18

185 2 0
                                    

Mina pov

Budi me Lukes u sred noći i stavlja mi lisice oko ruku.Vodi me niz stepenice i nisam znala šta se dešava dok nisam videla Lazara,a pored njega je jebena Lejla,devojka sa kojoj je Lazar jednom spavao i ostavio je.

Lazar je bio zavezan za stolicu,a uskoro sam i ja

Lejla:Pa pošto smo svi na okupu možemo da počnemo.Kako ste se vas dvoje upoznali

Lazar:(Pogledao je u mene pa se hladno okrenuo ka Lejli)Bili smo najbolji drugari ceo život.Živimo jedan pored drugog.Lejla Mina nije ta na koju trebaš da budeš ljubomorna psihopato.Zajedno smo tek pa nema ni mesec dana

Lejla:Pa znači ti si me povredio iz dosade!?

Lazar:Pa zapravo imao sam devojku koju sam non stop varao tako da tehnički nju sam više povredio.

Lejla:Dobro ostavimo sve ovo u prošlosti,šta je važno sada je da si moj.

Ja:Devojko oladi malo,kosa ti se nakostrešila.

Lazar:Zašto tol'ko voliš mene imaš Filipa i Aleksu

Ja:Koji imaju devojke!I te devojke su moje najbolje drugarice

Lazar:Mina volim te,ali ne pomažeš.

Relja:Mogu li da vidim te najbolje drugarice.

Uzeo je moj telefon koji je bio sakriven u fioci i naravno ja budala nisam imala šifru.Ušao je u galeriju i bukvalno mi pregledao slike.Kada je video Lolu i Milu oči su mu ispale.

Relja:Jebote ovo su bombe.Dovešću i njih

Ja:Probaj samo i u usta imam da te pljunem.

Relja:Kad već s tobom ne mogu da se igram sa njima ću.

Lazar:Šta si rekao majmune ne otesani.

Lejla:Dobro dosta!Ne trebaju nam te Mila i Lola kad imamo ova dva slatkiša.Odvežite ih.I ako ste se pitali Lazar će da spava ovde u dnevnoj sa mnom.

Odvezali su nas i otišla sam gore da se istuširam.Plakala sam na samu pomisao da Lazar bude sa ovom Lejli,a moraće.Izlazim i zatičem Luku u mojoj sobi samo u boksericama sa knjigom u ruci.

Ja:Idiote jel vidiš da sam samo obmotana u peškir

Luka:Spusti ga.

Ja:Šta!?

Luka:Spusti ga!

Naredio mi je,tek sam tad videla da ima pištolj u drugoj ruci.Uperio ga je ka meni i ponovio

Luka:Spusti taj peškir!

Nisam imala izbora.Spustila sam ga a on mi je pokazao da je pištolj JEBENO LAŽAN.Prišao mi je,uzeo peškir sa pod i bacio ga u orman.

Luka:Nisam tolki psihopata da te silujem sama ćeš da me poželiš.

Poljubio mi je obraz i izašao.Ja sam stojala u apsolutnom šoku,ali sam onda Prasnula u smeh zato što je ono bilo malo krindž.Legla sam i gledala u plafon.Razmišljala sam o Lazaru koji je sad u ovoj kući i tako sam zamišljena i zaspala.

Budim se ujutru i oblačim neku skroz opuštenu haljinu.Češljam kosu i idem dole gde me već čekaju.Nisu ovi momci tako loši iskreno.Barem nisu loši dok ne pokušavaju da me siluju.Nasmejem se i kažem

Ja:Dobro jutro momci

Luka:Neko nam je raspoložen danas(Poslao mi je poljubac na šta sam se ja nasmejala)Dođi napravio sam špagete

Lazar je samo pogledao u Luku i prevrnuo očima.Bio je ljubomoran.Lejla mu se svo vreme motala oko glave,ljubila ga po vratu a on čovek sedeo i blenuo u jednu tačku.

Petar:Mina jel voliš košarku?

Lazar je krenuo da se smeje

Lazar:Zadnji put kad smo igrali košarku pala je i slomila nogu

Ja:Ćuti bre

Lazar:Šta ako neću

Ja:Isekla bi ti jezik,ali mi je žao zato što imaš predobar jezik.Jel tako Lejla

Lejla:Šta ovaj može to niko ne može

Sela sam pored Lazara i jela.Uhvatio mi je ruku ispod stola i držao je svo vreme.Posle smo seli u dnevnu i gledali neki film.Ova četvorica su me gledali kao gladni lavovi,Uf jebote Mina šta si drugo očekivala,zaglavljena si u kući sa četiri napaljena momka i sad sa mojim dečkom i devojkom koja je opsednuta sa njim i ne pušta ga iz zagrljaja.Samo meni ovo može da se desi.Lazar se iznervirao,gurnuo Lejlu i poljubio me tako pred svima.Prijalo mi je pa sam mu uzvratila.

Lejla ga je uhvatila i povukla.

Lejla:Prešao si granicu opet pokušavao da me povrediš(Plakala je) Sada ćemo živeti na drugom mestu.

Izvadila je pištolj i rekla jedno kratko,,Polazi"nakon čega su otišli.

Lazar pov

Morao sam da je poljubim toliko mi je nedostajala.Kada smo izašli lupila mi je šamar.Uhvatio sam je za gušu i pribio za zid.Krenuo sam da je ljubim zato što nisam mogao da izdržim i ovo je bio moj plan za bekstvo koji neće tako lako upaliti zbog njenih gorila.Odlučio sam da uživam malo.Kada sam se odvojio pogledao sam je u oči.

Lejla:Nedostajao si mi

Pogledao sam je hladno.

Lazar:Još jednom li me ošamariš neće biti dobro.Volim Minu!

Lejla:To će da se promeni!

Odvukla me je u kuću koja je bukvalno bila pored i krenula da otkopčava onu krop-top košulju koju je imala na sebi otkrivajući čipkasti crni brus.Gurnula me je na krevet i zavezala mi ruke.

Lejla:Sa tobom ću da radim šta god hoću.

Mogao sam da pobegnem ali nisam zbog Mine. Ako bežim,bežim sa njom!

Samo prijateljiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora