Mafya Babası

398 18 1
                                    

Leylanın anlatımıyla

Yol boyunca, ne abim, ne de Kaan abi konuşuyordu. Sonunda dayanamayıp konuştum.

"Abi, Faruk denen o adamı neden dövdün?" Abim Kaan abiye ters bir bakış attı. Sanırım bana söylemesini istemiyordu.

"Abicim, eve gittikten sonra konuşalım mı?" Meraktan çatlıyordum ama yapıcak bir şey yoktu. Kafamı evet anlamında sallayıp cama yasladım. Binanın önüne gelince arabadan indim ve abimlerin de inmesini bekledim. Abimler de indikten sonra asansörle 5 kata çıktık. Kapının önüne geldiğimizde, çantamdan anahtarları çıkarıp kapıyı açtım.
Odama gidip üzerimi değiştirdim.

 Odama gidip üzerimi değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Üstündekiler)

Üstüme beyaz t-shirt ve beyaz şort giydim. Mutfağa gidip soğuk bir şeyler hazırladım ve salona geçip, önce Kaan abiye sonraysa, abime içeceklerini verip yerime oturdum.

"Evet abi, anlat bakalım." Abim derin bir nefes alıp konuştu.

"Nerden başlıyım?" Abime bakarak düşündüm.

"Faruk denen o adam kim ve neden dövdün?" Abim Kaan abiye baktı ve Kaan abi gözlerini evet anlamında kırptı. Abim bana bakarak konuştu.

"Farukun kim olduğunu anlamak istiyorsan o zaman ilk önce Kartalın kim olduğunu anlatıyım." Kafamı salladım. "Kartal, yer altı dünyasının en büyük mafyalarından birinin oğluydu. Babası öldükten sonra 20 yaşında onun yerine geçti. Annesini 3 yıl önce yani 22 yaşında kayıb etti. Ailenin tek çocuğu ve Faruk denen o köpekse, onun 15 yaşından beri arkadaşı." Şu an duyduklarım karşısında şok olmuştum.

"Peki ya, sen neden Faruku dövdün?" Duraksadım, duraksadık. "Yani, onunla ne alakan var?"

Abim gözünü başka bir yere dikti ve "Kartal sana aşık ve Faruk seni kontrol etmeye gelmiş. Onu görünce de cinler beynime sıçradı." Dedi. Şaşkınlıkla abime bakıyordum.

"A-abi, ne-ne diyorsun sen?" Kaan abiye baktım. "Kaan abi, abimin söyledikleri doğru mu?" Kaan abi gözlerini yere dikti.

"Malesef ki doğru." Sanırım abimin söyledikleri ve bu gün yaşananların hepsi rüya çünkü, böyle bir şey asla olamaz.

"Abi şaka falan yapmıyorsunuz değil mi?" Abim gerçekten onca sözden sonra bunu mu söylüyorsun bakışı attı.

"Şakanın sırası mı sence?" Kafamı hayır anlamında salladım.

"Sana bir şey sorucam ama kızma. Tamam mı?"

Abim ne söyliyiceğimi biliyormuş gibi baksa da "Tamam, sor." Dedi. Cesaretimi toplayıp sordum.

"Abi....Kartal beni nerde görmüş?" Öyle hızlı konuştum ki, Kaan abi kıkırdadı. Abim şok içerisinde, gerçekten bunu sordun mu bakışı atarken, Kaan abiye dönüp sende buna gülüyormusun bakışı attı.

Zamansız Şans | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin