ELENA'NIN AĞZINDAN
Kapıyı açıp içeri girdik önümüzde uzun bir koridor ve bir sürü kapı vardı, Five soldaki bir kapıyı açmayı denedi ama açılmadı, sağdaki kapı biraz aralıktı yavaşça kapıyı daha çok araladı ,tamamen açılınca ışığı açtı biraz yanıp yanıp söndükten sonra açıldı, içeride maket insanlar vardı.
Five : Ne iş çeviriyorsun ?
Ve ışıklar kapandı.
DİEGO - DİEGO'NUN AĞZINDAN
İlk kapıdan girdim bir masa vardı, üstünde belge vardı acayip tozluydu içini açtım fakat içi boştu masayı incelerken bir ses duydum ve o sese doğru ilerledim, koridordan geliyordu kapılar art arda kapandı ama kim olduğunu göremedim, o tarafa doğru ilerledim ve kapıyı açtım bu kapı dışarı açılıyordu etrafta sis vardı ve bir adam gidiyordu, sisin arasında kayboldu bende arkasından gittim bakalım nereye gidiyo.
ELENA VE FİVE - ELENA'NIN AĞZINDAN
Şimdi başka bir odadaydık ve burdada aynı maketlerden vardı yemek masasında oturuyorlardı bu adam tam bir deli odadaki eşyaları, kağıtları inceliyorduk.
Five : Kahretsin burda hiç bir şey yok.
Kağıtlara bakarken bir zarf buldum ve açtım içinde bir davetiye vardı Five cevap vermediğimi görünce yanıma geldi.
Five : Elena?! oda ne ?
Elena : Bir davetiye.
Five : burdan bir şeyler çıkabilir ama biraz daha bakalım-
Arkadan bir ses duyuldu zarfı cebime koydum, hemen o tarafa döndük ben o tarafa gidicektim ki, Five eliyle engelledi ne alaka yicek mi beni sanki o şey, Five ses'in nerden geldiğine arıyordu ve o sırada dolabın yanından bir şempanze çıktı korkmuşa benziyordu yüzü karanlıkta tam gözükmüyordu, yüzünü tamamen görünce yine aynı şey oldu gözüm karardı ve başım döndü, gözümün önünde bir şeyler canlandı.
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Pogo : Bayan Elena babanız sizi çağırıryor.
Elena : Sağ ol Pogo çıkabilirsin.
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Pogo : Babanız bu hafta yok o yüzden çalışmalarınızla ben ilgilenicem.
Elena : Nereye gitti peki.
Pogo : Bu bilgiyi size veremem.
Klaus : Bu adamda sürekli bir yerlere gidiyo nereye gittiğinide söylemiyo.
Diego : Sussana.
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Ve tekrar normale döndü gözümü açtığımda Five bana bakıyordu.
Elena : Pogo.
Five : Sen onu nasıl tanıyorsun ?
Elena : Daha sonra anlatırım.
Five : Anlaştık.
Five, Pogoya geri döndü.
Five : Yok bir şey ufaklık, Pogo, seni görmek çok güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN İÇİNDEKİ IŞIK
Teen FictionTUA KİTABIDIR FİVE HARGREEVES ELENA BLACK iyi okumalar