6. BÖLÜM

45 5 3
                                    

Art arda günlerde asla yeni bölüm yazmazdım ama arkadaşlarım çok ısrar ettiler diye yazıyorum🤗 yarın gelirmii bilmemm. Haftaya da gelebilir😻
Ama bu hafta bir bölüm daha yazamam galiba. Neyse dağ çiçeklerim geçimm dimiii🥰. İyii okumalarr tuzluu çekideklerimmmm😻.

"BEN DAĞ ÇİÇEĞİ DEĞİLİM!"

17 Mart
2021 Ankara

Saat geceye geliyordu ama komutan hala gelmemişti. Geç kalmazdı. Bir sıkıntı olması lazımdı. Ersin içinden kendi kendine homurdanıyodu, ekip birbirleriyle konuşuyordu. Ben ise yeri izliyodum. Her zamanki gibi.

Selim derin bir nefes alıp," Asena hanım noldu. Kimi düşünüyorsunus bakım." Çok boş boğazlık yapan birisiydi. Selim yeniden," heyy" diyip ellerini önümde gezdirdi. Gezdiremedi daha doğrusu eline bir yumruk geçirdimm. Eli acımış olacakki "ah" dedi.

Ersin," siz onu bunu bırakında komutan bu kadar geçmi kalırdı ya?"

Kaya," kalmazdı. Ama galiba önemli bir işi var" kayada ekibimizin en ciddi kişisiydi.

Tuana," asenam gel seninle bı kahve içelim kendine gelirsin. Nedersin? Ha?" Kahveye hayır diyemezdim ama şuan canım hiç bir şey istemiyordu.
Başımı olumsus anlamda sallayıp odaya Halil komutan girmişti.

Halil nefes verip," özür dilerim çocuklar çok önemli bir işim vardı. Vaktinizi aldım ama baya önemliydi. Biliyorsunuz yeni bir saldırı düşünüyorlar. Özel kuvvetlerdeki kurt timi şuan o bölgede. Eğer yardıma ihtoyaçları olursa siz gitceksiniz. O yüzden şimdiden hazırlanın. Yolunuz açık olsun" diyip odadan çıktı.

Kaya sinsi bir şekilde gülüp," özel kuvvetlerin mi bize ihtiyaçları olucak?" Kafasını olumsuz sallayıp,
"Sanmam."

Ersin," haydi hazırlanmaya." Hepimiz kafa sallayıp odadan çıktık.

15 dakika sonra hepimiz hazır bekliyorduk. Onay aldıktan sonra çıkıcaktık.

Aras," Albayrak bir konuşuyor hazırmısınız." Aras'da ekibimizde çalışıyor. Koordinatlar vb. İşlerde bize haber veriyor.

Asena," Albayrak iki, hazırız Albayrak bir"

Aras," tamamdır yolunuz açık olsun"

Asena,"teşekkürler Albayrak bir" Asena ekibe dönüp," hadi bakalım ekip" diyip göz kırptı.

Tuana sürücü koltuğuna, yanına kaya, arkaya ben, ersin, selim oturmuştu.
Suriye gidicektik.

Selim," ah be suriye çoktan beri gitmiyoduk" sonra yanlış bişey söylemiş gibi ağzını eliyle kapamıştı. Yanlış bişey söylemişti aslında.

Kaya arkadasına dönüp ters bakışını atıp önüne döndü. Bir süre yola sezsizce devam ettik. Susmak bizim ekibe zordu. Ama görevde zordu.
İçimden," özel kuvvetler hımm" diye kafa salladım. Bunu gören selim bana dönüp," Asena? Neye kafa salladın?"

Bu sefer olumsuz anlamda kafamı sallayıp," Asena?" Dedim " Asena? Ne lan Asena kardeşinmiyim senin benn görev başladı farkındamısın? Asena demeyi kes! Albayrak iki. Anladınmı"
İşaret parmağımı kafasına vurup cama yeniden döndüm.

Tuana," Albayrak bir" dudaklarını ıslattı " Albayrak 4 telsizi Albayrak ikiye ver. Albayrak bir önemli bir şey dicekmiş."

Asena," efendim Albayrak bir."
Aras," biraz ilerinizde küçük bir grup var pusuda. Dikkat edin."
Asena," tamamdır."

Ersin Asena bakıp," noldu?"
Asena arabadakilere ufak bir göz gezdirdikden sonra," ileride pusu kurmuşlar. Hazır olun."

Kaya yapmacık bir gülüşüyle," daima hazırız"
Selim daima diye kafa sallayıp,"daima" diye bağırıp. Silah sesleri çıkmaya başlamıştı.

Asena," Albayrak 4 in! Albayrak 3 in! Albayrak 5 in!" Bende ardından hemen inmiştim.

Ufak bir çatışmadan sonra ses kesilmişti.

Asena," Albayrak bir duyuyormusun beni?"
Aras," duyuyorum Albayrak iki"
Asena," bı kolaçan et etrafımızı"
Aras bir süre bekledikten sonra,
"temiz"
Asena derin bir nefes verip" tamamdır."

Herkes derin bir nefes alıp tekrardan arabaya bindik. Tuana arabayı çalıştırıp uzaklaştık.

Ersin derin sezsizliği bozup," çay almıştık dimi ya"
Kaya," olum sal şu çayı. Görevdede isteme be"
Ersin homurdanarak," çaysız olmaz olum. Güne ayılamıyorum."
Kaya kahkaha atarak," bak sen şu işe Albayrak ikide kahvesiz yapamıyo bak ondan tek bir şey bile çıktı mı?"
Ersin," çayla kahve ayrı olum çay daha lezzetli'ya o yüzdendir dimi Albayrak iki?"

Onlarla şuan uğraşamazdım. Güneşi izliyordum. Doğmasını izliyordum. Çok güzel doğuyordu.

Selim homurdanarak," olum bırakın. hep öyle."
Ersin ters bakışını selimde olduğunu fark ediyordum. Yumuşak bir tavırla bana döndü elini belime dolayıp,
"kardeşim senin neyin var"

Hala onları takasım gelmiyordu. Taki telsiz çalana kadar.

Aras," Albayrak iki. Ti- özel kuvvetlerdeki kurt timi zor durumda bir askerlerine rehine almışlar. Acilen bölgeye gelmeniz gerekiyor. İleride pusu yok. Hiç kimse yok"
Derin nefes alıp," tamam Albayrak iki" tuanaya dönüp," Tuana bas gaza bas!"
Tuana bunu bekliyomuş gibi gülüp,
" Tabii"

Kaya arkasına dönüp," ne olmuş"
Asena," kurt timi zor durumdaymış. Bir askeride rehine almışlar"
Kaya," siktir! Hay ben bunlara"

Selim," Albayrak bir koordinatları gönderdi." Kafamı salladım.

Tuana," Arabayı burda bırakıyorum. Uzaklaştıktan sonra bombayı patlatırım."

Herkes arabadan indikten sonra tuanna bombayı yerleştirdi.
Uzaklaştıktan sonra bomba arabayla birlikte patladı.

Derin bir nefes verip,
"ayaklarınıza kuvvet!" Diyip ilerlemeye başladılar.

18 Aralık
2010

Yan yana oturyorlardı ersin ve Asena.
Bazen kavga ediyorlar, bazen gülüyorlar, bazen küsüyorlar, bazen ise eğleniyorlarlardı

Ersin öfleyif," ya Asena sıkıldım valla. Dedikodu yokmu?"diyip sinsi sinsi güldü.

Bende aynı heyecanla," var var" dudaklarımı ıslatıp," yemek yapan Esma abla varya o sevmediği çocukların çorbasına tükürüyormuş. Bende duyunca şoke oldum" yutkundum." Senide sevmiyordu. Bellllki" l harfini uzatarak. "Seninkinede katmıştır" diyip gülmeye başladım.

Ersin ters ters bakarak," o kadarda değildir. Dedikodu dedik'de bundan bahsetmedimki ben. Daha ılımlı bir dedikodu olabirdi." Diyip iki kolunu göğsünde birleştirdi.

Asena," Geç olmaya başladı uyusak mı?" Diye sordum ama uyumakda istemiyordum.

Ersin bir anda," ya Asena sen dağ çiçeği gibisin." Bu soruyu sormucaktı kalbini kırabilirdim.

Derin bir nefes alıp," ben dağ çiçeği filan değilim ersin. Lütfen bir daha deme! Kalbini kırarım." Diyip arkamı döndüm.

Ersin," tamam demem. Ama niye?"

Asena," Deme işte. Uzatma." Diye bağırdım. Asla bağırmazdım, kalbini kırmak istemiyordum ama o kelimeyi duymak istemiyordum. Ersinde daha bir şey demeden ışıkları kapattı.













DAĞ ÇİÇEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin