ASIL GERÇEKLER

36 6 6
                                    

"REGİNALD TEKEFONDA KONUSURKEN

Reginald : Anlaşmamızı unutma kız senin olucak bende  kıyameti saglicam hiç bir şeyden  haberi olmicak.

Handler : Anlaştık öyleyse"


"Elena : Ne iş çeviriyorsun baba, işte bu buldum  ne! kıyamet mi ?"

Reginald : Numara 8 derhal odama.

Elena : Efendim  baba.

Allison : Bir söylenti duydum akademiye dair her şeyi  unutuyormuşsun bildiklerin ise sen 4 yaşındayken  Ailen öldü ve Handler tarafından  büyütüldün  bu zamana kadar yani 11 yaşına kadar, güçlerini unutmadın ve  bu konuşma  bittikten sonra bayılıyormuşsun.

Reginald: Sen çıkabilirsin  hiç kimse bilmiyecek  yoksa olacakları biliyorsun çıkabilirsin.

ALLİSON ODADAN ÇIKAR ELENA YERE YIĞILIR VE HANDLER GELİR.

Reginald : İşte kız.

Handler : Seninle iş birliği  yapmak güzeldi bay hargreeves tekrar görüşmek  dileğiyle hoşcakal.

HANDLER ELENAYI KUCAGINA ALIP ORDAN IŞINLANIR"


"Reginald : Herkes odama.

Five : Baba Elena nerde ? Kaç saattir yok.

Alison : Bir söylenti duydum Elenaya dair her şeyi unutuyormuşsunuz siz sadece  7 kardeşsiniz."

Şimdiki zaman

ELENA'NIN AĞZINDAN

Gözlerimi  açtığımda  herkes bana bakıyordu ben şok içerisindeydim her şey benim yüzümden olmuştu  eğer ben dikkat çekmeseydim bunlar olmayacaktı.

FİVE'IN AĞZINDAN

Five : Bu o bu babam.

Arkamı döndüğümde Elena'nın  eli başında hipnoz olmus gibiydi gözlerini açtı.

ELENA'NIN AĞZINDAN

Elena : Hayır  olmaz benim  yüzümden oldu.

Ben arkamı dönmüş ordan çıkacakken  Five ısınlandı  beni takip ettiğini anladım ve gücünü taklit ederek  ısınlandım ama nereye, artık napıcaktım onlar'ın yüzüne  nasıl bakıcaktım eğer ben daha dikkatli  olsaydım  belki o zaman  bir çözüm  bulurduk, bunlar yaşanmazdı belkide daha sakin bir hayatımız olacaktı, o an düşüncelerden kurtulup  etrafa baktım  bir uçurumdaydım oturup  sakinleşmeye çalıştım kafamda bir ton soru, arkamda bir ışık belirdi.

Elena : Five neden  buradasın sana ihtiyacım yok.

??? : Bana ihtiyacın var ama, dimi.

Arkamı döndüğümde  o kişi  five değildi

Elena : Sen...



Evettt beklenen bölüm geldii yine heyecanlı bitirdim.

Neysee size o kişi  kim ?

Bir sonraki bölümde görüşürüz.

🥰💙

KARANLIĞIN İÇİNDEKİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin