3 hafta sonra
"Aşkım!"
Chan'a işe gideceği için mutfakta yemek hazırlıyordum. Yaptığım küçük sandviçi vermek için sevgilimi çağırmıştım.
Mutfağa üstünde takım elbise ile gelip ilk önce dudaklarıma minik bir buse kondurmuştu.
"2 gün sonra duruşma var, nasıl hissediyorsun?"
Yüzüm bunu duyunca hemen düşmüş ve gözlerim dolmuştu.
Chan bunu fark edip beni kendisine çekip sarılmıştı.
"Bebeğim herşey geçecek o adamın açtığı yaraları biz beraber kapatacağız."
"İyiyim ya.. Sadece bilmiyorum hala kurtulmadığımı hissediyorum. Yarın ola hayrola sevgilim, hadi geç kalacaksın!"
Eline yaptığım yemeyi tutuşturup dudağını öpmüştüm.
"Sizin dükkan noldu?"
"Baya yoğundu aslında bir kaç gün, bu yüzden Hyunjin dinlenmek istedi."
Kafasıyla anladığını belirtmiş ve kapıyı açıp ayakkabılarını giymişti.
Tam gidecekken durup dönmüş ve buna derin bir öpücük bırakıp çekilmişti.
"Seni seviyorum."
Yanağına gülümseyerek bir öpücük kondurup kıkırdayarak konuştum.
"Ben de seni seviyorum!"
Chan gitmişti, bende evde sıkıldığım için televizyondaki kanalları karıştırıyordum.
Aniden çalan kapı ile kapıyı açmış ve bizimkileri görmüştüm.
Jisung, Felix ve Hyunjin bana sırıtarak bakıyordu.
"Noldu ya niye öyle bakıyorsunuz hadi geçin."
"Ev hanımı olmuş arkadaşım bunları da mı görecedim aneyyy!"
Hyunjin abartılı bir tepki vermiş ve hepimizi güldürmüştü.
Salona oturduğumuz da daha ben konuşmadan Jisung pakette bana bir şey vermiş ve "Dene gel." demişti.
Bir şey diyecekken Felix,
"Sus konuşma git, yürü, kış hadi kış!"
"Aman be! Tamam!"
Odamıza girip kıyafeti çıkardığımda gözlerimi büyüterek çocukların yanına gitmiştim.
"Ya bu ne? Napayım ben bunu Jis!?"
"Of bu da gram bir şey anlasa."
"Giyinip gel, Seungmin. İkiletme."
Hyunjin ciddi bir şekilde konuşunca oflayarak odaya girip kıyafeti giymiştim.
Üstüme saten oldukça ince ve kalçamı gösteren, askılı bir elbise giymiştim.
Onun üzerine de tül gibi olan hırka tarzı uzun takımını giymiştim.
Salona gittiğim de hepsi şaşkınlıkla bakıyordu.
"Ya arkadaşlar, anladım çok güzel ama neden? Ayrıca kimin bu?"
"Sen bana borç vermiştin ya ona 100 tl falan ekleyip gittim aldım bunu. Senin yani."
Oflayarak koltuğa oturdum.
"Napıyım ben bunu?"
"O sana kalmış kanka belki bir şeylere vesile olur, ay heyecanlandım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Day6 / Chanmin
FanficSeungmin, hayatı boyunca müziklere sığınmış ve onlarla hayatta kalmaya çalışmıştı. Bugün o çok sevdiği grubun konserine tüm parasını verip gitmişti ve bağıra çağıra eğlenmişti. Orda en mutlu hali ile şarkı söylerken onu izleyen bir çift kahve gözden...