Staje iza mene i igra se sa brtelom od mog Brusa.
Ja:Ali zar ne bi to uništilo naše prijateljstvo
Lazar:Naravno da ne.Bolje ja da ti oduzmem nevinost nego tamo neki debil.
Ja:Pa i to što kažeš.
Lazar:(Začuđeno me je pogledao)Nećeš da mi sereš kako je to loša ideja
Ja:Naravno da ne.
Prišla sam mu i poljubila ga,a on je uzvratio.Odvojio se na trenutak okrenuo me i bacio na krevet.Skinuo mi je gaće i ljubio me po vratu pa na dole.Ljubio mi je grudima,a moji uzdasi su ga terali da nastavi.Došao je do butina i ljubio me po unutrašnjem delu.Kada je došao do mog klitorisa zajecala sam.Kranuo je nežno,ali naravno Lazar nikad nije nežan.Krenuo je toliko agresivno da sam ja jecala sve jače i jače.Podigao se nazad do mojih usana i skinuo njegovu majicu jednim potezom.Izgledao je predobro.
Lazar:Jebao sam se sa mnogo,ali si ti definitivno najbolja.
Ljubio me je strastveno i krenuo da otkopčava pantalone.Skinuo ih je i uzeo kesicu kondoma i zubima je otvorio je zubima.Navukao ga je i pre nego što ga je zabio u mene šapnuo mi je"Boleće u početku" i stim rečima je polako ušao u mene.Osetila sam svaki centimetar i kad je krenuo da ulazi i izlazi iz mene u početku je zabolelo ali nije strašno.Posle nekog vremena je sve više i više ubrzavao.Ja sam jecala i uzdisala.Uhvatio mi je vrat i okrenuo mi glavu na stranu.Šapnuo mi je na uvo,,Menjamo pozu".Ustao je i legao na krevet pored mene.Povukao me je tako da sam ja na njemu.
Lazar pov
Nalazila se na meni,jebeno je prelepa.U početku smo opet krenuli polako,ali smo ubrzavati.Njeno dupe mi se nalazilo u rukama.Nakon deset minuta oboje smo bili zadihani i ležali jedno pored drugog.Iznenađujuće ništa nije čudno,verovatno zato što se znamo od malena.Obukli smo se i ja sam morao da idem.Zagrlio sam je i otišao.
Otišao sam kod Filipa malo da blejimo.Duvali smo i pričali.U tom trenutku mi Ema šalje poruku,Jebote koliko je dosadna.Bilo je već devet uveče,sva sreća pa ne idem u školu.Poslala mi je sliku mene i one devojke sa jučerašnje žurke,e super.Raskinula je sa mnom,a mene nije bilo briga.Napio sam se ko stola.Bar mislim zato što sam se probudio u mom krevetu,jebote jel sam ja toliki debil.Bilo mi je dosadno pa sam gledao neki film.Posle sam zvao Minu malo da blejimo.
Ona ubrzo dolazi i na ulazu je zagrlim i ulazimo.Donosim neki sok i grickalice zato što mi ne pada na pamet da pijem alkohol.
Mina:Paaaa...imam nešto da ti kažem.Šifra crveno
Šifra crveno je bila kad je neko od nas dvoje u nekakvoj opasnosti.
Ja:Ako je onaj kučkin sin jebaću mu sve.
Mina:Jeste.Poslao mi je poruku na kojoj je pisalo zažalićeš što si me udarila.Naravno ne plašim se pošto ne zna gde živim.
Ja:Ali ako ti se približi čak i na centimetar mrtav je.
Mina:(zagrlila me je)Zato te volim
Ja:I ja tebe ludačice moja.
Mina pov
Nakon onoga od prošle noći ništa nije bilo čudno između nas.Nastavili smo da budemo samo najbolji drugari koji se vole kao brat i sestra.
Gledali smo neku seriju i on je predložio da prespavam.Cimnula sam mamu da joj kažem da ću da prespavam kod Lazara.
YOU ARE READING
Samo prijatelji
RomanceNisu očekivali da će da se zaljube jedno u drugo,s obzirom da se znaju ceo život i da žive jedan pored drugog. Lazar i Mina su dva različita sveta,ali nekako uspevaju da se zaljube jedno u drugo.U početku to nisu mogli da prihvate,ali su se onda suo...