ÖLDÜM MÜ ?

48 7 108
                                    

Müziği öylesine koydum dinleye bilirsiniz iyi okumlar.


FİVE'IN AĞZINDAN

Komisyona ışınlandık bodrum kata hiç inmemiştim çünkü yöneticiler izin vermedikçe girmek yasaktı Lilayla alt kata inen merdivene doğru gittik.

Lila : İşte burası 2 kat aşağıda.

Hızlıca merdivenleri indik son kata geldiğimizde yavaşladık aşağıdan Handler'in kahkahalarının sesi geliyordu hemen indik koridorda adamlar vardı.

Five : Sen bunları hallet ben Elena'yı alıcam.

Ordan ışınlanıp adamların ilersine gittim Elena'yı tam olarak göremiyorum önünde bir adam vardı ve yanlış görmiyorsam elinde silah vardı siktir. Hızlıca silahımı çıkardım vakit yok adamı nişan alıp vurdum yere yığılınca Elenayı artık görüyordum hareketsiz di baygınmıydı yoksa geç mi kalmıştım. Çatışma çıkmıştı diğer korumaları öldürdüm gözüm Handler'ı arıyordu fakat yoktu tabi ki ne bekliyorsun kaçtı korkak kadın.

Lila : Elena!

Elena'nın yanına gittim kafası öne düşmüştü kaldırdım nabzına baktım çok yavaş atıyordu hafif yanaklarına vurarak uyandırmya çalıştım.

Five : Elena bana bak aç gözünü hadi...kahretsin. 

Elenayı kucağıma aldım. 

Five : Kolumu tut.

Lila kolumu tutunca hemen eve ışınlandım.

Klaus : Tanrım Elena!!

Onu yatak odasına götürdüm vücudundaki yaralara baktım ellerinde kolarında yüzünde karnında neredeyse heryerinde derin yaralar, morluklar vardı.

Lila : Five çık ben hallederim.

Five : O nasıl oluyor acaba!

Lila : Eğitimim var aptal!

Kenara çekildim ve ışınlandım evde bir dolap vardı içinde serum pamuk tentürdiyot ve daha bir çok şey, gerekli olanları aldım ve geri odaya ışınlandım.

Lila : Çıkın odadan dikkatimi dağıtıyorsunuz.

Diego : Ama-

Lila : Çıkın, sende five.

Five : Hayır çıkmıyorum! 

Lila : Çık diyorum ayak altında dolaşıyorsun!

Five : Çıkmıyorum dedim hemen yap şunu hadi kız ölücek!!

Lila : Seninle uğraşamam serumu ver çabuk! 

Serumu Lila'ya verdim serumu taktı ve yaralarına bakmaya başladı derin yaraları dikti ve diğerlerine tendürdiyot sürdü ve çıktı bir sandalye çektim, oturdum.

YAZAR'IN AĞZINDAN

Five sevgili Elena için çok endişelemiş ve korkmuştu yanına oturdu  bu kadar endişelenmesini nedeni neydi peki. Ortaklık? Aileden olması? Dost? yada Aşk? Elena'yı istemsizce incelemeye başladı o uyanana kadar başında bekledi kardeşleri bir çok kez çağıdı fakat o gitmedi Elena kıpırdamaya başlayınca Five da o an ne yaptığını farkına vardı ve geri çekildi Elena gözlerini açtı ve...

Elena : Five. 

Five : İyi misin ?

Elena : Sanırım.

KARANLIĞIN İÇİNDEKİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin