YAZAR'IN AĞZINDAN
DÜNYAYI KURTARMAK İÇİN YAPILAN PLAN BATMIŞTI VANYA, ALLİSON, DİEGO GELMEMİŞTİ AMA NEDEN ?
ALLİSON
LUTHER ALLİSON'UN EVİNE GELMİŞTİR
Allison : Luther.
Luther : Five ve Elena dönüş yolunu buldu ve gitmek için...42 dakikamız var.
Allison : 42 dakika mı ?
Luther : Evet, sindirmesi zor biliyorum-
Allison : Dur, ya kıyamet ?
Luther : Five hemen gidersek normale döneceğini söylüyor.
Allison : Luther Five yine hata yaparsa, herkesi kaybedersem.
Luther : Biz buraya ait değiliz, dönmeliyiz.
Allison : Dönebilirmiyim bilmiyorum.
Luther : Allison...biz herkesten farklıyız, biz özeliz, ne olursa olsun normal hayatlar yaşayamayız, ne burada ne de başka yerde.
Allison : Bu haksızlık.
Luther : Biliyorum, ama herşeyi kurtaracaksak herşeyi riske atmalıyız, sonuçta ailemizin en iyi bildiği şey bu.
ALLİSON AĞLIYORDUR BURADA HAYAT KURMUŞ HERKESİN KARŞISINDA ŞUAN 2 SEÇENEK VAR YA KALIP ÖLÜCEKLER YADA HERŞEYİ HAYATINI BİR KENARA ATIP DÜNYA İÇİN SAVAŞICAKLARDI, ALLİSON LUTHER'A SARILIR VE LUTHER'A VEDA EDİP GEELCEĞİNİ SÖYLER AMA İŞLER HER ZAMAN İSTEDİĞİMİZ GİBİ GİTMEZ ALLİSON EŞİNE VEDA EDER VE O ANDA KAPI ÇALAR İSVEÇLİLER GELMİŞTİR HANDLERDAN BAŞKASI OLAMAZDI ZATEN ONUNDA PLANI BUYDU AKEDEMİ'NİN KENDİ ZAMANLARINA GİTMESİNİ ÖNLEMEK ALİSON SÖYLENTİ GÜCÜNÜ KULLANARAK ADAMLARDAN BİRİNİ ÖLDÜRÜR DİĞER 2 İSVEÇLİDE KAÇAR VE BÖYLECE ALLİSONDA GELEMEZ.
DİEGO
DİEGO VANYA'NIN YANINA GİDİP HERŞEYİ ANALTIR VANYA PEK İKNA OLMAZ AMA SONRA VEDA EDİP GELECEĞİNİ YOKSA GELMEYECEĞİNİ SÖYLER DİEGO VAKİT OLMADIĞINI SÖYLESE BİLE VANYA DİNLEMEZ ARDINDAN DİEGO ELLİOTT'I BİR YERE GÖMMEK İÇİN GÖTÜRÜR BAKALIM NE OLUCAK.
Diego : Güzel, geldi yine ebleh suratlı.
Lila : Bahçivanlığın sırası değil ama dürüstçe gerçekleri konuşsak.
Diego : Gerçeği biliyorum, beni kullandın Lila, yalancısın.
Lila : Hadi ama ne konuda yalan söyledim ?
Diego : Kim olduğun, patronun, neden burda olduğun, bizden ne istediğin.
Lila : Ama gerisi doğruydu, herkes yalan söyler amacım seni korumaktı...çoğunlukla.
Diego : Tüm çocukluğun manipülasyondan ibaretken, birilerine güvenmek ne zordur, bilir misin ?
LİLA KAFA SALLAR
Diego : O zaman bunu bana neden yaptın ? Bak ne diyeceğim, bu çukuru kazacağım,dünyayı kurtaracağım ve seni tamamen unutacağım.
Lila : Dur yoksa dişçi koltuklu adam mı bu ?
Diego : Elliott, isveçli dostların hakladı.
Lila : Elliott'ın şerfine içelim o zaman, çılgın teorilerini özleyeceğim.
LİLA İÇECEĞİ DİEGOYA VERİR VE DİEGO İÇER
Diego : Bitti mi ?
DİEGO İÇECEĞİN ETKİSİYLE BAYILIR BU HANDLER'IN BİR PLANIDIR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDEKİ IŞIK
Teen FictionTUA KİTABIDIR FİVE HARGREEVES ELENA BLACK iyi okumalar