*Kartalın Anlatımıyla*
Şu anda Leylama sarılmış uyuyordum. Onun güzel kokusunu içime çekiyordum. Tarif edilemez derecede güzel kokusu vardı. Kafamı boyun girintisine koydum. Nefes alıp verişleri düzensizdi. Demek ki uyumamıştı.Yavaşça fısıldadım. "Uyumadın mı sen?" Kalbinin sesini duyuyordum. Benim ismimi söylüyordu resmen.
"Hayır, uyuyamıyorum." Yüzünü bana döndü. "İlk kez burda kaldığım ve yanımda birisi yattığı için ola bilir."
"Ola bilir ama, ben birisi değilim. Senin sevgilinim." Gülümsedi, gülümsedim.
"Beni uyutur musun?" Çapkınca gülmeye başladım. "Gülüşüne bakılırsa yalnış anlamışsın."
"Nasıl uyutmamı istersin? Sen iste her yola el atarım. Yol düzgün olmasa bile. Senin için her şeye değer."
"Bana en sevdiğim şarkıyı söyle. Uyut beni. Kokun beni mayıştırıyor, sesin de uyutsun."
Gülümsedim. "Sevdiğin şarkı hangisi?" Bana şaşkınlıkla baktı.
"Bilmiyor musun? Hani benim hakkımda her şeyi biliyordun."
"Her şeyi biliyorum zaten de, sevdiğin şarkı her gün değişiyor. Beğendiyin her şarkı en sevdiğin şarkı oluyor."
Dudağını kıvırakak "Hayır, bundan sonra sevdiğim tek şarkı, ben bir tek kadın sevdim." Başını göğüsüme koydu ve "Hadi söyle şimdi." Dedi.
"Tamam güzelim. Artık bizim şarkımız da bu." Dedim ve şarkıyı söylemeye başladım.
Sen uyurken hasretin dökülür gecelerden sokaklara
Gelir yüreğime çöker
Gelir yüreğime çöker(Leyla söylemeye başlar)
Her gün başka bir pencerede
Sensizliğin yollarına bakar
Ve boynunu büker(Kartal söylemeye başlar)
Her gün başka bir pencerede
Sensizliğin yollarına bakar
Ve boynunu büker
Ben bir tek kadın sevdim
O da sensin, o da sensin(Ve Leyla söylemeye başlar)
Ben bir tek sende yandım
Alevlendim, delilendim
Ben bir tek adam sevdim
O da sensin, o da sensin(Kartal söylemeye başlar)
Ben bir tek sende yandım
Alevlendim, delilendim
Ben bu sevdayı
Yemin bildim, söz bildim(Leyla söylemeye başlar)
Ben bu sevdayı kutsal bildim
Sen uyurken hasretin dökülür gecelerden sokaklara
Gelir yüreğime çöker
Gelir yüreğime çöker(Kartal söylemeye başlar)
Her gün başka bir pencerede
Sensizliğin yollarına bakar
Ve boynunu büker
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Şans | TAMAMLANDI
RomanceDüşmanı olduğu adamın kız kardeşine aşık olan Kartal Kılıç Yıldırım Abisinin düşmanı olan Kartala aşık olduğu halde abisinden saklayan Leyla Çakır Mafya hikayesi Kartal Kılıç Yıldırım ve Leyla Çakır Başlangıç tarihi: 24/2/2024 Bitiş tarihi: 17/2/20...