haven

55 8 74
                                    

Sabah gözlerimi ovuşturarak kalktığım da Chan takım elbisesini giyiyordu.

"Aşkım bugün işin yoktu hani?"

Uykulu olduğum için sarhoş gibi konuşmuştum. Gülümseyerek düğmeleri açık olan gömleği ile yanıma oturdu. Dudaklarıma uzanıp uzun ama çok yumuşak bir öpücük kondurulan geri çekildi.

"Günaydın güzeller güzelim. Mahkeme varya bebeğim onun için hazırlanıyorum."

"Ama daha erken! Gel yanıma yatalım Chan."

"Saat bir miniğim."

Gözlerimi büyüterek yerimden kalktım.
Hiçbir şey demeden havlumu alıp banyoya girecektim ki Chan elimden tuttu.

"Sakin sakin yıkan tamam mı?"

Endişeyle bana bakan sevgilime gülümseyip kollarımı boynuna doladım.

Dudağına bir öpücük bırakıp hala iliklemediği düğmelerine elimi attım.

Karın kasların da hala duran kızarıklıklar ile gülümsedim.

"Senin eserin."

Kulağımın altını öpen Chan ile düğmeleri bitirip ona tekrar sarıldım.

"Gitmesek mi?"

Chan'a dediğim şey ile belimden tutup beni kucağına kaldırmıştı.

"Bende istemiyorum ama bunu halletmemiz lazım güzelim. Sonra daha rahat olacağız."

Beni banyoya götürüp indirmişti. Kıyafetlerimi çıkartıp boynuma sulu bir öpücük bırakmış ve küvete girmemi söylemişti.

Hemen küvete oturduğum da iliklediğim düğmeleri açıp üstünü çıkartmıştı. Güzelce beni yıkadığında havluyu bana sarmış ve beni kucaklayıp yatağa oturtmuştu.

"Lacivert kotunu veriyorum güzelim. Bir de üstüne şu tişört çok güzel olur."

"Sen ne dersen doğrudur sevgilim."

Bana uzanıp dudağımı öpmüş ve üstünü güzelce kurulayıp tişörtü giydirmişti.

"Bana bebek muamelesi yapma ya."

Mızmızlanarak söylediğim şey ile burnumu öpmüş ve giydirmeye devam etmişti.

"Hangi kolyeni takıcaksın bebeğim?"

"Onu da ben alırım baba bozuntusu!"

Kahkaha atıp mutfağa doğru gittiğinde takılarımı da takmış ve mutfağa gidip Chan'ın hazırladığı yemekleri yemiştik.

Arabaya binip ilk Hyunjin'in evine sürdüğün de radyodan Day6 açıp hızlıca gitmiştik.

Hyunjin'in evinden Changbin ile çıktıklarında Chan "Kesin seviştiler." demiş ona dönüp dudağına vurmuştum.

"Ne ya?"

"Öyle şeyler deme."

Bana sırnaşıp "Tamam karıcığımm." demişti.

Arabaya binen Hyunjin ve Changbin ile Mahkemenin olacağı yere sürmüştü Chan.

İçerde gördüğümüz Minho ve Jisung ile yanlarına gittik.

"Felix ve jeongin nerde?"

Hyunjin, Jisung ve ben birbirimize bakıp dudaklarımızı ısırmıştık.

"Buyrun biziz."

Arkadan gelen ikili ile Hyunjin "Ooov yılın çifti geliyorr!" demişti.

Chan direk kaşlarını çatarak "Nerdesin sen?" demişti Felix'e.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Day6 / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin