Günümüz
"İşte, Kartal bey seni Açelyanın düğününde görmüş." O anı tam hatırlıyordum.
"Evet, hatırladım. Merdivenleri çıktıktan sonra onu bir daha görmedim." Tek kaşımı kaldırdım. "Peki ya o neden gelmiş o gün düğüne?" Abim bana garip garip bakarak konuştu.
"Düşmanlarından birinin kız kardeşinin düğünü varmış da. Ona düğün günü saldırıcaklarmış."
"Eee, sonra?" Abim bana gözlerini kısarak baktı.
"Sen baya ilgileniyorsun bu adamla haa." İtiraz edercesine konuştum.
"Yaa merak etmiş olamazmıyım? Hadi anlat sonra ne oldu?"
"Hiç, o gün adamı kaçırıp biraz işgence etmişler ve istedikleri bilgileri aldıktan sonra adamı serbest bırakmışlar. Bu kadar." Yüzümü astım.
"Hım, pek bir şey olmamış. Neyse, ben odama gidiyorum." Diyip ayağa kalktım. Abim bana şaşkınlıkla bakıyordu.
"Yok yaa, pek bir şey olmamış mış. Öldürse iyiydi değil mi? O zaman severdin." Abime baktım.
"Sevmemi bu kadar çok istiyorsan seviyim abicim." Diyip odama kaçtım.
Abim arkamdan hala "Leyla elime geçersen seni geberticem." Diye bağırıyordu. Odama girip yatağın üstüne uzandım. Telefonda bilinmeyen numaradan mesaj geldiğini gördüm. Bu yeni mesajdı. Eskilerini okumaya başladım.
Bilinmeyen Numara: Merhaba güzelim, nasılsın?
Bilinmeyen Numara: Seni karakola kadar yormak istemezdim ama, abin biraz kaşındı.
Bilinmeyen Numara: Tuturdu seni bana vermiyicek.
Yeni mesajlar.
Bilinmeyen Numara: Bana karşı çıkman beni bi hayli etkiledi güzelim.
Bilinmeyen Numara: Cesaretine aşık oldum.
Bilinmeyen Numara: Gülüm cevap versene.
Kartalın anlatımıyla.
Güzelime mesaj atmıştım ama, cevap vermemişti."Gülüm cevap versene." Yazdıktan sonra bir şeyler yazdığını gördüm.Gülüm🌷 yazıyor...
Mesajı okuduktan sonra, açıkçası büyük bir hayal kırıklığına uğradım.
Gülüm🌷: Beni bir daha rahatsız etme.
Fakat ben hayallerle yaşamam. Hemen yazdım.
Sen: Bana senin mesaj atmanın verdiği sevinci kimse veremez.
Sen: Fakat okuduktan sonra birazcık kırıldım.
Gülüm🌷: Umurumda değil. Beni rahatsız etme.
Sen: Yarın bir yerlerde buluşalım mı?
Gülüm🌷: Beni rahat bırak!
Sen: Neden? Ben seni çok seviyorum ve sevdiğime yazıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Şans | TAMAMLANDI
RomanceDüşmanı olduğu adamın kız kardeşine aşık olan Kartal Kılıç Yıldırım Abisinin düşmanı olan Kartala aşık olduğu halde abisinden saklayan Leyla Çakır Mafya hikayesi Kartal Kılıç Yıldırım ve Leyla Çakır Başlangıç tarihi: 24/2/2024 Bitiş tarihi: 17/2/20...