Merhaba tekrardann. 8. Bölümle geri döndüm. Çok uzatmayayım. Keyifli okumalar.
--------------------------
Doruk yine her gece yaptığı gibi Selen'in instagram hesabını stalklıyordu. İmza töreninde yapılan videoları ve forma çekimindeki fotoğraflara bakıyordu. Cidden aşık oluyordu ve bunun farkındaydı.Onu ilk gördüğü zaman milli formayla o kadar güzel duruyorduki o an etkilenmişti ondan. Yıllar sonra o kızı bu sefer galatasaray formasıyla imza törenini izlemişti ve yine çok etkilenmişti.
Artık dertlerini sadece futbol oynarken değil birisiyle konuşurken de unutuyordu. Bu kişi Selen'di. Ona her baktığında içinde bir şeyler kıpır kıpır ediyordu. Onun sesini her duyduğunda kalp atışı hızlanıyordu. Onun gülüşünü gördüğünde o zaman aydınlanıyordu Doruk.
5 yıl önce kardeşiyle gittiği milli maçta gördüğü kızı şimdi neredeyse her gün görüyor, konuşuyordu. Ve etkileniyordu. Onun gibi zeki sporla uğraşan ve güzel bir kız daha önce görmemişti.
Kardeşi sayesinde tanıyordu Doruk Selen'i. Kardeşide voleybol oynuyordu ve Selen'i idolleri arasında görüyordu. Bu yüzden taniyor ve biliyordu Selen'i. Aralarında romantik tarzda bir şeyler olmasını çok istiyordu çünkü bir araya geldiklerinde tamamlandığını hissediyordu.
5 Yıl önce
"Abi bende ilerde bu formayla çıkacağım sahaya bak göreceksin bende giyeceğim milli formayı"Doruk ilgiyle döndü kardeşine "Tabii ki olacaksın Derin kaptanlık bile yapacaksın ben sana güveniyorum" Derin gülümsedi abisine.
Abisinin bakışları ise sahaya heyecanla ama bir o kadar da sakin giren 11 numaralı topuzlu kıza kaydı . O kız diğerlerinden farklıydı. Farklı bi enerjisi vardı. Hemen kardeşine sordu. "Derin şu 11 numaralı kız kim?"
"Selen Durmaz daha 17 yaşında ve vakıfbankta oynuyor ilk kez milli takıma çağrıldı bu onun ilk milli maçı. Çok yetenekli ve zeki 17 yaşında olmasına rağmen ligdeki çoğu pasöre taş çıkartıyor ve biliyor musun galatasaraylıymış"
"Ya öyle miymiş?" Diyebildi sadece.
Derin ise kafasını sallamakla yetişmişti. O maçta son sette oyuna girmişti Selen ve yeteneğini daha ilk maçından çoğu kişiye göstermişti bile. Doruk çok büyük bir sporcu olacağını anlamıştı Selen'in. Belki bir gün yollarımız kesişir diye düşündü.
Günümüz
"Kerem Brezilya'ya gitmeye var mısın?" Kerem artık ne tepki vereceğini şaşırmıştı Doruk'a."Olum ne işimiz var Brezilya'da gel mis gibi Antalya'ya falan gidelim."
"Ya Kerem gelecek misin gelmeyecek misin?"
"Sen niye gitmek istiyorsun ki Brezilya'ya?" Biraz düşündü Kerem sonradan aklına geldi "şimdi anladım sen Selen'i görmeye gideceksin özledin dimi lan doğru söyle"
"Maçlarını izleriz destek falan oluruz hem üç gün tatilimiz var gider gezeriz sonra kampa gideceğiz zaten"
Kerem gülüyordu "Aynen kesin destek olmak için gidiyorsundur peki tamam gideriz o zaman antrenmandan çıkar çıkmaz uçağa binelim iki gün orda takılır üçüncü gün öğlen uçağa atlar geliriz takıma yetişelim"
"tamam olur" O sırada odasından çıkan Ateş'e de sordular.
"Biz tatilde Brezilya'ya gidiyoruz gelecek misin?"
"Maalesef gelemiyorum lise buluşması varmış tutturdular sende gel sende gel diye"
"Tamam o zaman sen bilirsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Kart
RomanceVoleybol milli takım kaptanı Selen Durmaz tuttuğu takım olan Galatasaraya transfer olur. Sadece kariyeri için büyük bir adım attığını düşünen Selen hayatının en büyük adımını attığından habersizdir. Futbolcu Doruk Türk'ün de Selen Durmaz'ında hayatı...