YAZAR'IN AĞZINDAN
HERKES ELLİOTT'UN EVİNE GELMİŞTİ VE AKADEMİ KIYAMETİ ÖNLEMEYİ BAŞRMIŞTI AMA BİR SORUN VARDI SUÇLU OLARAK HABERLERE ÇIKMIŞLARDI HER BİRİ...VANYA FBI'I ÖLÜRMEKLE, DİEGO AKIL HASTANESİNDEN KAÇMAKLA, LUTHER MAFYA İLE BAĞLANTILI OLDUĞUNDAN, ALLİSON SADECE BEYAZLARIN GİREBİLDİĞİ RESTORANDA İSYAN ÇIKARTTIĞI, KLAUS VERGİ KAÇAKÇILIĞI VE ÇOKÇA TARİKATIN LİDERİ OLMASI VE SON OLARAK EL VE FİVE KİMLİĞİ BELİRLENEMEYEN VE TERÖRİST GURUPLARININ ONLARI REHİN ALDIĞI DÜŞÜNÜLÜYOR...
Five : Yalan değil bazen rehine gibi hissediyoruz cidden.
Luther : Hey Ben nerede ?
Vanya : Öldü, benim için kendi hayatını feda etti...
DERİN BİR SESSİLİK OLMUŞTU KARDEŞLERİ'NİN ÖLÜMÜNE ÜZÜLMÜŞLERDİ AMA YAPACAK BİR ŞEY YOKTU ŞU ANDA DİK DURMALARI GEREKİYORU KARDEŞLERİ İÇİN...AKADEMİ KENDİ ARALARINDA ŞİMDİ NE YAPACAKLARINI TARTIŞIRKEN VANYA'NIN AKLINDA SİSSY VARDI YUKARI ÇIKTI VE ONLARI ARADI AMA AÇAN OLMADI O SIRADA BAŞI DÖNDÜ VE HARLAN'I GÖRDÜ HARLAN ZOR DURUMDAYDI VANYA'NIN GÜÇLERİ DEVREYE GİRMİŞTİ VANYA GERİ AŞAĞI İNDİ VE...
Diego : Komisyon durmayacak.
Elena : Ne zamandan beri komisyon ustası oldun ?
Diego : Peşime düşüp bana iş teklif ettiler, tam zamanlı sigorta bile vardı ama ben reddettim.
Five : Senin mi peşine düştüler ?
Elena : Mahelle'nin delisi'nin ?
Diego : Ne yani benim peşime düşemezler mi bu sadece Five ve Elena hazretlerine mi özgü ?
( tövbe )
Elena : Diego sen komisyona uygun değilsin fazla dikbaşlısın.
Diego : Kıyamete Vnay'nın sebep olacağını öğrenip, durudran kimdi peki ? Sonsuzluk panelinde olayı ben çözdüm.
Klaus : Bendim, hop.
Five : Paneli mi kullandın ?
Diego : Hemde nasıl, evire çevire, kaçın kurasıyım, kabullenin artık.
Elena : Tamam Diego en çok sensin ama buna vakit yok FBI heran kapıya dayanabilir.
Vanya : Ben gidiyorum.
Allison : Ne nereye gidiyorsun ?
Vanya : Sissy, Harlanla ilgili bir sorun var.
Luther : Vanya şu an beraber kalmalıyız.
Vanya : O yüden söylüyorum, Harlan'ın sorununun sebebi ben olabilirim.
Diego : Nasıl ?
Vanya : Harlan boğulmuştu ve ben onu bir şekilde hayata döndürdüm aramızda bir bağ var.
Diego : Nasıl yani ?
Vanya : Açıklayamıyorum ama yardımıma ihtiyacı var benimde sizin yardımınıza, korkuyorum ve hayatımda ilk defa bunu yalnız yapmak istemiyorum, ailemi yanmda istiyorum.
Diego : Kusura bakma, şu anda başka önceliklerimiz var.
Allison : Diego haklı bir kez olsun tam şu anda burada direnmeliyiz.
Vanya : Tamam, sonra görüşürüz o zaman.
ELENA'NIN AĞZINDAN
Vanya haklıydı yardım etmeliydik Vanya gitti bende arkasından kapıya yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDEKİ IŞIK
Teen FictionTUA KİTABIDIR FİVE HARGREEVES ELENA BLACK iyi okumalar