• I. Bölüm •

99 9 40
                                    

~BU KİTAPTAKİ OLAYLAR, DİN VE BENZERİ ŞEYLER TAMAMEN KURGUDUR...~
~Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın.~
~Bol bol yorum bekliyorum.~
~Oy verin lütfennnn~
~İyi okumalar~

...

Araba kocaman, eski bir binanın önünde durdu. Müze gibi duran binanın önünde öğrenciler vardı. Araba dan bir çocuk indi. Binaya doğru ilerledi. Bina 'M' şeklinde idi. Kahverengi eskimiş taşları, binanın çok önceden yapılmış olduğunu belli ediyordu. Üzerinde tozlanmış pencereler ve etrafta ağaçlar vardı. Bir ormanın tam ortasındaydı bu okul. Öğrencilerin konuştuklarından duyduğu kadarı ile, ormana girmek de yasaktı. Kapıya doğru ilerledi yavaşça. Arkasına hissettiği el ile sıçradı çocuk yerinden. Korkmuştu. Onu tutan kişi ise gayet sakin görünüyordu.

"Sen bu sene ki yenilerden misin?"

Çocuk gayet neşeli görünüyordu. Sarı saçları vardı. Üzerinde beyaz bir bluz, onun üstünde ise sarı ve siyah bir gömlek vardı. Önü açıktı. Altına ise siyah kot giymişti. Biraz zevksiz gelmişti ama olsun, yakışmıştı. Çocuk Jeongin'in cevap vermesini bekledi bir süre.

"Şey...evet."

Çocuğun omzundaki eli önüne indi. Tanışmak istiyordu Jeongin ile. Tatlı bir çocuğa benziyordu. Jeongin ondan rahatsız olmamıştı, o da tanışmak istemişti. Biraz tırsarak bile olsa elini uzatıp el sıkıştılar.

"Yang Jeongin. 23 yaşındayım."

Çocuk yüzünde bir tebessüm ile karşılık verince, Jeongin'in içindeki korku azalmıştı. Samimi birisiydi anlaşılan.

"Lee Felix. 24 yaşındayım."

El sıkıştılar, ardından Jeongin etrafa bakındı bir süre. Burayı tanımaya, benimsemeye çalışıyordu.
Biraz büyük olan okul, şuan onun için hapisane gibi idi. Gözüne fazla büyük geliyordu.

"Sana okulu ve öğrencileri tanıtmamı ister misin?"

Dedi Felix derin sesi ile. Derin ses onu korkutucu yapsa da, tatlıydı aslında. Jeongin olumlu anlamda kafasını sallamak ile yetindi sadece. Felix elini Jeongin'in omzuna koydu. Sırası ile etrafta ki öğrenci gruplarını gösterdi.

"Şu gördüğün Itzy."

Eli ile işaret ettiği kişiye baktı Jeongin.

"Şu gördüğün benim kuzenim."

"Adı ne?"

Utanarak sormuştu soruyu Jeongin. Felix ise gülerek cevap vermişti.

"Hwang Yeji."

Ardından küçük bir tur attılar. Felix başka bir grup gösterdi.

"Bu Treasure. İyilerdir."

Jeongin'in gözleri büyüdü bir anda.

"Çok fazlalar. Kaç kişiler?"

"Normalde oniki kişilerdi ama artık on kişiler."

"Waow."

Felix onun bu haline güldü. Birkaç grup daha gösterdi.

"BlackPink, kısaca Bp. BTS. EXO ve..."

Jeongin Felix'e kısa bir bakış attı.

"Bu grubu dört dört diye ikiye ayırdık. Bunlar Stray."

"Başıboşlar mı?"

"Evet zaten öyleler."

Felix gülerek başka bir grup gösterdi.

"Bunlarda bizimkiler. İsim bulamadık bizde Kids koyduk."

Jeongin biraz ilerleyip en başından beri merak ettiği soruyu sordu.

ŞAFAK OKULU | •Hyunin√•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin