FİVE'IN AĞZINDAN
Handler öldürmüş, beni suçlu gibi göründürmüş fakat Lila neden yok burda bir şeyler var ama neyse, kimse farketmeden ordan ışınlandım amacını şimdi anlıyorum, pusu kurmuş hedefi bendim beni öldürtmek istiyo kendisi korkuyor çünkü, eve ışınlandım elenaya söylemem gerekiyor tabi beni dinlerse, orasıda ayrı bir konu neyse bakıcaz, salona ışınlanmıştım gözüm Elenayı aradı ama yoktu odasına gittim, ordaydı.
Elena : Ne arıyorsun burda ? Hem kapıyı çalman gerekiyordu çık dışarı.
Five : Beni dinlemen gerek.
Elena : Buna mecbur değilim dinlemeyeceğim.
Five : Dinleyeceksin.
Elena : Dinlemeyceğim.
O inat ettikçe ben ona doğru yürüyorum, oysa geri gidiyordu en son duvara çarptı bende durdum armazda bir adımlık mesafe vardı.
Five : Beni dinlemessen-
Elena : Eee getir devamını benidemi öldürürsün söyle.
Five : Kes sesini ben öyle bir şey yapmadım dinlemiyorsunki.
Elena : Neyini dinleyeceğim senin.
Bu inat ne be kızım, keçi inadı mübarek kolunu tuttum ve ışınlandım nereye gittiğimizi bilmiyorum ama ormanda bir kulubedeydik tek odalı, ıssız bir yer.
Elena : Ne yaptığını sanıyorsun götür beni eve!
Five : Beni dinleyene kadar götürmeyeceğim eve, hem neden güçlerini kullanıp gitmiyorsun ?
Elena : Yaralarımdan dolayı kullanamıyorum acıyo.
Five : Sadece iki dakikanı isyiyorum.
Elena : Boş laflar, ne yalan uyduracaksın yine bilmiyorum ama zaten-
Five : O dosya sahte.
Elena : Nasıl sahte ?
Five : Handler'ın işi o günün kaydını izledim, Handler öldürmüş sende biliyorsun yöneticiler göreve gitmez ama o gün Handler gitti çünkü istediği sendin.
Elena : Neden ki ?
Five : Güçlerinden dolayı, benide güçlerimden dolayı komisyonda tutmaya çalışıyor.
Elena : Sana nasıl inanabilirim ?
Five : Sana kayıtları izletebilirim.
Elena : Tamam gidelim.
Elena kolumdan tutu ve komisyona ışınlandım Herb hala yoktu.
Five : Acele etmemiz gerek Herb gelebilir.
Hemen o görüntüleri açtım ve Elenaya gösterdim.
Elena : Bunu neden yapsın ki yani neden yalan söylesin ?
Five : Beni öldürmek istiyo kıyamete gittiğim zaman ordada komisyondan kaçtım intikam alıyo.
Handler : Vay öğrendiniz demek fakat bunu yapmamanız gerekiyordu.
Five : Doğru olanı yaptık ve halada doğru olanı yapıyorum.
Cebimden el bombasını çıkardım ve attım elena'nın elini tutup duvarın arkasına ışınlandım.
Elena : Gidelim burdan.
Five : Tabi nasıl isterseniz.
Onun odasına ışınlandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDEKİ IŞIK
Teen FictionTUA KİTABIDIR FİVE HARGREEVES ELENA BLACK iyi okumalar