drive

97 15 42
                                    

Chan'ın son dediğinin üzerinden 2-3 saate yakın geçmiş saat 1'e yaklaşmıştı.

Mayışmış gözler ve bedenler yorgunluğunu belirtirken Chan konuşmuştu.

"Felix'in odası ve bir misafir odasına 4 kişi gidiyor. Benim odam da Seungmin yatacak zaten, bur da yatmak isteyen var mı?"

Hyunjin dışın da kimse el kaldırmayınca, Hyunjin ağlar gibi bir ifade yapmıştı.

"Ya herkes kendi çiftiyle arkadaşlar misafir odası bizim, biz evliyiz."

Minho "İyi geceler hepinize! Sabah 1 den önce uyandıranı boğarım." uyarısını yapıp misafir odasına Jisung ile el ele gitmişti.

Felix "Ben Jeongin ile yatarım." demişti.

Changbin ve Hyunjin kalınca Chan "Siz de ikiniz yatın zaten daha önceden yattınız, bir sorun olmaz değil mi?" önlem için sorusunu sormuştu.

"Yok anam nolcak yemiyoz birbirimizi, siz de gidin hadi biz hallederik."

Konuşan Hyunjin'e "İyi geceler hyunnie." demiştim.

"İyi geceler ballı çöreğim oy." demiş ve yanaklarımı sevmişti.

Chan "Hadi o zaman iyi geceler hepinize bir sorun olursa gelin odaya ama dan diye dalmayın." demişti.

"Tamam tamam hadi zıbarın." diyen Changbin ile odaya gitmiştik.

Üstüme geçen geldiğim de giydiğim şort ve tişörtü giymiş ve yatağa yatmıştım.

Yanıma yatan Chan'a dönüp aklım da dolanan soruyu sordum.

"Çenene noldu?"

"Önemli bir şey değil boşver,"

"Çenene noldu, dedim Chan ikiletme beni."

Derin bir iç çekti ve devam etti.

"Ofiste kavga çıktı, onu ayırıyım derken sanırım başkandan yumruk yedim. Konu da Minho normal de veterinerdi ama maaşı az diye iki iş yapıyordu. Bizim şirkette iki işi yapan almıyor, ben torpille işe almıştım."

Biraz durdu ve devam etti.

"Öğrenmişler, bize acısını çıkarmak için sanırım yapmadıklarını bırakmadılar. Ben de prodüktör olarak bir grubun şarkısının sözlerine, yapımına kadar yapmama rağmen başka biri yapmiş gibi gösterdi ve ona terfiye verdiler."

Sinirle gözlerini kaçırmış ve devam etmişti.

"Sonra Minho sinirle laf attı öbürleri olaya daldı falan öyle oldu yani."

Sözlerini bitirince dudağımı öpüp "Nefesim kesildi, takviye aldım." dedi.

Kıkırdamış ve yorumlamıştım olayı.

"Hayatım bak, onlar ne kötülük yaparsa yapsın kendi başlarına gelicek. Karma diye bir şey var yaptıkları kötülükler dönüp dolaşıp onlara gelicek. Bu yüzden sana zarar gelmesin lütfen olur mu hm?"

Çenesini sevip bir öpücük kondurmuştum.

Çenemden tutup kendine yaklaştırmış ve derin bir öpüşmeye sürüklemişti bizi.

Ona iyice yaklaşıp öpmeye devam ederken, belim de hissettiğim kalın el ile titremiştim.

(m)

Beni altına aldığın da öpücüklerine boynum da devam etmişti. İnlememek için dudaklarımı ısırırken bir an da dişlemesiyle ağzımdan sızılı inleme kaçmıştı.

Utandığım için yüzümü ellerimle kapatıp gözlerimi yummuştum.

"Yüzünü aç, güzelim."

Sesin de ki kalınlık bile yükselmeme sebep oluyor daha çok utanıyordum.

Day6 / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin