Herkese tekrar merhabaa. Normalde salı günü bolum atacaktım ama bir değişiklik yapıp erkene aldım. Keyifli okumalarr.
Sonunda beklediğimiz gün gelmişti. Süperlig başlıyordu. İlk Maçımızı evimizde Antalyaspora karşı oynayacaktık. Açıkçası Okan hocanın nası bir plan sergileyecegini bilmiyordum. Yeni transferler yapılmıştı kimi nerde oynatacağı hakkında gram tahminim yoktu. Dileğim Doruk'un 11 başlamasaydı. Maçı izlemek için stadyuma ben, Nil, Ece, Duygu, Arya ve Cemre beraber gidecektik. Genelde her lig maçı stadyumda olurdum zaten ama bu biraz daha farklıydı sanırım bir şeyler hissetmeye başladığım adamı izleyecek ve bir sürü soruyla muhatap olacaktım.
İnsanların Doruk'la beni fark edip Nil ve Ates'i fark etmemesi de ayrı bir tuhafti. Aralarındaki cekimi fark etmemek imkansızdı. Gerçi aralarındaki çekimin onlar bile şu an farkında değillerdi ama olsundu. Nil'le bunun hakkında konuşmamıştım çünkü biliyorum konuşmak istesem inkar edecek. Onun ilk önce kendine bir şeyler itiraf etmesi gerekiyordu o yüzden zorlamıyordum.
Formamı giymistim hazırdım. Arabam tamirden döndüğü için bugün kendi arabamla gidecektim stada. Stadyuma gidene kadar marş dinlemiştim. Aslında bu benin ilk lig maçlarına özel totemimdi. Efsane bir kalabalık vardı biz buna galatasaray taraftarı etkisi diyorduk. Oturacağım koltuga gittim. Tabii ki Nil benden önce gelmişti. Kendisi story çekmekle meşgul olduğu için beni ancak sesimi duyunca fark etti.
"Sonunda gelebilmissin Selen. Ayy atmosfer cok güzel. Biliyor musun ? İlk kez futbol maçına geliyorum" çok heyecanlı konuşmuştu Nil. Bu heyecanını birazda Ateş'i göreceği için olduğunu düşünmüştüm umarım doğru düşünmüşümdür.
"Benim bilmiyorum kaçıncı ama her geldiğimde de atmosferden etkilenirim. Galatasaray taraftarı bambaşka bir mevzu."
Aradan çok geçmedi kızlar da geldi. İlk 11 de belli olmuştu. Doruk, Kerem Ateş ve Yağız oynayacaklardı. Maç başlamadan önce kızlar fotoğraf çekmişti bende paylaşmıştım. Telefonuma beklemediğim birinden bildirim geldi.
Doruk'tan.
Evet Doruk Yazmıştı
Doruk
Maça gelmişsiniz bunu bana
Daha önce söylemen lazımdı
Farklı bir motivasyonla oynayacağım
Bence maçı kesin kazanacağız.Selen
Sürpriz olur diye dusunmustum ama gördün zaten kazanacağımıza bende çok eminim. Iyi oyunlar dikkatli ol sakatlık istemeyizDoruk
Dikkatli olacağım ve maçı
kazanacağız şimdilik görüşürüz
Bir de maçtan sonra otoparkta
bekler misin?
Selen
Tabii ki beklerim iyi şanslar.Aradan 15 dakika geçtikten sonra takımlar sahaya çıkmaya basladi. Doruk tünelden çıkar çıkmaz tribünlere bakmaya başladı. Sonunda kahve güzel gozleri benim gözlerimle birleşti. Gülümsedi. İstiklal marşımız okundu ve maç başladı. 12. Dakikada Kerem'in muhteşem pasıyla topla buluşan Doruk enfes bir vuruşla bizi one geçirdi. Böylelikle takımın bu sezon ilk golünü Doruk atmış oldu. 20 dakika sonra bu sefer golü Mertens atmıştı. İlk yarı tamamlandığında soyunma odasına iki sıfır önde gittik.
"Seninki attı ilk golü" kulağıma fısıldayarak söyledi Nil.
"Evet çokta güzel bir goldüü" dedim. Demez olaydım çünkü Nil'in bakışları bakış degildi. Dilinden kurtulamayacaktim.
"Kabul ettin yani senin ki olduğunu" keyifli bir surat ifadesi vardı
"Yani bilemiyorum emin değilim"
"Eminsin eminsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Kart
RomanceVoleybol milli takım kaptanı Selen Durmaz tuttuğu takım olan Galatasaraya transfer olur. Sadece kariyeri için büyük bir adım attığını düşünen Selen hayatının en büyük adımını attığından habersizdir. Futbolcu Doruk Türk'ün de Selen Durmaz'ında hayatı...