Bölüm altı

613 49 16
                                    

"Özür dilerim." dedim bilmem kaçıncı kez. Başına buz torbasını tutarken bir yandan da yanağını okşuyordum.

Ferdi'nin.

Ferdi buz torbasını elimden alıp ortadaki masaya doğru attı ardından elimi tutup beni kendine çekti ve sarıldı.

"Geçti bir tanem, üzülme artık."  yatıştırıcı tonda konuşmasıyla dudaklarım büzüldü "Hastaneye mi gitsek?" dediğimde kafasını olumsuz anlamda salladı "İyiyim ben Saye'm." 

Yanağına sıkıca bir öpücük kondurdum, "Neden bana söylemiyorsun ki geldiğini?" bu sefer o dudaklarını büzdü, "Sürpriz yapmak istedim." dediğinde güldüm istemsizce "Seni hırsız sanmam büyük sürpriz oldu kocacığım." dediğimde çapkınca güldü.

"Kalbinin hırsızıyım ben." dediğinde suratım buruştu bunu fark eden Ferdi dudaklarını büzdü, büzülen dudaklarını parmağımla kıstırıp salladığımda elimden kaçmaya çalışmasıyla güldüm.

"Tatlı tatlı dudak büzme bana." dediğimde gülümsedi utanarak.

Saate baktığımda geç olduğunu gördüğümde Ferdi'nin koluna girip kaldırdım onu bana ihtiyacı olmasa da.

"Hadi koca bebek uyku vakti." dediğimde gülümsedi kolunu omzuma atıp bizi merdivenlere doğru yönlendirdi.

"Bence özür masajı hak ediyorum." dediğinde güldüm "Bence beni korkuttuğun için ben hak ediyorum." dediğimde mızmızlanmaya başladı "Ama ben güzel yapamıyorum, sen daha güzel yapıyorsun." 

"Kabul edilmedi."

"Edilmeli."

"Hayır"

"Evet."

"İnatlaşma Ferdi benimle."

"Bana ne ya masaj istiyorum ben."

"Ben de istiyorum."

"Ama-"

Keskin bakışımı görüp sustu "Tamam karıcığım." deyip bana itaat etti.

///////

1 Hafta sonra...

Ferdi: Sabah sabah beni bilmem kaç kere aramışsın kamptayım bilmiyor musun Harun?

Menajer: Kötü bir şey oldu.

Ferdi: Ne oldu?

Ferdi: Yoksa Saye'm mi kötüleşti.

Menajer: Abi görmen gereken bir şey var.

Menajer: 

Ferdi çevrimiçi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ferdi çevrimiçi...

Ferdi yazıyor...

Ferdi: Yaaln by

Ferdi: Hrın değşl mş

Ferdi çevrimdışı...

Menajer: Sakin ol Ferdi.

Menajer: Yalan.

Menajer: Sadece hastaneye kaldırıldığı kısım doğru.

Menajer: Onun dışındakiler yalan.

Menajer: Ferdi?

Menajer: Ferdi, Saye iyi yemin ederim ki.

Menajer: Sadece tansiyonu düşmüş.

Menajer: Ferdi?


Yaralarını Ben Sarayım| Ferdi Kadıoğlu✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin