"Ee Yağız anlatsana ne yapıyorsun?" Diğerleri partiyle uğraşırken Yağız'ı oyalama işi Selen'e kalmıştı.
"Ne yapayım valla, doğum günüm ama yapılacak her şeyden haberim var ve oturup saati bekliyorum"
"Sen öyle san" dedi içinden Selen "Haklısın, ne diyeyim yani."
"Off ben çok sıkıldım madem her şeyi biliyorum organizasyonu da benimle yapsınlar. Niye burda oturuyorum ki, gidiyorum ben." Yağız aniden kalktı. Selen'in Yağız'ı durdurması lazımdı.
"Yağız, dur" Yağız dönüp arkasına baktı
"Ne oldu?"
Selen biraz düşündü "Sana bir şey sormam lazım."
"Tamam sor."
"Ama önemli böyle ayakta olmaz, gel otur." Yağız merakla gidip oturdu
"Tamam, oturdum işte sor ne soracaksan."
Selen düşündüğü konu hakkında konuşup konuşmamak arasında kararsız kaldı ama başka çaresi yoktu.
"Ela, yani Ela'yla sen"
Yağız'ın yüz ifadesi değişti "Ne olmuş Ela'yla bana?"
"Bak belki ben yanlış anlamışımdır ama sen Ela'ya karşı çok ilgilisin. Onu gördüğünde gözlerinin içi gülüyor. Aynı ortamda defalarca bulunduk sürekli Ela'ya bakıyorsun, Ela bir şey anlattığında onu hep tebessümle izliyorsun. Hep ya tam karşsında ya da yanında bulunuyorsun." Selen biraz durakladı ve düşündü "Bize gelmiştiniz ya hani ilk kez, o zaman Ela'yla sohbet etmek için uğraşmıştın. Yağız Ela'dan hoşlanıyor musun?"
Yağız, Selen'in dediği her cümleyi dikkatlice dinledi. Kafasında ölçüp tarttı, haklıydı. Yağız Ela'yı ilk gördüğünde onun enerjisinden, aurasından etkilenmisti. Bekletmedi Selen'i
"Hoşlanmak az kalır baya aşık gibi bir şeyim. Düşündüğün şeylerde haklısın. Yaptıklarımın farkında değildim beynim bağımsız yapmış ama ne güzel yapmış. Ela'yı gün geçtikçe tanıdıkça daha çok seviyorum, çok düşünceli biri. Annesinin mezarına gittik geçen. Ela çok merhametli onun gibi birinden hoşlandığım için çok şanslıyım.""Ela'ya söyleyecek misin?"
"Elbette ama ne zaman söylerim onu bilmiyorum. Biraz o da hissetsin, anlasın isterim. Daha sonrada açılırım"
"Peki ya redderse?"
"Selen ben duygularımı içimde yaşayan biri değilim az çok sizde anlamışsınızdır. Duygularımı saklamaktan belirsizlikte kalmaktansa red yemeyi seçerim."
"Haklısın, Ela seni Seda teyzenin mezarına mı götürdü?"
"Evet"
"Yağız, Ela annesinin yanına bizimle bile gitmedi. Hep tek gider."
"Nasıl yani sizi hiç götürmedi mi?"
"Biz de gitmek istedigimizi söyledik ama bizimle asla gitmedi. Biz hep onsuz gittik. Bizi yanında istememesinin sebebi de belli. Üzülüyor çok üzülüyor Yağız, bizim onu öyle görmemizi istemiyor. Çünkü o hep neşeli ve enerjik gözüküyor ve onu hep öyle bilmemizi istiyor. İnan seni götürdüyse sen onun için özelsin demek."
Yağız bir şey söyleyemedi ama şok geçirdi sadece Selen'in yüzüne bakakaldı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Deniz, Ela yemekleri hazırlamış mi ne alemde onlar?""Bilmiyorum valla en son Kerem bakmaya gitmişti, yoldaymış gelir birazdan."
"Tamamdır."
"Deniz bir bakar mısın bunu buraya mı koyayım yoksa buraya mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Kart
RomanceVoleybol milli takım kaptanı Selen Durmaz tuttuğu takım olan Galatasaraya transfer olur. Sadece kariyeri için büyük bir adım attığını düşünen Selen hayatının en büyük adımını attığından habersizdir. Futbolcu Doruk Türk'ün de Selen Durmaz'ında hayatı...