Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ✨
Eve geldiğimizde direk banyoya girip duş aldım. Bugün yeterince koşup terlemiştim. Biraz daha böyle kalsaydım hasta olurdum. Babam ve akın abim evde değildi Kutay abim ile Ali abimde salonda yine PlayStation oynuyordu.
Banyoda işim bittikten sonra geçip üzerimi değiltirdim. En sevdiğim pijamamı giyinip üzerime de oversize tişörtümü giyindim. Bol giyinmeyi seviyordum.
Üzerimi giyindikten sonra saçlarımı havluyla ıslaklığını alana kadar kurulayıp salona geçtim. Abimlerin oyununu biraz izledikten sonda sıkılıp mutfağa geçtim. Güney abim kendisine kahve hazırlıyordu. Zifiri karanlık kahvesini hazırlarken bende ne yiyebilirim diye dolapları karıştırıyordum.
Canım birşey istemediğinden buzdolabında olan meyveli yoğurtu ve bir kaşık alıp tekrardan salona geçtim. Ali abim ne zaman böyle yoğurt yesem benimle dalga geçerdi. Yinede alıp salona geçtim. Abimler oyun oynarken ben elimdeki yoğurdu yiyordum. Güney abimde salondaki masaya oturmuş tabletten bişeyler yapıyordu.
"Hile yapıyorsun ulan. Düzgün oyna şu oyunu."
Kutay abimin söylenmesiyle Ali abim gülüp saçlarını karıştırdı.
"Ağlama abisi ağlayacaksan oynamayalım. Bak Ateşe biliyor kaybedeceğini hiç girmiyor böyle oyunlara uslu uslu mamasını yiyor."
Kutay abim Ali abime göz devirip benim yanıma geldi. Kolunu omzuma atıp beni yanına çekmişti.
"Tek başına oyna o zaman göt."
Sondaki küfrünü güney abim duymasın diye sessiz söylemişti. Ama Ali abim şerefsiz olduğundan onu duyup hemen ötmüştü.
"Abine küfür mü ettin sen ben mi yanlış duydum kardeşim."
Pis pis sırıtarak yüksek sesle sorması ile Kutay abim yerinde dikelmiş göz ucuyla Güney abime bakmıştı.
"Hiç sana küfür eder miyim abicim. Yanlış duymuşsun sen."
Sırf güney abim var diye bir şey demiyordu yoksa daha da sinir ederdi buna eminim.
"Senin canın mı sıkkın yavrum?"
Kutay abimin kulağıma yakşalıp sonrasıyla başımı iki yana salladım. Bana emin olmayarak baksada ona gülümseyip önüme döndüm.Ali abim bana göz kırpıp elindeki oyun kolunu gösterdi.
"Mama yemen bittiyse gel bir de senle oynayalım. Alayım paçanın ölçüsünü bebek."
Benimle inatlaşmaya ve sinir etmeye bayılıyordu. Küçükken her acıktığımds mama diye ağlıyormuşum ve bu beş altı yaşıma kadar sürmüştü. Öyle daha kolayıma geliyordu çünkü. Mama diyince acıktığımı direk anlıyorlardı. Ama şerefsiz bir abim olduğu için benimle dalga geçip duruyor hiçbir fırsatı kaçırmıyordu. Şerefsiz işte.
"Hiç uğraşamam seninle abicim. Tek başına devam edebilirsin. Malum yoğurdum bitmedi hala ve oyundan daha önemli işlerim var. Seninle vakit kaybedemem."
Bir yandan yoğurdumu yiyip konuşmuştum. Bana sinir olacağına hala sırıtıyordu. Dengesiz manyak.
Benimle daha fazla uğraşacağını bildiğimden hiç onun cevabını dinlemeden mutfağa geçip elimdeki yoğurdu bitirip çöpe attım elimi yüzümü temizleyip çıktım.
Ali abim hala ikna etmeye çalışıyordu ama Kutay abimin inadı inattı. Onları umusramadan odama geçtim.
Öncelikle olan ödevleri yaptım. Daha sonra proje için biraz araştırmalar yaptım. Sonra yatağıma geçip uzandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Ateş ~
Teen FictionAteş beyaz saçları mavi gözleri ile oldukça ilgi çekici ve yakışıklı bir çocuktur. Dışarıdan her ne kadar soğuk umursamaz görünse de içinde kopan fırtınaları kimse farketmez. Bir aile kurgusu erkek başrol.