13. Bölüm - Hayal Kırıklığı

229 17 2
                                    

Herkese merhaba. Öncelikle çok mutlu olduğumu belirtmek isterim çünkü Kırmızı Kart bin okunmayı geçti. Oy veren, yorum yapan, okuyan herkese çok teşekkür ederim. Daha nice bin okumalara. Şimdi sıra 13. Bölümde. Keyifli okumalar.

Ligimizin ikinci maçında THY'le oynamıştık ve maçıda üç sıfır net bir şekilde kazanmıştık. Nil 32 sayıyla maçın en skoreri olmuştu. Maç sonu röportaj için çağırılmıştım.

"Evet Selen maçı üç sıfır kazandınız ve Nil'de bugün 32 sayıyla yıldızlaştı maç hakkında neler söylersin?"

"Evet, güzel bir galibiyet oldu. Mutluyuz THY çok güzel oynadı. İyi defans yaptılar, çok güzel servis kullandılar. Ama biz formumuzdaydık maçın başında da ritmimizi bulduk, kazandık. Nil hakkında pek de bir şey söylememe gerek yok. Zaten muhteşem oynadı. Nil'de çok formda ona attığım neredeyse her pas sayı oldu. Milli takımda da güzel bir sezon geçirdi inşallah böyle ve daha iyi şekilde de devam ederiz."

"Çok uyumlusunuz Nil'le bunu neye bağlarsınız?"

"Biz Nil'le çok uzun zamandır tanışıyoruz. Kulüp olarak yan yana oynamamıştık daha önce ama milli takımda ve alt yaş milli takımlarında yıllarca beraber oynadık. Birbirimizi oyun içinde çok iyi tanıyoruz. Ne zaman pas atacağımı ya da plase atacağımı tahmin ediyor. Aynı zamanda oda arkadaşıyız yine burda ve milli takımda o yüzden  uyumlu ilerliyoruz umarım hep de böyle devam eder."

"Peki Selen herkes bir şeyi çok merak ediyor iki gün önce galatasarayın maçına gittin çok konuşuldu neden orda olduğunu bir sakıncası yoksa öğrenebilir miyiz?"

"Ben zaten galatasaraylıyım daha önce de çok kez maca gittim ama ilk defa sebebi soruluyor. Hem kulübün bir sporcusu hemde bir taraftarı olarak stadyuma gittim maçı izledim. Tabii ki soruların neden sorulduğunu az çok tahmin ediyorum. Futbolcularımız benim çok yakın arkadaşlarım onları da izlemeye destek olmaya stada gittim."

"Peki çok teşekkürler Selen. Evet Selen Durmaz'la beraberdik sözü size bırakıyorum"

Burda bile bu sorular soruluyordu. Ben daha önce defalarca maça gitmiş ama kimsenin umurunda olmamıştım. Şimdi herkes neden gittiğimi öğrenmeye çalışıyor.

Üstümü değiştirip eve doğru yola çıktım. Arabada giderkende en sevdiğim şarkıları dinlemeye başladım. Sonunda eve vardığımda duşa girdim ardından yemek yedim ve dizi izlemeye başlamıştım yarın izin günümüzdü. Bütün bunları yaparken son zamanlarda sürekli aklımda olan o kişi vardı yine. Ben onu düşünürken Doruk sanki hissetmiş gibi bana mesaj atmıştı.

Doruk
Tebrik ederim maçı kazanmışsınız
antrenmandan yeni çıktık o yüzden
biraz geç gördüm. Herkes seni övüyor
Yine mükemmel oynamışsın demek ki

Selen
Teşekkür ederim elimden gelenin en iyisiyle oynamaya çalışıyorum. Size de kolay gelsin sonuçta 4 gün sonra derbi var.

Doruk
Bende teşekkür ederim. Evet derbi
Yaklaştı insallah biz kazanacağız.
Bu arada yine magazine düşmüşüz
Bugün sen açıklama yapmışsın ama
Rahatsızsan ben bir daha açıklama
yapabilirim. Gerçi sen zaten yakın
arkadaşlarım demişsin pek gerek
yoktur herhalde.
       
Selen
Rahatsız olmadım elbette, sadece artık bizim üstümüzden prim kasmaları hoşuma gitmiyor. Evet arkadaşlarım dedim sonuçta  Ateş, Kerem yağız benim yakın arkadaşlarım

Doruk
Keremler yani senin yakın
arkadaslarin

Selen
Evet öyle değil mi?

Doruk
Sen öyle diyorsan öyledir. Görüşürüz
benim kaçmam lazım bizimkiler
bekliyor.

Kırmızı Kart Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin