7. Bölüm - Yolculuk

332 18 9
                                    

Merhaba tekrardan. Bayramınız mübarek olsun. Sevdiklerinizle huzurlu ve mutlu bayramlar geçirmeniz dileğiyle. Keyifli okumalar

-------------------------------
Artık bizim Brezilya'ya gitme zamanımız gelmişti. Bavullarımızı hazırlamak için evlere dağılmıştık. Eve geldiğimde kapımın önünde Kerem, Ateş, Kaan ve Yağız vardı benim arkamdan da Deniz ve Ela gelmişti.

"Arkadaşlar ne oluyor ne işiniz var burda ?"

"Brezilya'ya gidiyorsunuz ya o yüzden geldik vedalaşmaya" dedi Kerem

"1 ay gidip geleceğiz çok durmayacağız ki" dedim. Nil de gelmişti hemen gözlerim Ateş'e kaydı. Ateş Nil'i görür görmez gülümsemeye başladı.

"Olsun sonuçta bir ay göremeyeceğiz sizi" dedi Kaan

"İyi o zaman gelin hadi bende bavulumu hazırlayayım. Nil sen ne çabuk hazırladın?"

"Benim hazırdı zaten sadece evden alıp geldim" kapıyı açtım eve girdik onlar oturma odasında takılırken bende bavulumu hazırladım. Mutfağa su içmeye gittiğimde telefonuyla uğraşan Kerem'i gördüm.

Kerem'e sordum "Doruk nerde işimi var?" 

"Hoca Doruk'la Emire son dakika kondisyon antrenmanı verdi, ordalar şu an. Ağlayarak ağırlık kaldırıyordur büyük ihtimalle"

"Niye ağlasın ki?"

Güldü "Seni uğurlamaya gelemedi ya ondan,  benim başımın etini yer ne yaptınız diye" Kerem bunları dedikten sonra bi anda ne dediğinin farkına vardı. Yüzüne bi aydınlanma geldi "Ben bizimkilerin yanına geçeyim en iyisi"

"Dur ya nereye gidiyorsun" desemde fayda etmedi. Kerem içeri kaçtı ben bavulu hazırladığımda oturma odasına geçtim.

"Nil ben hazırım çıkabiliriz. Arkadaşlar geldiğiniz için teşekkür ederim çok sağ olun iyi ki varsınız ama bizim çıkmamız lazım."

Herkesle vedalaştıktan sonra artık takımla buluşup uçağa binme vaktiydi. Biletlerimiz kontrol edildi uçağa bindik. Uçak kalktıktan 5 dakika sonra telefonum çalmaya başladı arayan Doruk'tu hemen açtım.

"Doruk"

"Alo Selen uçağa bindiniz mi?" Doruk'un kondisyon antrenmanından çıktığı belli oluyordu sesi çok yorgun geliyordu.

"Evet bindik hatta kalktık bile. Senin sesin çok yorgun geliyor normalde diğerlerinin tatil günü bugün siz niye tatilde değilsiniz?"

"Biz Emir'le bir gün gelememiştik antrenmana o yüzden hoca bugün yaptırdı."

"Anladım" konuşma gitmeyecek gibiydi.

"Ne zaman döneceksiniz geri?" Diye sordu
"1 ay sonra döneceğiz tekrar"

"Baya da varmış"

"Aslında çok uzun bi süre değil ama yine de uzun tabii"

"Aynen"

Arkadan Emir'in sesi gelmişti "Doruk hoca çağırıyor hadi"

"Tamam geliyorum, Selen benim şimdi kapatmam lazım hoca çağırıyormuş. Seni sonra ararım ben görüşürüz" diyip telefonu kapattı. Beni sonra tekrar arayacaktı demek.

(Ertesi gün, Doruk'ların evi Yazar ağzıyla)
"Oğlum tamam anladık kız gitti ama daha yeni gitti. Daha dün gitti dün bu kız bir ay boyunca orda ne yapacaksın 1 ay ben çok merak ediyorum" dedi Kerem.

"Ya ben şimdi sana ne dedim kardeşim ?" Kerem sinirlendi

"Ne mi dedin? Acaba şu an ne yapıyordur sorusunu bana 100. Kez sordun da"

Kırmızı Kart Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin