SON DAKİKALAR

20 5 0
                                    

FİVE'IN AĞZINDAN

FİVE VE ELENA AYNI ANDA

Five : Kabul ediyoruz.

Elena : Kabul etmiyoruz.

Five : Ne!

Elena : Ne!

-------------------------------------

Handler : O zaman anlaştık. Buda tarih. 

Cebinden bir kağıt çıkardı ve bana verdi.

Handler : Şimdi gidin.

Elena'nın elinden tutup dışarı çıktım.

Elena : Ona nasıl güvene bilirsin.

Five : Başka şansımız yok, babama ulaşamıyoruz başka çözümde yok şuan.

Elena : Ama ya bi aksilik çıkarsa ya başaram-

Elena çok telaşlıydı, haklıydıda o kadına güvenemezdik, bana bakmasını sağlamak için ellerimi yüzünün iki yanına koydum.

Five : Bana bak güzelim, sana söz veriyorum işe yaramasa bile burdan kurtulucaz hayatım üzerine söz veriyorum anlaştık mı ?

Elena : Sana güveniyorum.

Five : Hadi bitirelim şu işi.

Handler'ın verdiği tarihe gitmek için bir anormali açtım ve içine giridik yıl 1982'idi içeri girdik.

Elena : Napıyoruz şimdi ?

Five : Nerede olduklarını öğrenememiz gerek.

Elena : O iş bende...afedersiniz.

Kadın : Aaa beni kokuttun evlat kurabiyeleri arıyorsan saat 3'te çıkıcak.

Elena : Sabırsızlanıyoruz.

Elena elindeki kağıda bakıp...

Elena : Ortabatı Soya Fasulyesi Derneği nerede buluşuyor, biliyor musunuz ?

Kadın : Tabii turna ziyaret odası'nda. Annenizi mi arıyorsunuz ? Toplantıya mı geldi ?

O sırda Elena'nın bir şeye baktığını farkettim, çikolataların olduğu otomata...ahh tam bir çikolata aşığı.

Five : Şunu bozabilir misiniz ?

Kadın : Tabi çantama bakayım. Sadece 5 ve 10 sent var, çok şanslısınız küçük bey.

Five : Doğru zamanda ölmek en büyük şanstır derler.

Elena : Fiveee.

Five : Hadii gidelim.

Elena : İyi günler dilerim.

ELENA'NIN AĞZINDAN

Kadın anlamsız bir ifadeyle bakıyordu, ah fivee. Five parayı aldı ve otamata doğru gitti nerden anladı ki ? Parayı otamata atıp numarayı tuşladı ve istediğim çikolatayı bunu nasıl yaptı ?

Five : Kahretsin çalışsana, hadii.

Çikolata gelmeyince Five neredeyse otamatı kıırck derecede sallıyordu en son hırsını alamayıp cama tekma attı ve cam kırıldı...

Elena : Oww.

Five : Biraz abarttım sanırım.

Elena : Biraz.

KARANLIĞIN İÇİNDEKİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin