??? : Bana ihtiyacın var ama, dimi.
Arkamı döndüğümde o kişi Five değildi.
Elena : Sen...
O kişi Lilaydı şaşırmıştım gelip yanıma oturdu.
Lila : İyi misin ?
Elena : Bilmiyorum.
Lila : Anlatmak ister misin ?
Elena : Neden burdasın ?
Lila : Neden mi burdayım arkadaşlar birbirlerine destek olmak için vardır öyle değil mi, hem neden gittin sanki başın dönüyormuş gibiydin.
Lila'nın dediği ile dalıp gitmiştim arkadaş Lila gerçekten benim arkadaşım mıydı ona anlatmalı mıydım daha tanışalı 1 saat bile olmadı.
Lila : Hey daldın bana güvenebilirsin, biliyorum yeni tanıştık ama benden asla sır çıkmaz emin ol.
Lilaya biraz olsun güvenmiştim ama hala içimi huzursuz eden bir şeyler var.
Elena : Bir sorun yok sabah kahvaltı yapmamıştım ondan oldu sanırım hava almak için çıktım.
Lila : Şimdi nasılsın ?
Elena : Daha iyiyim.
Orada bir süre oturduk Lilaya hala tam olarak güvenmemiştim o yüzden yalan söyledim ama pek te yalan değildi çünkü gerçekten buraya geldiğimden beri hiç bir şey yemedim sanırım acıktım.
Lila : Gidelim artık bayadır burdayız merak etmişlerdir.
Elena : Benim biraz işim var sen git evdekilerede iyi olduğumu söyle merak etmesinler.
Lila : Sen bilirsin o zaman sonra görüşürüz şekerim.
Şekerim mi oda handler gibi konuşuyor...
Elena : Görüşürüz.
Kahve içmeye gidicektim, gidiceğim yerin arka bahçesine ışınlandım ve bir masaya oturdum, sipariş verdim sade kahve istemiştim sipariş geldi, içmeye başladım bir yandan da düşünüyordum, orada gördüklerimi.
LUTHER
Patron : Kovuldun Luther.
Luther : Ama patron benim suçum değildi hepsi o-
Patron : Luther sana kimin suçu demedim kovuldun şimdi çık odamdan derhal!!
Off o gün Five orda olmasaydı bunların hiç biri olmiyacaktı peki şimdi napıcam, yürürken televizyonda bir haber gördüm haberde siyahilerin bulunduğu "ne olduğu belirsiz mekan" başlığında bir dükkan vardı acaba Allisonda mı orda, Five ve Elena yaşıyorsa oda yaşıyordur o mekana doğru gittim gelmiştim kapıyı çaldım bir siyahi açtı.
Kadın : Beyazların saçını kesmiyoruz beyfendi iyi günler.
Luther : Aa hayır onun için gelmedim ben birini arıyorum adı Allison ben kardeşiyim.
Kadın : Evet o burda çalışıyor ama kedisi şuanda burda değil.
Luther : Peki ev adresini verbilir misiniz ?
Kadın : Tamam peki.
Kadın bana bir kağıt verdi, verdiği adrese doğru gittim.
YAZAR
RAYMOND HAPİSANEDEN ÇIKMIŞ EVE GELMİŞTİR
LUTHER
Eve geldim kapıyı çaldım ve bir adam açtı neden bir adam var ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDEKİ IŞIK
Teen FictionTUA KİTABIDIR FİVE HARGREEVES ELENA BLACK iyi okumalar