Sabah yanağımda hissettiğim sıcaklık ile kalkmıştım.
"Bebeğim ben gidiyorum."
Takım elbise Chan ile gözlerini açmak?
"Ya gitme.."
Mızmızlanarak kollarımı boynuna dolamış ve kendime çekmiştim.
O ise hemen yanıma oturmuş ve belimden tutup bana sarılmıştı.
"Güzelim eve erken geleceğim, sadece bir kaç evrak halletmem lâzım. Hem akşama tüm herkes eve gelicek, bir şeyler yapmak ister misin?"
Gözlerimi kocaman açıp hemen kalkmıştım.
"Aşkım! Neden daha önce uyandırmadın? Hadi hadi kalkmam lazım!"
Ayağa kalktığımda hissettiğim acı ile düşecekmiş gibi hissettim, arkamdan beni tutan Chan ile ona dudaklarımı büzerek döndüm.
O dudaklarıma bakıp yutkunmuş ve beni kucağına almıştı.
"Bana öyle bakma yoksa canın daha çok acıyacak."
Dediği şey ile gözlerimi kocaman açıp yüzümü gizlemiş sadece parmaklarımın arasından bir gözümü açmıştım.
Beni taşırken hissettiğim kaslı kolları... Dün geceye dönebilir miyiz??
Beni koltuğa yatırıp cebinden bir krem çıkardı.
Yüzüne yaklaşıp kremi de kendisi ile aynı hizaya getirdi.
"Bunu deliğine süreceksin güzelim, ama biraz yakabilir bu yüzden fazla sürme."
Yüzü yakınımdayken kalp atış hızım yükseliyordu.
Yutkunarak kravatından tutup kendime çektim ve dudaklarına bir öpücük kondurdum.
Bileklerimi bağlasana şunla...
"Sen sürebilir misin? Acırsa öpersin."
Sırıtmış ve hala yüzüme yakınken geceliği mi kaldırıp bacağımı okşamıştı.
Alnıma bir öpücük kondurulan geri çekilmiş ve zaten altımda bir şey olmadığı için deliğim belli olmuştu.
"Kıpkırmızı olmuş."
Yutkunup sakinleşmeye çalıştım ve ağzımın içinde 'hmhm'ladım.
Biraz parmağına alıp yaklaşmış sürmeden önce dolgun dudakları ile öpmüştü deliğimi.
Kremi sürüp iyice yaymış ve biraz beklemişti. Altımda hissettiğim hareketlenme ile deliğimin yandığını hissettim.
İnlediğim zaman belimi okşamış ve yüzüme bir sürü öpücük kondurmuştu. Boynumu da bir sürü öpüp acısının geçtiğini belli edercesine gülmüştüm.
"Hadi bakalım kocan işine gitsin artık."
Ayağa sızlayan alt taraflarım ile kalkıp Chan'ı geçirmiştim.
Hemen mutfağa gidip bir hamur yapıp mayalanması için kenara kaldırdım. Sonra kek hamuru hazırlayıp keki fırına attım ve kendime kahve hazırlayıp dünden kalan ekmek ile tost hazırladım.
Onları yerken çoktan olmuş kekimi çıkartıp kenarda çikolata sosumu yaptım.
Onu da hazırlayıp dolaba koymuş ve Hyunjin'i aramıştım.
"Alo? Hiç konuşma Al Felix ve Jisung'u gelin, hadi öptüm bay!"
En sevdiğim dizilerden birini açtım ve izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Day6 / Chanmin
FanfictionSeungmin, hayatı boyunca müziklere sığınmış ve onlarla hayatta kalmaya çalışmıştı. Bugün o çok sevdiği grubun konserine tüm parasını verip gitmişti ve bağıra çağıra eğlenmişti. Orda en mutlu hali ile şarkı söylerken onu izleyen bir çift kahve gözden...