Pov Matthy
We hebben net onze gevoelens aan elkaar verteld. We hebben alles verteld. Ik weet hoe die weken voor robbie waren en hij weet nu hoe ze voor mij waren. Ik heb het hele boekje gelezen. Het koste wat tijd en tranen maar ik ben er door heen. Van robbie mocht ik het boekje houden maar ik weet niet of ik het wel wil houden. Ik stop hem wel in een doos onder mijn bed en kijk nooit meer er naar terug. Over kijken gesproken, we zijn een film aan het kijken. Ik lig op robbie's borst en rob heeft zijn benen om mij heengeslagen. Robbie gaat met zijn hand door mijn haar heen. Langzaam gaat robbie's hand iets naar beneden. Naar mijn buik net boven de rand van mijn broek. Hij streelt langzaam met zijn vingertoppen heen en weer. Ik kijk naar het beeld wat voor me is maar eigenlijk ben ik meer gefocust op robbie's hand die steeds lager gaat en uiteindelijk is hij bij de rant van mijn boxer. 'Mag dit? vraagt robbie heel onschuldig. 'Wat? vraag ik met een grijns al weet ik heel goed wat hij bedoeld. 'Dat weet je zelf ook wel matthyas' zegt hij toonloos en met een ruk draait hij ons om. Ineens komt hij boven me hangen en begint hij mij te zoenen. Ik ga er in mee en langzaam gaan zijn handen naar mijn broek. Hij knoopt m' los en trekt mijn broek uit zonder de zoen te verbreken. Hij gooit mijn broek ergens op de grond en haakt met zijn vingers in mijn boxer. Robbie trekt terug uit de zoen. 'Je wilt dit wel toch? vraagt hij lief. De koude robbie van net is compleet verdwenen. Ik knik. 'Mooizo' mompelt robbie en zijn ogen worden donkerder. Heel donker. Hij drukt zijn lippen weer op de mijne en hij trekt mijn boxer uit. Hij trekt terug. 'Fucking hell wat ben je mooi' zegt hij terwijl hij met zijn vingers langs mijn lul gaat. Ineens grijpt hij mijn lul vast en begint hij mij diep af te trekken. Ik duw mijn hoofd in de kussens en kreun. Wat is dit geil. Ik heb het nog nooit met een man gedaan en het voelt nu al geweldig. 'Fuck' zeg ik terwijl robbie doorgaat. Na een tijdje ben ik klaargekomen op mijn buik. Eigenlijk overal. Robbie buigt met zijn hoofd naar mijn buik en likt mijn zaad van mijn buik af. Geen moment heeft hij ons oogcontact verbroken. Eerlijk, het zag er fucking geil uit. Als hij klaar is duwt hij mijn benen open. Hij trekt zijn eigen broek uit en ik zie dat hij ookal aardig stijf is geworden. Er is een grote bult ontstaan in zijn boxer. Hij trekt ook zijn boxer uit en komt voor me hurken. Zijn lul komt tegen mijn kontgat aan. Hij drukt nog een kusje op mijn lippen en stoot zichzelf hard naar binnen. Ik schreeuw. Dat had ik niet verwacht. We zeggen altijd dat rob een kleine lul heeft. Nou, ik kan zeggen dat dat niet het geval is. 'Je bent zo strak' mompelt robbie. Ik kreun. Alles wat hij doet is zo ongelooflijk geil. Na een tijdje worden zijn stoten onregelmatiger en komt hij klaar in mij. Allebei hijgen we het uit. 'Dat was-' hijg ik maar verder kom ik niet. 'Geweldig' hijgt robbie. Uiteindelijk gaat hij uit mij en ik schreeuw het uit. Robbie grinnikt. Ik kijk ik zijn bosgroene ogen waar ieder persoon in zou kunnen verdrinken. Alleen robbie kijkt niet naar mijn ogen maar naar mijn lippen. Mijn ogen gaan van zijn ogen naar zijn lippen en mijn gestaar wordt beloont want hij drukt zijn lippen op de mijne. Even later voel ik ook zijn hand onder mijn kin en hij trekt terug. 'Zullen we douchen aangezien we allebei vies zijn' grijnst robbie. 'Is goed' zeg ik en ik wil al opstaan maar robbie trekt me terug. Hij drukt een kus op mijn mond. Ik glimlach en loop naar de badkamer die gelukkig aan mijn kamer zit zodat we niemand onder ogen hoeven te komen. Ik pak handdoeken voor mij en robbie en zet de kraan aan. Ik doe mijn trui en shirt uit en gooi ze in de wasmand aangezien ze helemaal onder mijn zaad zitten. Ik loop naar de douche en zet hem aan. Ik wacht totdat hij warm is. Ik kijk in de spiegel. Ik zie een blonde jongen waar het haar alle kanten opstaat. Wallen onder zijn ogen. Ineens voel ik twee kleine handen om mijn middel. Aangezien robbie een stuk kleiner is dan mij kan ik zijn hoofd niet in de spiegel zien. 'Kom de douche is wel warm en ik begin het koud te krijgen' zegt robbie en hij laat me los. Gelijk is de warmte om mijn middel weg. 'Kom je nog of niet? vraagt robbie die al onder de douche staat. 'Ja' zeg ik en ik stap ook onder de douche. De warme stralen voelen heerlijk op mijn lichaam. Ik pak shampoo en spuit wat op mijn hand. Ik zet de fles terug en ik zeep robbie's haar in. Blijkbaar vind hij het lekker want hij komt tegen me aan staan. Als ik klaar ben duw ik hem van me af en spoel zijn haar af onder de douche. Nadat we veel hebben gezoend, geknuffeld en elkaar hebben ingezeept staan we naast de douche elkaar zoenend af te drogen. Na een tijdje zijn we allebei aangekleed en liggen we op bed. 'Matt' zegt robbie. 'Ja? vraag ik. 'Wil je misschien de mijne zijn? vraagt robbie. Ik kom met mijn hoofd van zijn hoofd af. 'Meen je dat? vraag ik. Robbie knikt. Ik zie robbie's bange blik. Ik kijk naar zijn lippen. Ik buig naar voren en leg mijn lippen op de zijne. Robbie gaat mee in de zoen en hij legt zijn handen op mijn heupen. Hij trekt mij dichter naar zich toe. Ik trek terug. 'Ja heel graag' zeg ik en ik zie een lach op rob's gezicht verschijnen.
JE LEEST
Ik kan niet zonder jou
FanfictionMatthy heeft niet zoon leuke jeugd gehad. Op een dag gaat hij vertellen aan zijn ouders wie hij echt is en wat hij voelt. Dat vatte zijn vader verkeerd op en is hij uit huis gezet. Het gaat niet goed met hem. Hij is depressief en heeft een trauma aa...