İlk Öpüş

200 12 0
                                    

*Kartalın Anlatımıyla*
Eve geldiyimde, güzelimi salonda göremedim. Hemen yukarıya çıktım ve kendi odama baktım. Faruka benim odamı vermesini söylemiştim. Odaya girdiğimde güzelim yatakta uyuyordu. Hemen yanına gittim.

Yatağın kenarına oturdum ve yüzünü incelemeye başladım. Kıvrımlı kiprikleri dikatimi çekti. Çok güzellerdi.

Saçları. İpek gibilerdi. Pamuk gibi, yumuşacık. Yüzüne düşmüş bir kaç saç telini elimle arkaya götürdüm. Kıpırdamaya başladı ve yavaşça gözlerini açtı. Yatakda doğruldu ve önce odaya, sonraysa bana baktı.

"Uyandırdım mı seni?" Gözlerini ovalamaya başladı.

Gözlerini ovalarken "Hayır, hala uyuyorum." Dedi. Güldüm. Birden bana baktı ve abim nasıl? Uyandı mı?"

"Abin iyi ama uyanmadı. Uyanınca seni götürürüm."

Gerilirken konuştu. "Kış uykusuna mı yatıyo dedi doktor? Hep uyuyor zaten. Bırak fırsatını bulmuşken doya-doya uyusun. "

İkimiz de güldük. Allahım çok güzeldi. Ona hayrandım. Her şeyine hayrandım.

"Eğer abin gelmeseydi, seni öpücektim." Bana döndü. Işık görmüş tavşan gibi bakıyordu. "İzin de vermiştin." Bu sefer de kaşlarını çatı.

"Ben mi izin vermiştim. Ha, yalan. Sen öyle duymak istedin ve duydun da. Ayrıca abim gelmei hiç bir şeyi değiştirmiyor. Ben izin vermiyicektim zaten."

Gülmeye başladım. "İzin vericektin. Çünkü kıpırdamıyordun."

Gülmeye başladı. "Hahaha." Gülmeyi kesti ve "Sülük gibi yapıştığın için ola bilir mi acaba."

"Ayıııp. Sevgiliye öğle söylenmez."

"O zaman sana söyleye bilirim çünkü, sen benim sevgilim değilsin."

"Ama benden hoşlanıyorsun değil mi? Ben de sana aşığım. Sevgili olmamızda bir sakınca yok değil mi?" Ona yaklaştım.

"Var canım, abim" Diyip yatakta biraz geri gitti.

"Abin de yola gelir gülüm. Söz verdim sana. Onunla da aramızı yapıcam. Biz yarım kalmış işe geri dönelim bence."

"Yooo, yarım kalmış bir iş yok ki. Hiç bir işe geri dönmeyelim. Aşağıya inelim."

Elimi yüzüne koyup, okşamaya başladım. Biraz daha yaklaştım. Geri gitmek isterken belimden tutum. "Var güzelim. İstersen göstere bilirim."

"Ha- hayır. Gösterme istemiyorum." Heyecanlanmıştı.

Nefesimi dudağına vererek konuştum. "Sadece bir kere öpücem. Başka bir şey asla olmiyıcak, söz."

Yavaşça dudağımı, dudağına değdirdim ve konuştu.

Fısıltıyla "Sadece bir kere. Başka bir şey istemek yok."

Aynı şekilde ben de fısıldayarak "Yok." Dedim.

Yavaşça dudağını dudağıma değdirdim. Sonra Leylayı belinden tutum ve kendime çektim. Dudağını yavaşça öpmeye başladım. Karşılık vermiyordu.

Dudağım dudağının üstündeyken "Karşılık vermiyicek misin? " Dedim. Onu öpmeye devam ettim. Bana karşılık vermeye başladı.

*Leylanın Anlatımıyla*
Şu anda Kartala karşılık vermiştim. Bir anda kendime geldim ve onda ayrılmak istedim. Fakat Kartal buna izin vermedi ve alt dudağımı ısırdı. Kanın metalik tadı ağzıma doldu.

Kartal dudağımın kanayan yerini emeye başladı. Kendimi tutamadım ve ağzımdan küçük bir inleme çıktı. Kartal daha da sert öpmeye başladı ve birden beni altına aldı.

Zamansız Şans | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin