*Hatırlatma*
"İkimizin de aklı çoktan giti be yavrum." Dedi ve beni tezgahın üstünden kendine doğru çekti. "Kalan aklımızı da yok edelim mi kzım?" Diyip yüzüme yaklaştı."Edelim oğlum, edelim."
Bu işin sonu kötü olsa dahi ben razıydım. (Çünkü sen sarhoşsun🤦♀️)
(Hafif +18 içerir rahatsız olanlar bitti dediğim yere kadar gitsin🙃)
Kartal beni kendine daha çok yaklaştırdı ve dudaklarımdan öpmeye başladı. Yavaş öpüşleri giderek hızlanıyordu. Ona ayak uydurarak karşılık veriyordum. Kolarımı boynuna doladım ve dudaklarını dudaklarıma daha çok bastırdım. Alt dudağımı ısırdı ve bu inlememe sebep olmuştu. Dudaklarımdan ayrılıp boynuma kapandı. Boynuma hafif öpücükler konduruyordu. Benim inlemelerimse giderek artıyordu. Ben inledikçe Kartal daha da sert öpüyordu. Boynumu emmeye başladı.Elbisemin kolunu indirdi ve omuzlarımdan öpmeye başladı. Kafamı geriye attım ve elbisemin diğer kolunu da indirdi. Elbisem belime düştü. Kartal beni geriye doğru yavaşça itti ve elerimi arkaya attım.
Karnımı öpmeye ve emmeye başladı. Daha fazla inlemeye başladım. Göğüslerim ortadaydı. Elleriyle göğüslerimi sıkıyordu. Daynamadı ve emmeye başladı. Daha da şidetli inlemeye başladım. Dokunuşları beni benden alıyordu. Beni sehpanın üstünden indirdi ve elbiseyi tutup sert bir şekilde aşağıya itti. Yırtılmış sesi geldiğinde hayretle ona baktım. Sesizce "Elbisemi yırtın."
"Yenisini alırız. " Diyip dudağıma yapıştı. Beni tekrar kaldırıp tezgahın üzerinde oturttu. Boynumu öperken gömleğinin önünü açtım. Elimi kaslarında gezdirmeye başladım. Boğuk sesiyle inledi. Ondan ayrıldım ve onu kendime yaklaştırdım. Dilimle kaslarını yalamaya başladım. Artık ben değil Kartal inliyordu.
Pantolonunun kemerini açtım ve çıkarıp bir yere fırlatım. Karnımı emmeye başladı. Göbeğimin altına geldiğinde ses duydum.
Merdivenlerden birisi iniyordu. Kartal'la bir birimize baktık. Hemen elbisemi yerden aldım. Kartal da kemerini aldı ve mutfakta arka bahçeye açılan kapıdan dışarıya çıktık.
Kartal gömleğini çıkardı ve bana giydirip önünü bağladı. Gömleğin üstten 2 düğmesi açıktı. Kartal beni duvarala kendi arasında sıkıştırdı. "İşimiz yarım kalmasın dimi yavrum?" Diyip boynumu emmeye başladı.
İnlemeye başladım. "Imm Kartal." İsmini sayıklıyordum. Altımda bir sızı hiss ediyordum. Tutamadım ve kendimi Kartala baştırdım.
Kartal da benimle birlikte inliyordu. Hava soğuk olduğu için üşümeye başladım. Kartal bana baktı ve "Üşüyor musun?" Dedi. Kafamı evet anlamında salladım.
Yavaşça cam kapıdan içeriye baktı ve kimse olmadığını gördü. Elimden tutu ve beni yukarıya çıkardı. Kartalın odasına geldiğimizde içeriye girdik ve yatağa oturdum. Kartal yanıma geldi ve beni yatağa yatırdı.
Önce boynumu kokladı. Gözlerimi kapatıp kafamı geriye yasladım. Sonra yavaş-yavaş öpmeye ve emmeye başladı. Elini iç çamaşırıma attı ve bir an bile düşünmeden çıkarıp rast gele bir yere fırlatı. Ve o gece olanlar oldu.
(Bitti)ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ
Sabah kalktığımda kasıklarım çok fena acıyordu. Üstüme baktığımda hiçbir şey yoktu ve Kartalsa bana sarılarak uyuyordu. Gözlerim dehşetle büyüdü. Dün gece neler olmuştu?
Hatırlamaya çalıştım. En son uçurum gibi bir yerde içki içmiştik. Fakat sonrası yoktu. Kartalı kenara itip ayağa kalktım. Çok şidetli ağrım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Şans | TAMAMLANDI
RomanceDüşmanı olduğu adamın kız kardeşine aşık olan Kartal Kılıç Yıldırım Abisinin düşmanı olan Kartala aşık olduğu halde abisinden saklayan Leyla Çakır Mafya hikayesi Kartal Kılıç Yıldırım ve Leyla Çakır Başlangıç tarihi: 24/2/2024 Bitiş tarihi: 17/2/20...