youtiful.

99 18 27
                                    

Chan

Gece gözlerimi yanımdaki kıpırtı ile açmıştım. Kafamı kaldırdığımda yanımda hıçkırarak ağlayan bir Seungmin görmeyi elbette ki beklemiyordum.

Üstündeki yorganı çektiğimde daha çok bağırarak ağlamaya başlamıştı.

Dediği sadece iki cümle vardı;

"Hayır git! Dokunma bana!"

İsmiyle defalarca seslenip onu sarsmıştım. En son seslenişim çok yüksek olacak ki elleriyle kulaklarını kapatmış ve bir anda kendini çekmişti.

Uyandığını anladığımda sakin olması için biraz bekledim.

Yataktan kalktı ve titreyen bacakları ayakta durmasına izin vermediği için yere çöktü.

Ona doğru adım attığımda kendini geri çekti.

"Benim sana bir şey yapmıyıcam, kabus gördün sakin ol, lütfen."

Hala titrek nefesi ve bedeni benim de gözlerimi doldurmuştu. Onun titreyerek ağladığını ilk defa görmüyordum lâkin böyle bir durumu ilk defa yaşıyordum.

Yanına yaklaştım, kaçmadı. Aramızda 3 adımlık mesafe vardı.

Seungmin bir anda bana yaklaşıp sarılınca dolu gözlerimden iki yaş düştü.

Hala hıçkırarak ağlıyor ve titriyordu.

Onun titremesi ile benim kalbim de sarsılıyordu. Omzuna küçük bir öpücük kondurunca benden ayrıldı.

"Rahatsız mı oldun? Çok özür dilerim ben-"

"Ha-hayır olmadım. İlk defa biri beni öpünce bu ka-kadar iyi his-hissettim."

Ağlaması dursa da hala sesi titriyor, kekeleyerek konuşuyordu.

Onu kaldırıp yatağa yatırdım ve üzerini yorganla örttüm.

"Ne gördüğünü anlatmak ister misin meleğim?"

Cam gibi gözleriyle bana bakmış ve dudağını ısırmıştı.

"O adam ba-bana dokunuyordu, sadece bunu gördüm. İlk defa görmüyorum."

Elimi saçları ve yanakların da gezdirmiştim.

"Sana sözüm olsun dokunduğu her bir saniyenin acısını çekicek, Seungmin."

Boynuma kafasını gömüp sarılmış ve bir öpücük bırakmıştı bulunduğu yere.

Saçlarına ardı ardına öpücüklerimi bıraktım.

Sonra da boynuna bir kaç öpücük bıraktım. Kulağına yaklaşıp mırıldandım.

"Güzel bebeğim."

Seungmin

Kafamı kaldırıp hala dolu gözlerim ile ona bakmıştım.

İçimde ne savaşlar, ne fırtınalar kopuyordu bilinmezdi lâkin, ben bu adamın söylediği tek bir sözde sakinleşiyordum.

Yüzüme gülümseyerek bakan Chan'ın yüzünü ellerimin arasına aldım ve dudağına bir öpücük bıraktım.

Biraz daha sarılarak uzanmıştık ki düzenli nefeslerimiz ile uyuya kalmıştık.

Sabah yüzümde hissettiğim baskı ile gözlerimi hafifçe araladım.

Yanaklarımı sıkan ve tatlı tatlı bana bakan Chan günümün güzel geçmesine yardımcı olacaktı.

"Günaydın güneşim."

Day6 / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin