DEDE PARADOKSU

22 3 3
                                    

ELENA'NIN AĞZINDAN

Five hızlıca ilerledi o sırada Klaus konuşuyordu defteri açmış inceliyordu.

Klaus : Şuna bak annem ben doğmadan önce ölmüş!!

Elena ve Five : Ne dedin sen ?!

Five birden fren yaptı.

ALLİSON-YAZAR'IN AĞZINDAN

ALLİSON VE VANYA SERÇELERDEN ÇANTAYI ALMAK İÇİN BULUŞMA YERİNE GELMİŞTİR AMA MARCUS BİR TÜRLÜ GELMEZ ALLLİSON'UN KAFASINDA HALA KIZNIN ASLINDA HİÇ VAR OLMAMIŞ OLMASI ONU YIPRATIYORDUR SÜREKLİ ONUNLA GEÇİRDİĞİ ZAMANLAR AKLINA GELİYORDUR  AMA BUNU DURDURAMIYOR BU DÜŞÜNCELERE ENGEL OLAMIYORDUR ALLİSON ARTIK DAYANAMAZ VE KAFETERYADAN ÇIKAR ALLİSON KAFETERYADAN ÇIKTIĞINDA BİRİNİ GÖRÜR O KİŞİ HARLAN'A ÇOK BENZİYORDUR AMA YAŞLANMIŞ HALİDİR AMA HARLAN NEDEN BURDA OLSUN Kİ ALLİSON YANLIŞ GÖRDÜĞÜNÜ DÜŞÜNÜR VE ALLİSON'IN ARKASINDAN VANYADA GELİR MARCUS GELMEMİŞTİR PEKİ ŞİMDİ NE OLUCAK BİRLİKTE OTELE DÖNMEYE KARAR VERİRLER.

LUTHER VE SERÇELER

SERÇELER MARCUSU ŞEMSİYELERİN KAÇIRDIĞINI DÜŞÜNÜYORDUR AMA GERÇEK BAŞKA ÇÜNKÜ MARCUS ARTIK YOKTU ÖLMÜŞTÜ AMA BUNU TEK BİLEN GRACEDİR.

Fei : Anlaşılan aile'nin geleceği yok.

Luther : Yok canım son detayların üstünden geçiyorlardır.

"SON DETAYLAR" ASLINDA ŞEMSİYLELER LUTHER'IN KAÇIRILIDIĞINDAN HABERLERİ BİLE YOK DESEK DAHA DOĞRU OLUR REGİNALD HAKLI SADIK DEĞİLLER HERKES KAFASINA GÖRE HAREKET EDİYOR AMA ŞEMSİYELERİN BAŞARAMAYACAĞI HİÇ BİR ŞEY YOK

Ben : Rahat ol, gidebilirsin.

Luther : Neden ?

Ben : İyi niyet gösteriyoruz, ama ailene bir mesaj iletmeni istiyoruz.

Luther : Evet, elbette.

Ben : Marcusu bırakın, onun kılına zarar gelirse peşinizi bırakmayız.

Olivia : Tek tek hepinizin, bir dahaki seferede böyle misafirperver olmayız.

LUTHER AKADEMİDEN ÇIKMIŞTIR VE BİR DÜKAN'A GİTMİŞTİR FAKAT TAM ADAMLA KONUŞUCAKKEN ADAM BİRDEN ORTADAN KAYBOLMUŞTUR.

FİVE VE ELENA

FİVE VE ELENA KLAUSLA BİRLİKTE OTELE GERİ DÖNMÜŞTÜR.

Five : Toplanın millet, neredeler, Luther nerede ?

Diego : Hiç görmedim, kim bilir ?

Five : Dert edecek daha büyük sorunlarımız var.

Allison : Ne gibi ?

ELENA FİVE'IN ELİNDEKİ KİTABI GÖSTEREREK 

Elena : Bu.

Vanya : Kim bunlar ?

Elena : Bunlar Annelerimiz.

Diego : Hepsi ölmüş.

Five : Hepsi aynı gün ölmüş 1 Ekim 1989'da.

Vanya : Doğum günümüz.

Elena : Artık değil, hepsi biz doğmadan ölmüş.

Allison : Çok saçma, doğmadıysak nasıl var olabiliriz ?

Five : Dede paradoksu.

Diego : Yani ne demek istiyorsun ?

Five : Diyorum ki buraya atladığımızda bir zaman Paradoksu yarattık, sıradan bir paradoksta değil, bu Dede Paradoksu.

DEDE PARADOKSU NEDİR ?

Dede paradoksu mesela 1950 yılında birinin zamanda yolculuk yapıp dedesini öldürmesi ama bu sırada zamanda çok geri gidip kendisi'nin doğmadığı zamanda dedesini öldürmesi mesela 1925'e gitmesi gerkirken çok geri gidip 1905'e gidiyor böyle olunca kişi'nin annesi hiç var olmamış oluyor ve babasıylada tanışmamış oluyor böylece kişi'nin hiç var olamamış olması gerekiyor ama o kişi kendi zamanına geri döndüğünde hayatta oluyor ama ailesi olmamış oluyor buna dede paradoksu deniyor.

Vanya : Biri ailelerimizi öldürmüş yani var olmamamız gerek ama varız ve evren bunu kaldırmıyor, buda bir sorun.

Elena ve Five : Büyük problem.

Allison : Five bir paradoksa yol açtık, bu ne demek ?

Five : Söylemesi zor, şimide kadar her şey teorikti ama bir şeyler kaybolmaya başladı.

Diego : Neler mesela ?

Elena : Şu an mı ? Istakozlar, inkler, içimden bir ses bu daha başlangıç diyor.

Allison : His mi siz emekli olmamış mıydınız ?

Elena : Evet tek isteyimiz buydu ?

Allison : Five'ın kıyamet hevesi yüzünden bizi bu cehennem sürükleyip sonuçlarına katlanmamızı beklemeyin siz patron değilsiniz!!

Elena : Tamam sadece korkunç bir şeyin yaklaştığını söylüyoruz.

Allison : O zaman gidip serçelere saldıralım çantayı alıp eve dönelim.

Five : Allison evimiz burası, kabullen.

O SIRADA DİEGO'NUN OĞLU BİR ŞEYLERİ DEVİRİR.

Diego : Hey yeter artık annene söylüyorum.

Elena : Lila burda mı ?

Stanly : Yemekhanede bizimle kalabilirsin dedim.

Elena : Gidelim.

Diego : Nereye ?

Elena : Bizi daha iyi anlayacak biriyle konuşmaya.

ELENA VE FİVE LİLA'NIN YANINA GİDERLER O SIRADA LUTHER AKADEMİYE DÖNMÜŞTÜR

Diego : Luther! Neredeydin dostum ?

Luther : Serçler beni kaçırdı, hiç farketmediniz mi ?

Hepsi : Evet, tabi dönmene sevindik.

Diego : Ne istiyorlarmış ?

Luther : Marcus'u adam ortalıkta yok.

Vanya : Bizde değil.

Luther : O zaman çok fena, bunu çabucak çözüp ikinci soruna geçeriz diye düşünüyordum.

Allison : 2. sorun ?

Luther : Kaybolan insanlar...



Selammm yine uzun bir süre sonra bölüm, nasılsınız ?

Bir sonraki bölümde görüşürüz.

❤🥰






KARANLIĞIN İÇİNDEKİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin