Herkese merhaba bir şeyler yazmayı hep seven biriydim ama daha önce hiç yayınlama gibi bir düşünceye girmemiştim. Bana kalsa bunu da yayınlamaz diğer yazdıklarım gibi yarıda bırakır hatta belki de silerdim. Yayınlamam için, yazmam için bana hep destek veren kuzenime teşekkür ederim. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı paylaşmayı lütfen unutmayın sizlerin düşüncelerini çok merak ediyorum. Keyifli okumalar.
-----------------
Ben Selen Durmaz bugün hayatımın en gururlu gününü yaşayacağım. Sonunda çocukluk aşkıma Galatasaray'a transfer olacağım. Bugün imza töreni yapılacak. Aslında şu an uyuyor olmam lazım ama heyecan ve mutluluktan uyuyamıyorum. Yatağımın üstünde duran imza töreninde giyeceğim arkasında adım yazan formaya bakıyorum.Saatte bakmak için telefonumu elime aldığımda heyecandan uyuyamayan tek kişinin ben olmadığını anladım en yakın arkadaşım Deniz bana mesaj yazmıştı
"Selen biliyorum uyuyorsun ama bunları yazmazsan çatlarım sabahı bekleyemem ilk olarak seninle gurur duyuyorum buralara gelmeyi en çok sen hak ediyordun ve hak ettiğin yerdesin. Bu kadar başarılı olduğun ve bizi her daim mutlu ettiğin için teşekkür ederim canım arkadaşım yeni maceranda elbette çok yorulacaksın ama bunun da üstesinden geleceğinden şüphem yok. Her zaman yanındayım ne zaman ihtiyacın olursa bi telefon kadar uzağındayım seninle gurur duyuyorum"
mesajın güzelliği karşında sadece"Teşekkür ederim iyi ki varsin bende her zaman senin yanındayım" yazabildim aktif degildi demek ki uyumustu.
Bi şekilde oyalanıp saatin gelmesini bekledim. Sonunda saat 07.00 olduğunda evdekiler de uyandı kahvaltı yapıp üstümüzü giyindik annem, babam, abim, anneannem, dayımlar, en yakın arkadaslarım Deniz ve Ela ile yola çıktık. Rams Parka gidiyorduk, imza törenin yapılacağı yere, hayallerimi süsleyen o stadyuma gidiyordum.
Oldum olası spora karşı bi ilgim vardı voleybol oynayana kadar bi çok spor denemiştim ama hiç birini bu denli sevmemiştim ve bir de futbol vardı hiç futbol oynamaya kalkmadım ama kendimi bildim bileli dedemle beraber maçları izlerdim artık dedem yok yanımda ama ben bana miras bıraktığı Galatasarayı hâlâ destekliyorum. Galatasaray sporcusu olacağım eminin dedem bunları görse çok mutlu olurdu, bence olduğu yerde beni izliyor ve çokta mutlu.
"Selen hadi geldik" abim seslenmişti baya baya Rams Parkın önünde duruyorduk.
Kapıda bizi karşılamayla görevlendirilmiş iki tane görevli vardı bizi alıp başkanın yanına götürdüler. Karşımda galatasaray kulüp başkanı Demir Öztan vardı.
"Hoş geldiniz, hoş geldin Selen nasılsın heyecan var mı ?"
"Çok heyecanlıyım başkanım"
Başkan karşımda rahat bi tavırla "güzel güzel ama biraz sakinleş bir saat sonra imza töreni olacak. Törene kadar fotoğrafların çekilecek ve resmi hesapta paylaşılacak arkadaşlar sana yardımcı olacaklar ailende burada bekleyebilir"
"Tamamdır başkanım çok teşekkürler"
Kafa selamıyla rica edip gitti başkan. Yanıma iki tane kadın görevli geldiler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Kart
RomanceVoleybol milli takım kaptanı Selen Durmaz tuttuğu takım olan Galatasaraya transfer olur. Sadece kariyeri için büyük bir adım attığını düşünen Selen hayatının en büyük adımını attığından habersizdir. Futbolcu Doruk Türk'ün de Selen Durmaz'ında hayatı...