EXTRA - ONE ‼️

1.3K 56 16
                                    

Unicode

Extra Episode File ကို ညကလာယူထားတဲ့လူတွေအားလုံးဆီ တစ်သုတ်ပို့ပေးပြီးပါပြီ၊ အပိုင်းက စာလုံးရေ 5000 ကျော်မှာ 5000 လုံး မီးနီဖြတ်တာမို့ Publish မလုပ်တော့ပါဘူး။ Paragraph Writing ထက် Sex Dialogue, ပြောရရင် Dirty Talk ကို ပိုအားသာတာမို့ Screenshot မိရင် လိုက်မရှင်းနိုင်လို့ ကိုယ့်ဘာသာ ရှယ်ပလန်နဲ့ရေးထားတာကို ရှယ်ပလန်နဲ့အေးဆေးဖတ်မယ့်လူတွေပဲယူပါ (👥)

Chan နဲ့ Ivy တို့ရဲ့ Relationship Type က Soft ဖြစ်သင့်သလောက်ပဲဖြစ်တာပါ ချစ်ရင်ချစ်သလောက် မီးနီဖြတ်ရင်လည်းကြမ်းပါတယ်၊ ရေးတတ်သလောက်တော့ပြောပြခဲ့တာပဲ မြင်ပါစေဆုတောင်း ( Smart ဖြစ်တဲ့စုံတွဲလေးတွေ အရမ်းကြွေလို့ ) အာ့ကြောင့် Mature On ပြီဆို ထိန်းထိန်းရေးခဲ့ရတယ် ပြန်ဖျက်ခဲ့ရတာတွေတောင်အများကြီး Edit လုပ်ရင်သူငယ်ချင်းနဲ့ရီနေရတာ (🤣)

Mature အပိုင်းတွေကို File ပဲထုတ်ဖြစ်မှာဆိုပေမယ့် မကြာခင် Regular Extra တွေလည်း Publish လာပါဦးမယ် 💕
ပုံမှန် Family Type Romance genre လေးတွေဆက်ရေးဦးမှာမို့ Pst လေးက ပြီးသွားပေမယ့် Extra တွေဆက်ရှိမှာပါ။ Extra - Two လေးကိုစောင့်‌ရင်း ပြန်ပြန်ဖတ်ပေးကြပါဦး။

Extra - One ကတော့ 100% မီးနီဖြတ်ထားလို့ ရောင်းလိုက်ပါပြီ၊ Deadline မရှိလို့ ဘယ်အချိန်ပဲဖြစ်ဖြစ် ဆာကူရာ့ Message Box (or) Telegram Account @iamfirework မှာလာဝယ်လို့ရပါတယ်။ တိုက်ရိုက်များများလှူချင်တဲ့လူရှိရင်လည်း လက်ခံတဲ့သူငယ်ချင်းရဲ့ Fb acc ကိုချိတ်ပေးပါ့မယ်ရှင်။ (ဒီတစ်ရက်နှစ်ရက်အတွင်းမဟုတ်ဘဲ ကြာမှ Fic ကိုဖတ်မိလို့ လာဝယ်မယ့်လူတွေရှိလာရင်တော့ ချာကူရာ ကော်ဖီဝယ်သောက်ပါမယ်)

ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ရှင်။
See ya in EXTRA TWO 💥

---------

Zawgyi

Extra Episode File ကို ညကလာယူသြားတဲ့လူေတြအားလုံးဆီ ပို႔ေပးၿပီးပါၿပီ၊ အပိုင္းက စာလုံးေရ 5000 ေက်ာ္မွာ 5000 လုံး မီးနီျဖတ္တာမို႔ Publish မလုပ္ေတာ့ပါဘူး။ Paragraph Writing ထက္ Sex Dialogue, ေျပာရရင္ Dirty Talk ကို ပိုအားသာတာမို႔ Screenshot မိရင္ လိုက္မရွင္းနိုင္လို႔ ကိုယ့္ဘာသာ ရွယ္ပလန္နဲ႕ေရးထားတာကို ရွယ္ပလန္နဲ႕ေအးေဆးဖတ္မယ့္လူေတြပဲယူပါ (👥)

Chan နဲ႕ Ivy တို႔ရဲ႕ Relationship Type က Soft ျဖစ္သင့္သေလာက္ပဲျဖစ္တာပါ ခ်စ္ရင္ခ်စ္သေလာက္ မီးနီျဖတ္ရင္လည္းၾကမ္းပါတယ္၊ ေရးတတ္သေလာက္ေတာ့ေျပာျပခဲ့တာပဲ ျမင္ပါေစဆုေတာင္း ( Smart ျဖစ္တဲ့စုံတြဲေလးေတြ အရမ္းေႂကြလို႔ ) အာ့ေၾကာင့္ Mature On ၿပီဆို ထိန္းထိန္းေရးခဲ့ရတယ္ ျပန္ဖ်က္ခဲ့ရတာေတြေတာင္အမ်ားႀကီး Edit လုပ္ရင္သူငယ္ခ်င္းနဲ႕ရီေနရတာ (🤣)

Mature အပိုင္းေတြကို File ပဲထုတ္ျဖစ္မွာဆိုေပမယ့္ မၾကာခင္ Regular Extra ေတြလည္း Publish လာပါဦးမယ္ 💕
ပုံမွန္ Family Type Romance genre ေလးေတြဆက္ေရးဦးမွာမို႔ Pst ေလးက ၿပီးသြားေပမယ့္ Extra ေတြဆက္ရွိမွာပါ။ Extra - Two ေလးကိုေစာင့္‌ရင္း ျပန္ျပန္ဖတ္ေပးၾကပါဦး။

Extra - One ကေတာ့ 100% မီးနီျဖတ္ထားလို႔ ေရာင္းလိုက္ပါၿပီ၊ Deadline မရွိလို႔ ဘယ္အခ်ိန္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ဆာကူရာ့ Message Box (or) Telegram Account @iamfirework မွာလာဝယ္လို႔ရပါတယ္။ တိုက္ရိုက္မ်ားမ်ားလႉခ်င္တဲ့လူရွိရင္လည္း လက္ခံတဲ့သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ Fb acc ကိုခ်ိတ္ေပးပါ့မယ္ရွင္။ (ဒီတစ္ရက္ႏွစ္ရက္အတြင္းမဟုတ္ဘဲ ၾကာမွ Fic ကိုဖတ္မိလို႔ လာဝယ္မယ့္လူေတြရွိလာရင္ေတာ့ ခ်ာကူရာ ေကာ္ဖီဝယ္ေသာက္ပါမယ္)

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္။
See ya in EXTRA TWO 💥

Paradis sur terre「 ChanBaek 」Where stories live. Discover now