"Yani anlayacağınız bir rivayete göre Luan Peres hayatta ama biz de hâlâ göremedik kendisini."
Mert Hakan'ın konuşmasıyla güldüm, Ferdi ağzıma bir fıstık atıp omzuma daha sıkı sarıldığında kafamı omzuna yasladım.
Barlas dizime uzanmış elindeki çocuk kitabını inceliyordu, Can ise Mert Hakan'ın kucağında pür dikkat Mert Hakan'ı dinliyordu.
"Sebastian sevgilisiyle barıştı değil mi?" diyen İsmail'i Mert Hakan onayladı, "Barıştırdım ben onları." dediğinde Gözde şaşkınca "Sen mi barıştırdın?" dedi.
Mert Hakan gururla yerinde dikleşti, "Baktım Sebo'nun yüzünden düşen bin parça ayağından çıkan direkle buluşuyor dedim 'Merto şimdi değilse ne zaman?' hemen olaya el attım Sebo'yla konuştum ve barıştırdım iyi geldi çocuğa skorer olmaya devam etti."
"Aşk doktoru Mert Hakan." diye dalga geçti İrfan Can. "Siz asıl bombayı bilmiyorsunuz!" dediğinde Barlas kitabı kapatıp Mert Hakan'a baktı "Bu İsmail yok mu İsmail," dedi İsmail'in yanında oturduğunu unutmuş gibi "Sevgilisinden yine ayrılmış. Hayır, bir ayrıl bir barış boomerang gibi ne bu? Yine barışır bunlar demedi demeyin."
Mert Hakan'ın lafının bitmesiyle İsmail, "Eee niye ayrılmışlar?" diye sorduğunda Mert Hakan dudaklarını büzdü "Bilmiyorum İsocuğum, henüz senle konuşmadık bu konuyu."
Sonra dank etmiş gibi İsmail'e döndü "Anaa, sen buradaydın değil mi? Pardon canım kardeşim." dedi İsmail'in yanağına bir öpücük kondururken.
Bizle beraber çocuklarda bu görüntüye kıkırdadı.
Onlar arasında atışmaya devam ederken Ferdi saati kontrol edip kalktı, "Ben ilaçlarını getireyim güzelim." diyerek içeriye girdi ardından gülümsedim.
Ferdi, yatmadan önce içmem gereken ilaçlarımı getirip içirdi ardından tekrar yerine oturup omzuma kolunu sardı.
Barlas'ın esnediğini gördüğümde "Barlas'ı yatıralım." dedim Ferdi beni onaylayıp Barlas'ı kucaklayarak ayağa kalktı peşinden bende kalktım.
"İyi geceler." dediğimde gülümseyerek karşılık verdiler.
Ferdi'yle kendi odamıza çıkıp Barlas'ın üzerini değiştik beraber ardından sırasıyla dişlerimizi fırçalayıp kendi üzerimizi de giyindik, Barlas ve Ferdi yatağa uzanmışken yanlarına doğru adımladım.
"Anne sen ortaya yat." diyen Barlas'la kaşlarım havalandı genelde ortada yatmak isteyen kendisi olurdu Ferdi'ye baktığımda Barlas'a göz kırptı Barlas ise elini kaldırarak baş parmağını gösterdi.
"Ferdi." dediğimde eşim dudaklarını büzerek bana baktı "Çocuğumuz ortada yatmanı istiyor benim ne suçum var?" dedi masumca.
"Sen söylettirdin değil mi?"
"Hayır aşkım."
"Aşkım dediğine göre sen söyletmişsin." omuzlarını düşürüp dudak büzdü "Ya Barlas bile kabul etti sen de kabul et ortamızda uzan işte!"
"Tamam." diyerek ortalarına uzandığımda ikisi de mutlulukla gülümsedi.
"Yaşasın." diyen Ferdi'ye Barlas eşlik etti "Yaşasın babam istediğim arabayı alacak!"
"Resmen iki oğlum var benim." dediğimde Ferdi gülümsedi, Barlas karnıma doğru yatarken Ferdi sol omzuma doğru yattı "Üç oğlun veya iki oğlun bir kızında olabilir istersen." dediğinde güldüm "İyi geceler Ferdi'm." dediğimde dudaklarını büzdü yanağıma bir öpücük kondurdu "İyi geceler güzelliğim." eğilip oğlumuzun da başına bir öpücük kondurdu.
Bir elimi Ferdi'nin karnımın üzerindeki eline atıp diğer elimi Barlas'ın sırtına koydum gözlerimi huzurla yumdum.
💙
bir daha da açmadım falan dfkfkldkf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralarını Ben Sarayım| Ferdi Kadıoğlu✓
FanfictionSen canımı en çok yakansın. En kıymetli zamansın. Güzelsin ya elbet, eminim sen banasın.