*Leylanın Anlatımıyla*
Sabah olmuştu ve uyandığım gibi banyoya gitim. İşlerimi halletikten sonra aşağıya indim. Ayşe teyzenin yanına mutfağa geçtim ve "Günaydın Ayşe teyze. " dedim.Ayşe teyze bana döndü ve gülümseyerek "Günaydın kızım." Dedi ve elindeki tabakları tezgahın üzerine bıraktı. Nedense aklıma Kartal'la içkili olduğumuz o gece geldi. Sanırım artık hatırlıyordum bazı şeyleri. Yüzümde istemsizce bir gülünseme oluştu.
"Leyla."
Beni düşüncelerimden Ömerin sesi ayırmıştı. Arkamı döndüm ve ona baktım. Ayşe teyze ve Meltem mutfakta değildi. "Ömer, senin ne işin var burda?"
Kaşlarını kaldırdı ve "Beni evinde istemiyor musun?" Dedi.
"Hayır sen yanlış anladın..."
"Neyse önemli değil şakasına söylemiştim ben de zaten. Ee, nasıl gidiyor? Dün cevap vermedin." Yutkundum. "Kartal seni mutlu edebiliyor mu bari?" Gözlerimi süzdüm. "Öyle yapma, beni mahv ediyorsun."
"Ömer o konu çoktan kapandı. Lütfen bir daha böyle bir şey söyleme. Sen bana çıkma teklifi ettin ben de sana hayır dedim 1 yıl önce." Ömer 1 yıl önce bana aşık olduğunu ve ona bir şans vermemi istemişti. Bense onu abi olarak görüyordum ve hayır dedim. O günden sonra Amerikaya gitmiş ve bir daha da geri dönmemişti.
"O konu 1 yıl önce kapandı zaten. Sadece nasıl olduğunu merak ettim. Neyse, o konu kapandığına göre bana kız bulsana." Gülmeye başladım. "Niye gülüyorsun?"
"Bana hala aşıksın. O şakayı sana hayır dediyimde de yapmıştın." Gülmeyi kestim ve "Hiç komik değil." Dedim.
"Allah Allah. Komik değilmiş. Yarım saattir ben mi gülüyorum?"
"Tamam, neyse. Gerçekten bu konuyu kapatalım. Sen benim arkadaşım olarak kal."
"Ya kızım ben ne diyorum peki? Ben de o konu 1 yıl önce kapandı dedim. Hem başka bir kızla sevgili olmuştum ben zaten." Şaşkınlıkla ona baktım. Bakışlarımı görünce açıklama yaptı. "Aramızda hiçbir şey geçmedi. Seni unutmak için onunla sevgili olmuştum. Bana seni unuturdu biliyor musun." İç çekti. "Ama keşke unuturmasaydı." Birden kendine geldi ve "O konu kapanmıştı değil mi. Neyse ya sen bana bir kız ayarlarsın artık."
"Tamam, bakarız. Ama beni severken onu nasıl seviceksin ki. Aldatmak sayılmıyor mu bu?"
"Ya Leyla ben seni unuttum diyorum. Sen ayarla, ben evlenmek istiyorum." Kendimi tutamadım ve gülmeye başladım.
"Tamam, ayarlarım."
*Yazarın Anlatımıyla*
Selin evden çıkmış ve taksiyle iş yerine gelmişti. Yanında en yakın arkadaşı Burcu vardı. Burcu da Selin gibi hemşireydi.Hastaneye geldiklerinde Ali kapının önünde durmuştu ve yere bakıyordu. Burcu Seline döndü ve "Ali değil mi o? Hani senin bahs etiğin çocuk."
Selin gözlerini Aliden ayırmadan "Evet, o." Dedi.
"Senin için mi geldi acaba. "
Selin, Burcuya döndü ve "Yok, benim için gelmemiştir." Dedi ümitsiz bir şekilde.
Ali Selini fark etmiştti ve hemen yanına gitti.
"Bak geliyor."
"Ay Burcu, geliyor Vallaha."
Ali kızların yanına geldi ve "Merhaba kızlar." Dedi.
"Merhaba Ali."
"Merhaba." Burcu onlara baktı ve yalandan "Ben gidiyim Selincim bu gün işlerim çok." Dedi ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Şans | TAMAMLANDI
RomanceDüşmanı olduğu adamın kız kardeşine aşık olan Kartal Kılıç Yıldırım Abisinin düşmanı olan Kartala aşık olduğu halde abisinden saklayan Leyla Çakır Mafya hikayesi Kartal Kılıç Yıldırım ve Leyla Çakır Başlangıç tarihi: 24/2/2024 Bitiş tarihi: 17/2/20...