazmam malum okullar açıldı ama belkide aktif olurum bilmiyorummm neysee tuzluu çekirdeklerimmm başlıyalımmı artıkkk. Bu arada bazı kişiler okuyup oylamaa yada yorum yapmıyo. Lütfen okuyup okuyup da geçmeyin😊.
Keyifliiiii okumalarrrr🥰"GİDER Mİ İNSAN ÇOK SEVİYORKEN?"
17 Mart
2021 AnkaraBen yirmi dört yaşımdaydım. Yirmi dört yıl zorluklarla doğmuş bir kızdım. Beni almaya çalışmışlardı ama o adamın dediklerini hatırlamıştım ve kaçmıştım keşke kaçmasaydım o adam bana gelmedi. Bana hiç kimse gelmedi. Ben bir katildim. Sokakda büyümüştüm, adam öldürmüştüm, hırsızlık yapmıştım. Ama yine gelmedi ne yaparsam yapıyım gelmedi. İyi bir şey yaparsam gelir belki dedim gelmedi.
Beni kendi yaşlarımda bir çoçuk bulmuştu 13 yaşımda. İyikide bulmuş. o adam gelse bile asla onun kollarında olmucaktım çünkü ben ruhsuzum. Hiç kimseye sarılmam,tutulmam,öpmem,konuşmam. Ben sadece işime bakarım. İşimi her şeyden seviyorum çünkü bir istibaraharatçıyım.Asena, " ersin lan bu gizliı görev ne zaman ben bizzat katılmak istiyorum."
Ersin asenanın küçükken karşılaştığı arkadaşıydı. Kardeşiydi. İstibarahatta çalışıyor.
Ersin," Asena eminmisin o çok zor bir görev komutan burda herkese teklif etti bazıları kem küm etti sonra komutan vazgeçti. Sana sormadı mı? Sorması lazımdı en iyimiz sensin ekipten"
Asena," iyiyimde anı hareketlerim varmış çok çabuk sinirleniyormuşum. Vır vır etti işte. Ay noluyo biz şuan dedikodumu yapıyoruz eskiden olsa devam ederiz derim ama şuan olmaz."
Diyip güldüm.Ersin gülerek," ayy galiba. Asena?"
Asena," he ne dicen"
Ersin derin bir nefes alıp," sen benim kardeşimsin Asena bana gerçeği söyle. Bu aralar sende bir şeyler var noldu?"
Asena yapmacık bir gülüşle," ne olcak aynı ben. Ney bekliyon cıvıl cıvıl asenamı bekliyon? O zor işte"
Ersin ağzında bir şeyler geveledikten sonra," öff iyi be ne halin varsa gör."
İkisi aynı anda kalktıktan sonra telefonları çaldı. Arayan komutan ibrahimdi.Ersin," aha kulakları çınladı. Neyse hadi sen o tara-" demeden Asena telefonu açmış öbür tarafa yürüyordu.
Asena," emredersiniz komutanım"
Ersinde emrini onayladıktan sonra hazırlanmaya başladılar.26 Ekim
2010Küçük Asena camdan bakıyordu. Geceleri aya sabahları güneşe. Çünkü ona bir çoçuk öğretmişti. Murat öğretmiştii...
Öğlene doğru geliyordu güneş yavaş yavaş batıyordu. Yemek saati gelmişti tam aşağı incekken odama bir çoçuk gelmişti. Ağlayarak. Kendimi hatırladım bende ilk geldiğimde ağlıyordum.
Yanına yaklaşıp, " merhaba bende böyleydim sendende daha küçüktüm ağlama sen erkeksin çünkü."
Gamzesi belli oldu ama tam gülememişti.Yere bakarak," sende kızsın beni teselli etme! Adım ersin. Senin ismin?
Asena büyük bir gurula," adım Asena hoşgeldin. Hımm ersinn ismin güzel. Anlamıda güzell. Memnun oldum yiğit"
Ersin başını yerden kaldırıp asenanın yüzüne bakıp," adım ersin"
Asena," ee ben ne dedim anlamı yiğit ol demek değilmi? İşte yiğit neyse ersinn"
Ersin," sen kaç yaşında geldin buraya?" Pat diye sordu.
Asena," benn buraya 4 buçuk yaşımda geldim. Gelmedim aslında getirildim" sözüm bittikden sonra gülümsedim ve," neyse yemek saati benn iniyorum eğer açsan gel. Sonra vermiyorlar."
Ersin olumsuz anlamda kafasını sallayıp. Tam gidecekken kolumdan tutup," Asena. Dişi kurt" ve başıyla sallayıp," bende buraya kendi isteğimle gelmedim."
Başımı onayla salladım ve yanına oturdum. Bir nefes verip," Aç kalsam bir şey olmaz oturup senle sohbet etsem daha fazla doyarım" diyip göz kırptım.
Ersin bu sefer gülüp," ney sohbet edilecek bir şeymi var? Ama dedikodu? Nedersin?" Oda benim taklidimi yaparak göz kırptı.
Asena," iyiki geldin yiğit" diyip sarıldım.
Ersinde bana," hoşmu gelmişim dişi kurt?." Diyip sırtımı sıvazladı.
Asena," hoş gelmişsin. İlk kez bir kişiyle bu kadar ortak noktamız var"
Ersin geri çekilip," bir gün anlatmak istersen burdayım" diyip gülümsedi. Bende aynı şekilde gülümsedim.
Asena," aç kalmim dedimde açım ben inim hemen süre dolmadan"
Ersin ," dur bende gelicem" diyip arkamdan hemen yanıma koştu.
Aşağı inmiştik yemeklerimizi yiyorduk. Aslında ersin yemek yemeyip etrafa bakıyordu.
Asena," ersin yemeğini yicenmi?"
Ersin derin bir nefes alıp önüne dönüp," yiyorum işte."
Pat diye," ersin gidermi insan çok seviyorken?" Diye sormuştum. Saçmaydı sorum.
Ersin ilk şaşırır ama sonra," Gitmez. Bırakmaz. Seviyo sonuçda da niye sordunki?"
Asena," hiçç öyle merakımdan" dedim ama yalan söylediğimde yüzüm kızarıyordu. Ama o bilmiyordu o yüzden umursamıyordum"
Ersin," yüzün? Yüzün niye kızardı?" Bu çoçuk içimdenmi okuyordu. Bilmiyordum ama ne ducektim. Neyse.
Nefes alarak," sana açık olucam" diyip gülümdedim ve," yalan söyleyince kızarıyordu. Çok mu belli?"
Ersin gülerek," çooook" o harfini uzatarak."
İkimiz beraber güldükten sonra yemeklerimiz bitmişti. Yukarı çıkmıştık.
Ersin yatağa yattıkdan sonra bana dönüp," iyi geceler dişi kurt"
Bende ilk aya sonra ersine bakıp," iyi geceler yiğit" diyip ışıkları kapattım.