Herkese merhaba dağ çiçeklerim. Uzun zamandır yoktum. Bunun sebebi sınavlarımın olmasıydı. Yarında sınavım var ama canım çok bölüm atmak istedi nakwkwljw. Yeni kurgu yazdım son oyun diye isteyen okuyabilir. Bölümü sabırsızlıkla bekleyenlere vardı bende duruma el atım dedimm. Evett uzun bir aradan sonra bunu demedim, iyii okumalarr dağ çiçeklerimmm🎀💅.
"SENSİN BENİM DAĞ ÇİÇEĞİM DİMİ? ASENAM SENSİN DİMİ?"
🌺
Kendime kahve yapıp koltuğa derince yayıldım. Bugün görev yokdu. O yüzden gayet güzel yayılabilirdim. Uykumda yokdu. Zaten bir ki saaten fazlada uyuyamazdım. Televizyonu açıp bir kaç programda dolaştım. Ama kalbimdeki sızı gitmiyordu. Onu gördükten sonra kalbimde sızı dolaşıyordu. Ne vardı yani?
Kendi kendime," Asena mal mısın? Kalbim sende mi ya? Sadece bir defa gördük bitti?" Derince nefes aldım," salak kafam niye hastaneye gidiyosun! Adam hala önemsiyosun sanıcak. Ben önemsemiyorum onu!" Ayağımı sertçe masaya vurdum. Acımıştı. Ayağımı anında çekip," ah! Allah seni kahretmesin emi. İnşallah yok olursun emi. Bir daha karşıma çıkmassın emi. "
Soldaki melek," Asena delirdin mi?" Diyordu sağdaki melek," benim asenam delirmez! Kıskanma." Diyordu. Benim neden bu kadar değişik meleklerim vardı şimdi? Kendi kendime kendime sövüyordum.
Arkadan gelen ersinin sesiyle bir anda irkildim," ne o kendi kendine mi konuşuyon?"
Ersine sinirle dönüp," evet!" Diye bağırmıştım.
" Hoop. Asena hanım. Şampiyon sakin. Bir şey demedik."
Önüme dönüp," deme zaten. Kafam dolu ersin git başkasıyla uğraş. Ara Selim'i uğraş onunla ara kaya yı onunla uğraş. Ama bana bulaşma."
" Asena?"
"Efendim?"
Ersin koltuğa yavaşca oturup," Asenam iyimisin kardeşim. Bak ben seni tanıyorum. O adamı gördün diye mi böyle davranıyorsun?" Diye bir soru sormuştu. Ne alakaydı şimdi? Ne kadar abartıldı bu adamda!
Sinirle kafamı ersine doğru çevirip," ne alak ersin? İkidebir şu adamı ağzına alma! Lütfen."
"Tamam almam. Sadece sormuştum. Ama aldım ben cevabımı."
" Ne aldın ersin acaba? Çok merak ediyorum."
"Sen bir şey deniyorsa bende demem asenacığım. Hadi bakalım sen sezen ablayı açıp efkarlan zaten sadece onu dinliyon."