Final

725 51 12
                                    

Kanser, benim hayatımın yolculuğuydu ama ben bu yolculukta tek başıma değildim daima elimi sımsıkı tutan bir eşim vardı, bana gülücükleriyle umut olan bir oğlum vardı.

Ben başarmıştım, eşim için oğlum için savaşmış ve o savaşı, kanseri yenmiştim.

Rüyalarım gerçeğe dönmüştü, umutlarım yeşermeye devam etmişti.

"Ya ben, ya sen, ya da sevdiğimiz kanserle dans ettik, ediyoruz, edeceğiz." diye bir söz okumuştum, ben kanserle olan dansımı vermiştim. Bu dansı diğer kanser hastaları da versin diye kollarımı sıvamış onlara umut olmak adına her şeyi yapmıştım, eşim sayesinde.

Şimdi ise tedx konuşması için bekliyordum, birazdan perde açılacak ve ben hayatımın konuşmasını yapacaktım.

Yaşadıklarım, bir çok insana umut olacaktı. O umut ise onlara iyi gelecekti.

Çünkü umut'un iyileştirme gücü vardı, bunu en iyi ben bilirim.

Perde açıldı, derin bir soluk verdim önümde bana bakan seyircilere gülümsedim, gözlerim en ön koltukta beni ışıldayan gözleriyle izleyen eşimde takılı kaldı gözleri gururla bakıyordu.

Bu her şeye değerdi.

///////

1 sene sonra...


Ferdi: Yeter bu kadar ayrılık özledim seni!

Ferdi'nin attığı tanıdık mesajla gülümsedim, tek elimle tuttuğum telefonla cevap yazmaya başladım.

Saye: Yetmez.

Ferdi: Yeter.

Saye: Hayır Ferdi, seni görünce uyanıyor zorla uyuttum.

Ferdi: Bana ne beni karımdan ve kızımdan kimse ayıramaz.

Saye: Barlas ağlıyor şu an.

Ferdi: Hayır ağlamasın, oğlumdan da kimse ayıramaz.

Saye: Anladım.

Ferdi: Ne güzel anladın, öpeyim mi?

Saye: Şimdi değil sonra.

Ferdi: Ama ben şimdi istiyorum.

Ferdi: Barlas'ı da alayım gelelim yanınıza işte.

Ferdi: Yanınıza yanaşayım, seveyim sizi.

Saye: Şapur şupur öpmek yok ama.

Ferdi: Diğer türlü tadı çıkmıyor ama.

Saye: Ferdi.

Ferdi: Tamam hanımım ne derse o.

Saye: Lohusalıyım diye iyice ilgili oldun sen.

Saye: Bense çok çirkinim yine.

Ferdi: Sonunda çok kötü kavga edeceğiz seninle, bu dünya üzerinde görüp görebileceğim en güzel varklıklardansın diğerleri oğlumuz ve kızımız. Öyle güzelsiniz ki bazen size sahip olduğuma inanamıyorum, büyüleniyorum güzelliğinizle.

Saye: Ferdi.

Ferdi: Ferdi'nin güzelliği.

Saye: Yanımıza gel ve yaralarımızı sar yine ve sevginle kuşat bizi.

Ferdi: Oğlumla beraber geliyoruz.

Ferdi: Ömrümü, ömrünüze katayım sizi çok seviyorum.

Ferdi: Ömrümü, ömrünüze katayım sizi çok seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💙

biz bittik :")

kütüphanesinde ağırlayan, oy veren, yorum yapan herkese teşekkürler <3

diğer hikayelerde görüşürüz...

🎉 Yaralarını Ben Sarayım| Ferdi Kadıoğlu✓ hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Yaralarını Ben Sarayım| Ferdi Kadıoğlu✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin